Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call Sneeuwvlokdeken!! START

 Reageer Reageer Pagina  <12345 47>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 12:30
Originally posted by niania niania wrote:

mag ik even iets vragen?
hoe kun je hier aan meedoen en wat is de bedoeling van dit alles
het ziet er wel allemaal spannend uit

met vriendelijke groet

nia


Als het goed is, heb je email.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 12:42
ja die is binnen gekomen dank je wel

met vriendelijke groet

nia
Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 13:07
iedereen succes,ik start maandag moet eerst 2 andere dingen echt afmaken anders strart ik ook niet goed met vanalles losliggen en in mijn hoofd..
ik hoop er 2 a 3 per week te kunnen maken en meer is meegenomen..
groetjes miral
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 13:16
Ik was stiekem al woensdag begonnen, moest 2,5u met de trein en wilde wel wat te doen hebben. Dus een bol roomwit meegenomen en alvast wat sneeuwvlokken gehaakt :) nu kan ik dus legaal verder :p
Blessed to be a blessing
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 13:38
hoi chantalmv2 en andere hobbydoos vriendinnetjes 


van hier uit wil ik jullie allemaal veel succes toewensen met het denken 

ik ga nog eventjes wachten met deze te haken 

ben twee weken geleden begonnen aan een kleed voor mezelf en ik heb geen mannequin maatje dus worst nog eventjes breien

moet juist nog de mouwen en dan de afwerking er van 

alles in een  naaien en de col er op zetten

ik hoop het kleedje dit weekend af te kregen

en dan ligt er nog een vest en nog een kleedje op me te wachten 

maar god de winter duurt nog zolang dus dat komt wel inorde 

ik heb de zin om het breien en haken weer heel goed te pakken 

dankzij jullie en het keileuke forum

moet wel zeggen da ik nie veel meer schrijf ,maar lezen doe ik nog dagelijks

dus chantalvm moest je nog eens wat tijd hebben om het patroontje te mailen 

zou ik het nog graag ontvangen

alvast bedankt op voorhand

groetjes christine
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 15:05
Die van mij zien maar 13 cm. is dat niet veel te klein dan. Halve naald groter wordt die 14 cm. Dus als ik dan naar de 20 cm moet..... welke naald heb ik dan wel niet nodig hihihi
ik haak met soft van de zeeman en met naald 4. Help help
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 15:20
Als ik met de soft haak doe ik altijd een dubbele draad en haaknaald 4...
Blessed to be a blessing
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 15:25
een dubbele draad vind ik niet nodig hihih hij is zo mooi. Maar vergeleken bij de anderen ist die zo klein. als ik een grotere naald pak dan wordt die vreselijk hol en dat vind ik niet netjes lijken.
ZIJN ER NOG MEER DAMES DIE MET DE SOFT HAKEN. eN HOE GROOT WORDT DEZE DAN?
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 15:30
Go for it ladies......
tv en koffie leuten is voorbij
haken haken haken haken
 
ben benieuwd naar de vorderingen !!!
 
 
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 15:33
Ik had mijn proeflapje met soft gemaakt, met haaknaald 3,5. Ik kwam op 10,5 cm, maar kom er net achter dat ik in plaats van toer 7 in stokjes te haken, dit in vasten heb gedaan. Dan komt er nog een kleine cm bij :)

Ik haak nu met naald 4 en het garen dat ik bij de aldi heb gekocht. Kwam er dus al hakend achter dat ik toer 7 verkeerd had gedaan, maar daarvoor was het een proeflappie :)

Nu kom ik op 16cm (recht) en 19 cm (van hoek naar hoek) uit.
Ik vind deze veel meer kronkelen dan mijn proeflap, maar ik laat het zo... Ik denk dat het wel rechtgetrokken wordt met het in elkaar zetten.

Nog een foto van mijn eerste echte (had gedacht dat ik er nu wel meer af zou hebben,maar er kwam vanalles tussen en ik heb 'em ook nog een paar keer een toer uitgehaald...)



De blauwe kleur komt er zo veel donkerder uit, maar ja...
http://pinterest.com/drgini/
Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 16:07
mooi allemaal,zou bijna van iedereen een lapje willen en er dan 1 grote deken of kleed van maken in alle kleuren die gebruikt zijn..misschien een leuk ideeWink
 
iedereen hier is zo enthousiast,erg leuk
ik kom net binnen en vind het zo leuk om alles te lezen en mee te kunnen doen.
groetjes miral
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 16:09
Wat leuk dat iedereen zo lekker actief is.

Op sommige vragen weet ik ook het antwoord niet, kleiner is niet heel erg dan moet je er alleen meer haken.
Om een grotere deken te maken.



Ik kwam er dus bij toeval achter vandaag dat ik ipv met 5 met 5,5 haak. En ik heb dat golven dus niet.
Ik laat het er ook dan bij.

Komt goed dames.


Ladyken als het goed is heb je het patroon nu in je mail box.
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:20
Ja Chantal dat is mss ook wel zo. Heb eigenlijk ook geen zin om weer nieuwe garen te halen(wel leukhihi) maar ben zeer tevreden met de kleuren en hoe die er af uit ziet. Ja dan moet ik er idd veeeeel meer haken.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:37
hey Christine das lang geleden Hug    ik heb je gemist hier
heb al 4 sneeuwvlokken klaar , alleen nog instoppen Big smile
heb vandaag een nare ontdekking gedaan .... trouwring (van mij ) en ring van mijn moeder zaliger zijn verdwenen van mijn vinger ShockedCry Met 22kg af te vallen werden de ringen ook te groot , had ze bijeen gebonden met een draadje langs achter . Onder de douche viel ineens mijn oog op mijn hand en zag hem niet meer . Wij hebben met zen 3 ongeveer dik 2u aan het zoeken geweest , nergens te vinden . Alles uitgespit , niks gevonden . Ben ze kwijt voorgoed denk ik en ik voel me hier niet goed bijCry
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:40
Ach Linda ik kan me voorstellen dat je hier goed ziek van ben.jeetje. Hopelijk vind je de ring nog is. Bah sterkte hoor. Daar kan je echt zo depri van zijn.

En er al 4 af super!!'
Ik heb er nu ook 4.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:42
ik heb er nog geen 1 af :( ik ben nog druk bezig even wat dingetjes af te werken, en daarnaast nog veel moeten doen, dus zoals ik al eerder iemand zag zetten: als ik er 1 of 2 per week af heb ben ik tevreden, en iedere die meer is is welkom :) maar het is geen wedstrijd, en volgend jaar is het weer winter :)
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:44
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:

ik heb er nog geen 1 af :( ik ben nog druk bezig even wat dingetjes af te werken, en daarnaast nog veel moeten doen, dus zoals ik al eerder iemand zag zetten: als ik er 1 of 2 per week af heb ben ik tevreden, en iedere die meer is is welkom :) maar het is geen wedstrijd, en volgend jaar is het weer winter :)



Inderdaad hoor, gewoon lekker op eige tempo!!
Ik ben er voorlopig ook niet klaarmee. Ik denk dat mijn moeder er ook 1 wil:)
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:53
O leuk dat we al gaan beginnen!
Van het weekend er maar lekker voor gaan zitten :D
Hooked on Crochet!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:54
We gaan lekker dames!
 
Deze deken is niet seizoensgebonden hoor, ik heb het hele jaar door een KERST fleecedeken op de bank liggen LOL
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2012 om 17:56
Ik ben een echte koukleum dus ik zit bijna het hele jaar door onder een deken 's avonds. Heerlijk op de bank met een haakwerkje erbij!
Hooked on Crochet!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns