Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call Sneeuwvlokdeken!! START

 Reageer Reageer Pagina  <1 454647
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 21:19
De deken heb ik toevallig deze week te voor schijn gehaald en ligt weer op mijn bank!! Hij blijft mooi .
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 00:09
ja in december ligt mijn tafelloper ook weer een hele poos te pronken hoor op mijn tafel , met de traditionele kleuren van kerst natuurlijk Big smile
bedankt nogmaals dat je hiermee gestart bent chantal met deze call want alleen had ik het nooit tot een goed einde gebracht denk ik Clap En zeker wil ik ook niet de andere hobbydoosjes vergeten die allemaal bijgedragen hebben tot die prachtige resultaten van iedereen dankzij de volledige inzet van ons allen . applaus voor jezelf zou ik zeggen Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 12:00
Dank je wel voor het mailtje, Linda.

Jose, als het goed is heb jij nu ook het patroon van hele en halve hexagons.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 12:06
Ja ik heb ze binnen. Ik had ze de sneeuwvlok inmiddels ook van Linda gekregen. Beide bedankt voor het doorsturen.
Moet nog even tijd zien te vinden om er aan te beginnen. Ga eerst van het weekend dit topic doorlezen. Zowiezo om te kijken wat iedereen er van gemaakt heeft en om kleur ideeën op te doen. Nogmaals bedankt
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 15:48

screen shot on windows


screenshot program

Ik geloof dat de kleuren een beetje tegenvallen op de foto.
Inmiddels zijn er 20 klaar.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 18:31
wauw Lori , goe bezig hoor ClapClapClap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 20:05
Zoo jij gaat als een speer Lori en het wordt heel mooi ik heb al een paar keer gedacht zal ik de mijne maar eens weer naar beneden halen ga het toch maar doen, veel plezier met het maken va de rest.
Heb je het leuk gehad op de Fillipijnen?

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 20:58
Originally posted by fleurtje48 fleurtje48 wrote:

Ja ik heb ze binnen. Ik had ze de sneeuwvlok inmiddels ook van Linda gekregen. Beide bedankt voor het doorsturen.
Moet nog even tijd zien te vinden om er aan te beginnen. Ga eerst van het weekend dit topic doorlezen. Zowiezo om te kijken wat iedereen er van gemaakt heeft en om kleur ideeën op te doen. Nogmaals bedankt
 
Thumbs UpThumbs UpThumbs Up beregoed idee  Fleur zo kom je heel veel te weten Wink
en graag gedaan hoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 22:27
Oh, sorry dames, nu lijkt het net of ik gisteren begonnen ben.
Vrijdag ben ik begonnen met de vlokken in wit.
Maandagmiddag eindelijk voldoende garen kunnen kopen voor de rand.
Het patroon van de hele vlok had ik al, mistte alleen nog de halve.

Lenie, de vakantie was onvergetelijk.
Wij hebben mogen (be)leven als echte Filipino's.
De rijkdom bestond uit de gastvrijheid van iedereen daar, zelfs compleet onbekenden.
De armoede bestond bv uit 1 gekookt ei als avondeten omdat er geen geld meer was.
Overal zijn we naar toe geweest, historische plekken, kerken, noem maar op.
En overal dezelfde vriendelijkheid en gastvrijheid.
Zo een vakantie vieren, echt midden tussen de lokale bevolking... ja, gewoonweg geweldig!
Dit hadden we nooit zo kunnen beleven als we naar een hotel of resort waren gegaan.
Als ik dan, zoals gisteren op tv, de beelden zie van de verwoestingen door de aardbeving,
daar waar wij gelopen, bezichtigd, gegeten, gewinkeld hebben, verschrikkelijk.
Gelukkig zijn al onze vrienden daar ongedeerd.

De beloofde blog met verhalen en foto's komt er echt nog wel, maar ik heb me voorgenomen
dat een winterklus te laten zijn.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 23:29
Een hele belevenis maar ik denk ook dat het fantastisch is op zo'n manier , kan me voorstellen dat je dan met veel emoties naar de tv zit te kijken.
Ik kijk uit naar je winterklusje en je verhalen en foto's.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 06:42
Wat leuk dar er weer gehaakt word!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 18:14
hoi hoi dames 

hier ben ik weer 
ga binnen kort ook beginnen aan het sneeuwvlokken deken 
had de wol al gekocht als de call vorig jaar half weg was 
mijn deken wordt wit en zwart ....keuze van de vriend hihihi 

heb nog een vestje dat op de pennen staat en haken is dan een goede afwisseling 
groetjes christine 

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 20:59
hey christine wat leuk zeg om je te begroeten hier Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2013 om 14:32
Mijn deken ligt al weer over de rugleuning van de bank te wachten op een frisse avond
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2013 om 14:46
Na 32 hexagons:
Uploaded with ImageShack.com
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2013 om 15:04
Dat wordt een hele mooie deken

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2013 om 20:12
Dank je, Lenie.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 00:26
ja Lori deze wordt echt knap !!!!
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2013 om 16:56
Zo, de rustige week zit er weer op. Kleinkinderen hadden herfstvakantie e n zijn met papa en mama
een weekje wezen Centerparcsen ;-)
Nu zal het wat minder snel gaan met de plaid.
Inmiddels zijn wel alle 59 hexagons klaar.
13 moeten nog draadjes weggewerkt en vastgemaakt worden.
Een snelle blik na het bijleggen levert op dat de plaid ongeveer 1.40 bij 120 gaat worden.
Wel mooi, maar ik geloof dat ik iets groter toch mooier vind.Morgen toch maar even kijken of ik hetzelfde
nummer bordeuarood erbij kan krijgen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2013 om 17:54
Erg mooi Lori !
Succes met verder haken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 454647

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns