Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstgroep Jessica Tromp

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 13:31
nee maar heel de wereld kan die posts lezen en daar zitten er veel van dat klootjesvolk tussen.

(efkes aangepast veel = meer dan een handvol)

En oud is er hier niemand, veel jonge mensen en de rest in de tusseninnengroep
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 14:14
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 18:28
Leuk dat deze groep weer naar voren komt. Ik heb het patroon nog. Maar je kunt hem ook hier vinden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Ijla View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 December 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ijla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 09:07
ach dat weet ik ook wel en oud zijn is een compliment. Ik ben misschien naief.....maar leef hier lekker in the middle of no-where met mijn hondjes en hobby's. ik heb nu het patoon uitgeprint en kan weer lekker gaan freaken op de uitvoering ervan. Heerlijk toch? Geluk zit in een klein hoekje.
Back to Top
Ijla View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 December 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ijla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 09:16
Ja hรจ Lidwina. Vroeger hebben mijn kinderen er zoveel mee gespeeld. Nu heb ik 1 kleinzoontje en de groep maar weer van zolder gehaald. Door omstandigheden jaren niet gebruikt. Gisteren achter een stalletje aan geweest en toen ik terug kwam lagen alle popjes op de grond door mijn oh zo lieve hondjes (whippets). Ik heb gehuild.......Jozef was kwijt, Maria los haar enz.enz. Maar niet eentje kapot gemaakt. Ik ga nu de engeltjes maken en voorlopig 1 schaapje. Het hondje maak ik ook nog even. Het is de leukste kerstgroep die ik ken en die van mij is nu bijna 40 jaar oud.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 09:54
De groep die bij ons in de kerk staat zal ook ongeveer zo oud zijn. Hij schijnt ooit in een Ariadne gestaan te hebben.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 10:49
Wat is die mooi ik denk ook heel leuk om te maken. ๐Ÿ‘๐Ÿป
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2015 om 20:08
Deze kerststal is zeer uitgebreid en super mooi.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns