Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breigaren action

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dirkje1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dirkje1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breigaren action
    Posted: 18 Februari 2013 om 14:01
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie wat vragen.
Al een tijd ben ik aan het breien aan een babydeken met de creme action acryl( Lisa).
Nu ben ik aan de laatste rand bezig en ja hoor.. garen op en niet meer in de winkel te krijgen.
Wie o wie heeft er nog een paar bolletjes voor me liggen?
alvast bedankt voor het zoeken,
Dirkje
Dirkje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 16:48
Ik heb er twee en mijn postcode begint met 732. Opsturen zou een dure grap worden, denk ik. Je mag ze gratis hebben, omdat er nu andere wol voor in de plaats is gekomen, maar porto is gauw € 6,50.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 18:19
Ik zal zo ook even kijken dat wordt dan een heel duur grapje volgens mij heb ik ook nog postcode 7944 misschien is dat dichterbij moet eerst even eten.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 21:57
Volgens mij heb ik ook nog wel wat liggen. Mijn postcode is 5328, misschien dichterbij
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Dirkje1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dirkje1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 10:55
Misschien kan het in een A4 envelop gepropt?
Anders heb ik het er wel voor over, er zit al zoveel werk in de deken en anders kan ik hem niet afmaken.
Dirkje
Dirkje
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 16:43
Is het over een karton winden misschien een optie ??
Dan kan kan het misschien in de brievenbus .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 18:16
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar heb ik geen zin meer in, een reuzekarwei en pijn in je armen. Dat ging toen om restjes, dit zijn grote bollen. Plat duwen helpt ook niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 694
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 21:58
in een diepvrieszakje met gripsluiting. hier een klein gaatje in prikken en dan vacuüm zuigen met de stofzuiger. Het gaatje meteen dichtplakken met een plakbandje.
Succes!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 22:53
Vacuumzak?
Groetjes jenny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 23:12
je deelt de bol in tweeen door het binnenste er uit te trekken
doe ze in een zakje goed plat drukken en dan verzenden in een plat brievenbus doosje ( ik weet niet of daar een benaming voor is) zo heb ik ook al eens een bol wol ontvangen.dus dat kan,!!
oant Sjen
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 10:21
op karton verdelen fan kan het vaak ik een a4 envelop wel wat werk maar dat scheeld toch aardig wat euries
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns