Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon Winnie the Pooh en vriendjes

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2014 om 22:23
wil je mij even een pm sturen met je E-mail adres ?
oant Sjen
Back to Top
Miekecjr View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Juni 2014
Locatie: België
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miekecjr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2014 om 20:56
Dag Bloem,

ik heb intussen de patroontjes ontvangen, ontzettend bedankt!!!!
Nu ga ik aan de slag...

Groetjes, 
Mieke
Back to Top
Marisca View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2014
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2014 om 10:24
Hallo allemaal, 
Zou ik ook alstublieft de patroontjes mogen van Winnie the Pooh en vriendjes? Een vriendin van me moet binnenkort bevallen en wil haar een leuk en orgineel cadeautje geven. 

Alvast al heel erg bedankt 
Back to Top
JWind View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JWind Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2014 om 14:37
Mag ik van jou het patroon je van winnie the pooh en knorretje, mijn nichtjes zijn eerdaags jarig en willen deze graag.

Dank je Jeanette Windels 
Groetjes Jeanet
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2014 om 15:44
Ik kan wel zien dat jij haast nooit op het forum komt.
hoe had je het patroon willen ontvangen. kijk anders eerst even bij de topic voorstellen Magtelt legt haarfijn uit wat je moet doen om een patroon te kunnen ontvangen
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2014 om 17:01
Deze;
 
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een
goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel.
Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij
Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere
hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel
bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken.
Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook
in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftewel panel, dus een groep deskundigen
die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis
patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je
aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal
zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken,
je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen
door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in
je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
 
 
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2014 om 20:05
Originally posted by JWind JWind wrote:

Mag ik van jou het patroon je van winnie the pooh en knorretje, mijn nichtjes zijn eerdaags jarig en willen deze graag.


Eerdaags jarig?? Dan hoop ik dat je heel snel kunt haken.
't zijn even niet van die kleine knuffels, een centimeter of veertig hoog worden ze wel. Niet iets om even in een dagje af te haken. Tongue
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 23:18
en toen was het stilllll
oant Sjen
Back to Top
jamloen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 November 2014
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jamloen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 22:30
Hallo Bloem,

Zou je mij ook het patroon van winnie kunnen sturen
Zou die graag willen maken

Gr Jacqueline
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2014 om 22:51
Ik zou het prettig vinden als je eerst gaat lezen op deze pagina. dan kom je er achter hoe je aan patronen kunt komen
oant Sjen
Back to Top
sweetpanda92 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 December 2014
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sweetpanda92 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 07:56
Hallo allemaal!

Ik heb de topic gelezen en heb geprobeerd om mijn email duidelijk zichtbaar te maken. Hoop dat dit me gelukt is!

Ik zou ook ontzettend graag de patronen willen ontvangen. Dus bij deze de vraag van spuit 11 of ik ze alsjeblieft ook zou mogen?

Groetjes,
Fleur
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2014 om 13:45
http://forum.hobbydoos.nl/pooh-beer_topic27642_post582541.html?KW=winnie+the+pooh#582541

je moet hier eens kijken. Er staat een link naar pooh.

En ja hoor je emailadres is zichtbaar voor ons.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 16:52
Fleur je hebt mail.
Ik heb je het originele patroon gestuurd.de Nederlandse versie zit vol fouten
oant Sjen
Back to Top
Haakie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2015
Locatie: Hem
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haakie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 20:58
Hallo Bloem,
ik durf het bijna niet te te vragen...maar mag ik ook de patronen van Winnie en zijn vriendjes?
ik zou er erg blij mee zijn...

Tongue
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 00:03
ik heet wel niet bloem, maar ik denk dat je best eerst het hele topic doorleest en zeker waar er vermelding wordt gemaakt van een emailadres.
Back to Top
Enidan View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 November 2015
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Enidan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2015 om 15:04
Hallo allemaal!!

Ik ben hier net nieuw en ik haak (vooral in de herfst en winter) veel en daarom op zoek naar leuke patronen!! en nu is mijn schoonzusje helemaal weg van winnie the pooh dus zou ik ook willen vragen of ik het patroon mag voor deze leukerds!!

Al vast bedankt!
Back to Top
jojo50 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 December 2017
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jojo50 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2017 om 17:47
hallo bloem
ik heb u een prive post gestuurd
mvgr jolanda
Back to Top
jojo50 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 December 2017
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jojo50 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2017 om 13:13
Dank U wel Bloem voor het reageren
ben er heel blij mee
Jolanda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.496 seconden.
Lang Yarns