Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht patroon grote teddybeer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht patroon grote teddybeer
    Posted: 17 Maart 2013 om 09:11
Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een echte grote teddybeer
Weet iemand waar ik deze kan vinden
groetjes Hilda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 11:00
Is 35 cm groot genoeg? Ik heb een Berenandrea gekregen, waar ik niks mee doe. Geef je adres in een pm en je krijgt hem opgestuurd. Er zit ook een kikker in. Gehaakte, gebreide en genaaide beren, varkens, rupsen en een katje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 17:48
Ik heb je wat gestuurd 
oant Sjen
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2013 om 17:50
En anders kun je misschien de beer van Magtelt (die van 35 cm) met een dikkere naald en garen maken. Als je hem met staalkabels en boomstammen maakt, wordt ie vanzelf groot.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2013 om 09:38
Ik heb dat eens op een filmpje gezien. Het ging met twee hijskranen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 18:39
Wat een leuke kaart, Hilda. Dat is nu iets wat ik niet kan. Ik kan het niet bedenken en ik ben ook niet handig met knippen en plakken.

Echt enorm leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 20:48
Hoi Magtelt, mag ik misschien ook de patronen ontvangen die jij aan Hilda hebt gestuurd?
 
Alvast heel erg bedankt
 
Groetjes Chantal
Groetjes Talletje
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 21:25
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 22:06
Sorry Talletje, ik heb haar de hele Andrea gestuurd. Mijn berenspaarwoede is over dus ik deed niets met het blad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 23:33
Haha helaas
Ik heb laatst wel bij de zeeman gehaald, bruin met wit, best dik, ze hadden het in meerdere kleuren..ik weet niet of je het ook al gezien had.. Ik had eer een colsjaal van gemaakt maar dat was geen potje weer n weet niet wat ik er mee aan moet...dus ik dacht maar een dikke teddy beer voor die kleine maken...alleen nog geen leuk haakpatroon tegen gekomen helaas...

Groetjes Talletje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2013 om 08:28
Ik heb genoteerd : Grote gehaakte beer zoeken. Ik zal in mijn haakboekjes gaan rommelen, dat is altijd een leuk werkje en een feest der herkenning. Sommige patronen zijn dan weer helemaal nieuw voor me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2013 om 09:14
Ik heb drie boekjes waar je een hele dierentuin annex boerderij mee kunt haken. Als je ze wilt hebben, kun je je adres in een PM geven. Ik heb ze net door de brievenbus geschoven en dat paste.

Er staan een paar beren in, ook een panda.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns