Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon Brandweerman Sam

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon Brandweerman Sam
    Posted: 19 Maart 2013 om 11:55
Wie kan mij helpen aan haakpatroon Brandweerman Sam?
Gr.Leonie
Back to Top
roely hokke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer roely hokke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 12:43
IK heb het patroon van brandweerman Sam, ik heb het zelf ontworpen hij is erg favoriet bij kleine jongetjes,ik weet alleen even niet hoe ik hier een pdf of foto
kan plaatsen.

Back to Top
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 13:07
Lijkt me erg leuk,ik weet ook niet hoe dat gaat.
Wil je evt wel een foto naar mijn mail sturen?  Vrg.Leonie
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 13:10
zou ik het patroon ook mogen hebbenSmile
Back to Top
roely hokke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer roely hokke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 13:17
Ik ga eens even kijken hoe ik hier het patroon kan toevoegen, hier alvast een link naar mijn beginnende website, je kunt hem downloaden op de pagina patronen daar staat ook de foto want het lukt me niet om hem hier te plaatsen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 13:22
Dit is een heel simpele manier om foto's te plaatsen ;-)
je klinkt op 'uploaden' en kies dan een foto uit je bestand
dan begint het te uploaden
dan krijg je een scherm met je foto op en kopieer je de link voor forums. Die link plak je dan in je bericht en je foto staat op het forum.
Je kan deze ook eerst checken door op 'preview' te klikken, vooraleer je post
 
 
maar op deze link kom je op haar website rechtstreeks bij het patroon en kan je hem downloaden :
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
roely hokke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer roely hokke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 14:52
Even een berichtje achteraf......ik zag dat het oude patroon nog op de site stond maar er is inmiddels een aangepaste versie van de helm, deze is mooier dus als je het leukste patroon wilt hebben doe dan even de nieuwe versie downloaden, sorry voor het ongemak..
gr.Roely
http://www.rimzhomemade.nl/patronen

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 15:15
Hij is wel erg leuk! 
Knap gedaan hoor als je het zelf hebt verzonnen!!
Petje af!!Thumbs Up
Back to Top
roely hokke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer roely hokke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 15:29
Ik moest hem wel zelf verzinnen want er was nergens een patroon te vinden en met een drie jarige kleinzoon die helemaal fan is van Dam moet je dus wat.
Back to Top
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2013 om 17:09
Erg leuk je patroon, als ik met de beer klaar ben ga ik hem zeker maken. Bedankt. Wink
Back to Top
Boukje2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Januari 2015
Locatie: B
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boukje2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2015 om 19:48
Roely Hokke,

Ik ben jou patroon brandweerman sam aan het haken, maar nu kan ik niet meer op je site, bestaat deze niet meer? Ik zou heel graag dit patroon weer ontvangen zodat ik verder kan werken, hij is zo leuk! Zou je mij deze kunnen mailen, of iemand anders die in het bezit is van dit patroon??

Alvast bedankt

Boukjesleegers@hotmail.com
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 11:52
Als Roely hokke hier lid is kun je wellicht beter haar een persoonlijk bericht sturen in plaats van het hier zo open en bloot op het forum te plaatsen (met je e-adres erbij).
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2015 om 12:58
Boukje2 . Klik op de naam roely hokke . Je ziet staan send private message . Klik daarop en je kunt roely een bericht sturen met jouw vraag en e-mailadres .

Wie weet krijg je antwoord
Back to Top
peuterjuf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Januari 2015
Locatie: Nieuwdorp
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer peuterjuf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 19:12
Goedenavond,
Ik zou ook graag het patroon van Sam de brandweerman ontvangen.
Heb al van alles geprobeerd maar kom niet op de site.
Ik ben juf op een peutergroep en binnenkort hebben we het over de brandweer, zou leuk zijn al ik Sam kon laten zien op de thema tafel.
Groet,
Ine van der Does
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 10:06
De vraag is van bijna twee jaar geleden en degenen, die het patroon zouden moeten hebben, hebben afgehaakt van het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
peuterjuf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Januari 2015
Locatie: Nieuwdorp
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer peuterjuf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 14:17
Heel erg jammer.
groet,
Ine
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.893 seconden.
Lang Yarns