Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon adelaar gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <1 101112
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 23:41
Ha Bep, bedankt voor deze praktijkles afgestemd op de werkelijkheid. Wink


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2016 om 09:01
En als Krista27 nu naar de Rubriek Even voorstellen gaat, zich voorstelt, het topic WELKOM leest, weet ze hoe ze haar profiel kan aanpassen en haar email adres kan plaatsen of hoe ze een pb kan sturen aan de bezitters van het adelaar patroon. En dan heeft ze meer points. En wordt ze misschien een gewaardeerd forumlid in plaats van een patroonsnaaier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2016 om 11:04
Magtelt Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:22
efkes zeggen dat ik de adelaar niet meer heb
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:32
oant Sjen
Back to Top
zimone View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2017
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:37
Ook ik was hard opzoek naar een adelaar maar ik durf het niet meer te vragen,...Confused

Maar wat een mooi patroon. 

Maar wel superlogisch dat de plezier van het doorsturen er fink bij vergaat, jammer
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:47
zimone   volgens mij is er iets mis met je email adres
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:49
Haha en door hier te melden dat je het patroon niet meer hebt, haal je het automatisch weer omhoog, waardoor opeens iedereen het patroon weer wil hebben :)
Back to Top
zimone View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2017
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:52
even nagekeken,..klopt bloem ik was een r erin vergetenLOL


Back to Top
zimone View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2017
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:56
en er staan hier wel meer leuke dingen dan dit patroon c4th Smile
ik haak heel erg veel kom wel vaker op hobbydoos maar nooit in de gaten gehad dat hier een heel forum zat.
Voor iedereen wel eens wat gehaakt behalve voor mn vader, sjaals draagt hij niet, dikke truien ook niet, van een poncho wordt hij vast ook niet gelukkig.
Maar hij is wel helemaal idolaat van adelaars,..dus ging ik zoeken en kwam hier op uit.

Maar als de zin erin om te delen er niet meer is begrijp ik dat ook heel erg goed hoor, dan heb ik gewoon dikke pech hihihi en mn paps ook
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 08:14
moet je hier toch eens kijken

https://www.creative-more-haekelideen.de/2016/02/22/lebensgro%C3%9Fer-adler/

een klein stukje naar beneden scrollen en dan wachten tot de foto's verspringen
dan zie je me daar een mooie adelaar gehaakt niet normaal

en hier zie je haar eigen blog met nog meer prachtige creaties en een filmpje van die adelaar
je moet wel een aardig eindje naar beneden scrollen voor het filmpje

https://www.creative-more-haekelideen.de/blog/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 08:45
hier kun je er één mee haken op YouTube

er zijn verschillende delen



https://www.youtube.com/watch?v=0xU0wvpwpr0
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 10:20
Originally posted by C4th C4th wrote:

Haha en door hier te melden dat je het patroon niet meer hebt, haal je het automatisch weer omhoog, waardoor opeens iedereen het patroon weer wil hebben :)




nee hoor, ik had gewoon efkes een aanval van helderziendheid en wist dat die vraag ging komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 10:21
Bep, heb jij een kristallen bol? Ik heb alleen een wollebol, waar ik toekomstige creaties in zie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 11:12
Haha, leuke naam ; Wollebol...wisten jullie dat "walhalla" de mooiste bedrijfsnaam vn tjaar is...ik heb wel eens bij hen besteld vandaar dat het me meteen op viel....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 20:35
Originally posted by niania niania wrote:

moet je hier toch eens kijken

https://www.creative-more-haekelideen.de/2016/02/22/lebensgro%C3%9Fer-adler/



Mijn hemel.... dat moet een werk geweest zijn (is stiekem mega-jaloers dat iemand zo'n exemplaar heeft weten te creëren)...

Back to Top
zimone View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2017
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 20:49
Die is inderdaad heel erg mooi maar ook megagroot
Ik hou het wel bij de andere mn vader zn huisje is ook niet zooo groot,.. Kan niet wachten om eraan te beginnen,.. Van de week op garen jacht
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2017 om 06:56
Originally posted by C4th C4th wrote:


Originally posted by niania niania wrote:

moet je hier toch eens kijken

https://www.creative-more-haekelideen.de/2016/02/22/lebensgro%C3%9Fer-adler/



Mijn hemel.... dat moet een werk geweest zijn (is stiekem mega-jaloers dat iemand zo'n exemplaar heeft weten te creëren)...



hier is er nog 1 zo mega jaloers ik wil dit ook kunnen
maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2017 om 11:07
Ik hijs dit topic even op, maar ik geef de vraagster weinig kans.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2017 om 14:57
Als je even naar boven scrollt kom je nog een adelaarsjong tegen die je mee kunt haken op you tube .

Het gaat allemaal niet zo snel dus koffie bij de hand
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 101112

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns