Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

portemonneetje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: portemonneetje
    Posted: 22 Juli 2013 om 12:28
IK heb zo'n beugeltje liggen om een portemonneetje te maken.
Ik weet wel ongeveer hoe ik het moet maken, maar heb nog een vraag. Het rondje waar je mee begin moet dat net zo groot zijn als het opengeklapte beugeltje of iets groter en hoe lang ga je door met de toeren waarin je niet meer meerderd?
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 13:43
Je begint met een magische ring, dan 6 v enzo voort, uiteindelijk moet het bakje om het zo maar te noemen ongeveer net zo groot zijn als het beugeltje als je hem open geklapt hebt. Dan gaat het goed komen.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 15:22
Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Je begint met een magische ring, dan 6 v enzo voort, uiteindelijk moet het bakje om het zo maar te noemen ongeveer net zo groot zijn als het beugeltje als je hem open geklapt hebt. Dan gaat het goed komen.
Dank je voor de informatie, en hoe hoog zou je het bakje dan maken ten opzichte van de beugel
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Kralemie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juni 2013
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kralemie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 22:24
Deze portemonnee tutorial vind je vast leuk om te bekijken : http://madetotreasure.blogspot.be/2012/08/crochet-coin-purse.html
groetjes,
Annemie
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 08:48
Het is maar net hoe hoog je hem zelf wil denk.Wink
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 09:06
Ik zal eens een beetje gaan freubelen vanavond
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 20:48
Ik ben portemonneetjes aan het haken voor een beugeltje van 5 cm. Aan een sleutelring. Ik haak net zo lang rond ( 6 - 12 - 18, je weet wel) tot het rondje precies in het uitgeklapte beugeltje past. Dan doe ik nog een paar toeren zonder te meerderen en dan kan het grote gepriegel beginnenSmile.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 21:12
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ik ben portemonneetjes aan het haken voor een beugeltje van 5 cm. Aan een sleutelring. Ik haak net zo lang rond ( 6 - 12 - 18, je weet wel) tot het rondje precies in het uitgeklapte beugeltje past. Dan doe ik nog een paar toeren zonder te meerderen en dan kan het grote gepriegel beginnenSmile.

Mag ik vragen waar je die kleine beugeltjes kan kopen?

Liefs Jann 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 22:19
het beugeltje er aan zetten is een fluitje van een cent .
je heb alleen een dunne naald met een lang oog nodig .tenminste als je het zelfde garen gebruikt.
 
oant Sjen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 22:23
Originally posted by Crejann Crejann wrote:

Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ik ben portemonneetjes aan het haken voor een beugeltje van 5 cm. Aan een sleutelring. Ik haak net zo lang rond ( 6 - 12 - 18, je weet wel) tot het rondje precies in het uitgeklapte beugeltje past. Dan doe ik nog een paar toeren zonder te meerderen en dan kan het grote gepriegel beginnenSmile.

Mag ik vragen waar je die kleine beugeltjes kan kopen?

Liefs Jann 
 
Ik heb ze bij http://www.etsy.com/shop/frameyourbag besteld. Ik hoop dat de link werkt, anders even googlen op frameyourbag. Ze komen vanuit Portugal en ik had ze met een week in huis.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 10:13
Ja, daar had ik ze ook vandaan.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 10:19
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Originally posted by Crejann Crejann wrote:

Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Ik ben portemonneetjes aan het haken voor een beugeltje van 5 cm. Aan een sleutelring. Ik haak net zo lang rond ( 6 - 12 - 18, je weet wel) tot het rondje precies in het uitgeklapte beugeltje past. Dan doe ik nog een paar toeren zonder te meerderen en dan kan het grote gepriegel beginnenSmile.

Mag ik vragen waar je die kleine beugeltjes kan kopen?

Liefs Jann 
 
Ik heb ze bij http://www.etsy.com/shop/frameyourbag besteld. Ik hoop dat de link werkt, anders even googlen op frameyourbag. Ze komen vanuit Portugal en ik had ze met een week in huis.

Dank je wel voor de informatie Pimmetje Tongue

Liefs Jann
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns