Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon ster granny

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kralemie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juni 2013
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kralemie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon ster granny
    Posted: 28 Juli 2013 om 12:35
Gisteren vond ik in het koopjeshoekje van de CASA een glazen kastje voor maar 7 euro :) Ideaal om als kerststal te gebruiken, op de foto kan je al een beetje zien wat ik bedoel. Nu wil ik de achterkant, de 'vloer' en het dak gaan bekleden met haakwerk. Naast de engel, met de fluit, zie je de achterste schuine wand van het dak (het ander deel staat open). Dit achterste deel bestaat uit drie raampjes waarvan ik de buitenste 2 een gewone dakbedekking wil geven. Het middelste zou een soort dakraam moeten worden waardoor je een ster kan zien. Ik had bedacht om er een stergranny op te leggen, het raampje is ongeveer 7 centimeter breed. Als iemand een stergranny patroon met me zou willen delen, dat zou super zijn !


groetjes,
Annemie
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 12:53
Wat een leuk idee, ook een leuke prijs toch?
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 18:30
Wat een leuk idee en het ziet er zo al heel mooi uit.
 
Als je bij google afbeelding dit intypt: gratis haakpatroon granny ster of free crochet pattern granny star komt er van alles naar boven.
Ik denk dat je een vierkantje bedoelt met hierin een ster, die kon ik zou gauw niet vinden. Wel stervormen op zijn granny's zeg maar.
Maar misschien kun je daar dan wel weer een vierkantje rond maken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.313 seconden.
Lang Yarns