Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bivakmuts haakpatroon

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bivakmuts haakpatroon
    Posted: 01 Januari 2016 om 21:42
Leuk dat je forumlid bent geworden. Nu nog even het WELKOM topic lezen, waar hierboven over geruzied wordt, dat zou helemaal jofel zijn. Ik heb dat patroon misschien nog ergens, maar mijn laptop is stuk, ik wacht op een nieuwe, en mag nu soms 5 minuutjes op mijn mans computer.

Ik hoop dat iemand je kan helpen met een ninjamuts vóór dat het echt winter wordt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Edi View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Januari 2016
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Edi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 15:32
oh mijn zoon (ook 6) wil al heel lang dat ik een ninja muts maak maar ik kan het patroon niet vinden. Zou super zijn als ik hem ook mag gebruiken!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 20:31
Juist omdat er geen huisregels zijn, schrijf ik geregeld een welkom-topic, maar geen newby neemt de tijd dat te lezen, zelfs niet als ik ze er op wijs. Dan worden ze liever nijdig en blijven weg, best hoor, op zo iemand zitten we niet te wachten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 18:42
zo zie je maar iedereen leest het anders, ik vind het totaal niet vriendelijk hoe zij antwoord op magtelt, maar ieder zijn mening zou ik zeggen, jij zie het zo en ik zie het anders, vaak lezen de nieuwe niet wat de regels zijn want kijk maar in het topic voorstellen, ze weten wel het topic van patronen vragen te vinden maar niet de andere topics, maar weet je ik heb er geen zin in want voor je het weet zeg ik wat verkeerds en dan zijn de poppen aan het dansen, het zou niet de eerste keer zijn dat ik verkeerd begrepen wordt, ik vond haar kattig tegen magtelt en dat vond ik niet leuk klaar
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 17:15
Als je de reactie van AMKIKK bedoelt? Die heeft toch niemand afgekat? Ze heeft alleen gezegd dat ze het jammer vond dat het zo moest en dat begrijp ik wel. 

Als je eenmaal gewend bent aan een forum, zijn allerlei verwijzingen naar berichten, e-mailadressen e.d. wel duidelijk. Als je helemaal nieuw bent in die wereld, is het veel, onoverzichtelijk en vooral niét duidelijk. Heel jammer en voor nieuwe leden niet echt uitnodigend. 
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 17:02
mee eens maar als dan iemand je verteld wat je even moet doen voor bv je email adres en je wordt zo afgekat dat heeft met fatsoen te maken en niet met iets niet weten, daar komen de irritaties vandaan, als zij gewoon had gezegd joh sorry ik weet niet wat je bedoel was er niks aan de hand geweest, ik persoonlijk ben daar klaar mee, magtelt legt haar netjes uit wat ze even moet doen/lezen en dan gelijk zo een antwoord, en dan kan je hier nieuw zijn en niet alles weten zo doe je niet met elkaar, zo voel ik het sorry
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 16:48
Jammer dat het op dit forum ontbreekt aan duidelijke huisregels, zoals: stel je eerst even voor alvorens iets te vragen. Ook kun je bij de instellingen van een forum aangeven dat nieuwe leden pas toegang krijgen tot de rest van het forum als ze dat eerst hebben gedaan. Er is dan ook maar één plek waar ze kunnen posten en dat is, inderdaad, in het Even Voorstellen topic. 

Dat zou m.i. veel ergernis en teleurstellingen over en weer voorkomen. Er zijn nou eenmaal veel mensen die nog nooit een forum hebben gebruikt en gewoon geen idee hebben wat ze aan moeten met al die links, onbekende woorden en verwijzingen. 
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 14:51
hahahahahahaha die moet ik onthouden, geweeeeeeldig
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 13:29
Och, het verschil tussen schrijven en lezen is net zo groot als tussen praten en luisteren, daar zit ook een ravijn tussen.

Veel mensen hebben een tegeltje hangen met: "Wie als vriend hier binnen gaat, komt nooit te vroeg en steeds te laat". Op mijn tegeltje zou staan: "Wie niet als vriend hier binnenhuppelt, wordt er snel weer uitgeknuppeld".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 10:47
kan je wel lezen, ik denk het niet, inplaats dat je begrijp wat er staat ga je gewoon door, hier zijn allemaal hele lieve dames, die helpen heel erg graag en zeker magtelt, die geeft jou een hele goeie tip en dan doe jij zo kattig hoor niet magtelt, dus ik weet niet,is het de bedoeling dat je kleinzoon het patroon komt halen ofzo, als je even goed leest wat zij schrijft kom je er achter dat we zonder email niks kunnen sturen, maar ja zal wel et moeilijk zijn denk ik, een sorry aan magtelt was heus terecht geweest hoor, jij begint met kattig te doen niet zij, en als er 1 lieverd is dan is magtelt dat wel
Back to Top
AMKIKK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Januari 2014
Locatie: Dinxperlo
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AMKIKK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 10:41
Ga ik voor het eerst van mijn leven op een forum
Maken jullie je niet zo druk
Ben al vertrokken bij deze
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 10:14
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook genoeg krijg van die nieuwe die binnen komen vallen en totaal niet de moeite nemen om even te lezen, als ze iets niet begrijpen vind ik dat helemaal prima en help dan heel graag, maar hier binnen komen vallen met ik wil dit en dat en zus en zo ook hebben en als je dan wat duidelijkheid geeft krijg je zulke antwoorden terug, ze stellen de vraag en komen 3 uur later even kijken of het er is en is het er niet snel genoeg krijg je zulke antwoorden,nou ik ben der klaar mee want het lijkt steeds vaker voor te komen of erger ik me er nu meer aan dat kan ook natuurlijk, maar ja laat ik ook maar op mijn bloeddruk letten,maar ik was er wel een beetje boos om
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 09:58
Helemaal als je mijn reactie bovenaan de bladzij gelezen hebt, pal boven de vraag aan Engeline. Ik maak me niet kwaad, dat is slecht voor mijn bloeddruk, maar dit soort kwesties gaan vervelen, daarom houd ik een maand bedenktijd, voor ik een patroon stuur. De meeste mensen hebben toch al tig projecten onder handen, die zitten niet om mijn patronen te springen. En zo ja, pech gehad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 09:40
magtelt wind je niet op, laat gaan, wat verbeeld ze der zelf wel niet, sommige denken niet na die roepen om van alles te krijgen maar nemen de moeite niet om even te lezen wat je bedoel, AMKIKK ik denk dat een sorry hier wel op z'n plaats is, maar je moet het zelf weten het is graag of helemaal niet, op deze manier maak je geen vriendjes hier, in plaats van dank je wel magtelt kat je haar af, ik geloof niet dat dat terecht is
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 09:25
Het is duidelijk dat je geen interesse hebt. Er staat namelijk in dat topic hoe je je e-mailadres leesbaar kunt maken voor de ingelogde hobbydozen, het staat dan niet open en bloot voor iedereen te kijk. Maar als je niet de moeite wilt nemen om dat stukje te lezen, graag of helemaal niet. Geen e-mailadres, geen patronen. Je kúnt het proberen met een mail of pm aan degene die het patroon heeft, maar ík zou niets laten horen na zo'n reactie.

Dit hele topic wemelt van de vragen om mailadressen, als je de foto hebt gezien, had je ook al die reacties kunnen lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
AMKIKK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Januari 2014
Locatie: Dinxperlo
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AMKIKK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 23:16
Jammer dat het zo moet en gaat
Duidelijk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 19:04
Je zou eens in de rubriek Even voorstellen het topic WELKOM kunnen lezen, dan zie je hoe het toegaat op dit forum en waarom je geen antwoord of patroon krijgt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
AMKIKK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Januari 2014
Locatie: Dinxperlo
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AMKIKK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 15:54
zou je aub ook het patroon van de bivakmuts met mij willen delen
Mijn kleinzoon was er helemaal dol op toen hij een foto zag
Met vr gr 
Anne Marie
Back to Top
AMKIKK View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Januari 2014
Locatie: Dinxperlo
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AMKIKK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 08:51
Hoi
Engeline

Mijn kleinzoon werd helemaal wild toen hij de bivak  mutsen zag
Hij wil er dus ook één
Mag ik aub het patroon?
Met vriendelijke groet
AMKIKK

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2013 om 10:13
Ik heb je wat gestuurd.

Je hebt het niet in het verkeerde vakje gezet. Er wordt om een emailadres gevraagd op het inlogformulier om je de nieuwsbrief te sturen en je eventueel mails door te sturen. Pas als het bij Live messenger staat, kunnen alle ingelogde hobbydozen het zien en kunen wij je rechtstreeks mailen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns