Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wauw als je dit kunt breien

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wauw als je dit kunt breien
    Posted: 12 September 2013 om 22:07
Wil deze toch even met jullie delen. Vind dit geweldig breiwerk. 

http://www.ravelry.com/patterns/library/rauma-207r-2

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 22:10
Zeker mooi!
En ik kan niet breien Unhappy
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 22:21
Prachtig! En ik kan breien :)
Maar ja, ik kan helaas geen Noors.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 23:05
Prachtig en ja ik kan breien en dit zou ik ook wel willen (en kunnen) maken, helaas te weinig tijd. Tegen de tijd dat ik het af zou hebben ben ik er op uitgekeken denk ik
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2013 om 23:53
wauw wat  mooi  en ja ik kan breien en als ik  er  de tijd voor zou  kunnen nemen  zou dit misschien ook wel lukken maar  ja die tijd he


Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 10:02
Echt heel erg mooi, je moet wel stressbestendig zijn lijkt mij en heel veel geduld hebben om dit te kunnen breien!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 11:34
Prachtig!!!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 13:18
makkelijk zat gewoon het patroon volgen ik ben een noors vest aan het breien dat ik heb nagetekend op ruitjespapier van een klein blaadje en dat word prachtig.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 13:37
Als je inzoomt op de foto, zie je dat er ook veel opgemaast is !
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 13:55
Oke, inmazen is nog even iets makkelijker dan inbreien (vind ik) maar het blijft een kunstwerk!
Back to Top
manumij View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer manumij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 15:22
T blijft idd mooi
Maar ik ga me er niet aan wagen haha
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 16:24
Deze ga ik breien : trui en vestje. Als ik nog voldoende wol over heb misschien ook de muts erbij Wink
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 16:36
O wauw!!!!! Moet echt gaan leren breien nadat ik klaar ben met mijn haak werk
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 17:35
Die is mooi Dine. Waar staat het patroon in? Welk garen ga je gebruiken? Ik wil een sjaal breien met allemaal verschillende patroontje en kan er geen vinden. Het idee van een adventssjaal in ajour, maar dan in fair isle.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 17:57
Lidwina : dit model staat in de laatste Verena. Ik heb Merino superfein gekocht van Lana Grossa. Bij zo'n model wou ik zeker kwaliteitswol hebben. De kleuren zijn bijna hetzelfde als bij dit model. Ik ben ook van plan om dit te breien volgens 'de regels van de kunst'. Dus de maat nemen van voor-, achterpand en mouwen telkens om de 10 cm. Daarna patroon tekenen zoals bij het naaien en dit nauwgezet volgen. Wink 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 18:35
Moet je je verbeelden, ik heb hem zelf. Hoe dom kan een mens zijn?
Heb hem gisteren nog in mijn handen gehad. Ik heb de Nederlandse uitgave, daardoor zal het gekomen zijn denk ik. Eigenlijk heb ik liever de Duitse, maar ik had een kadobon, dus.. Ga meestal extra naar Aken om de Duitse uitgave van Duitse bladen te kopen. Er staan nog meer mooie dingen in.
Ben benieuwd naar je creatie!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 19:16
Het kriebelt hier heel erg om eraan te beginnen. maar ik durf niet goed. Door een heleboel factoren ligt mijn lichaam in de knoop zodat o.a. mijn gewicht soms op korte termijn heel erg wijzigt Confused. Daarom heb ik de neiging om te wachten tot alles wat gestabiliseerd is. Het is immers te gek om achteraf te merken dat het handwerk een maat te klein is of 2 maten te groot. Heb ik het laatste halfjaar allebei meegemaakt. Als ik start begin ik veiligheidshalve met de mouwen LOL. Op dit model staat immers geen vervaldatum : het blijft mooi.Wink
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 22:31
Is niet echt heel moeilijk,het gaat alleen niet zo snel
Er is veel opgemaast en de mouwen is eigenlijk heel simpel
Heb er een voor mijn schoonzus gemaakt,niet dezelfde hoor en nu ben ik voor mijn zwager bezig
 
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 08:29
Vind 'm prachtig,maar daar ben ik te ongeduldig voor.Ik zoek toch altijd makkelijkere patronen uit.
Dan kan ik ,bij de tv,of als er ook andere in de kamer zijn,gewoon doorgaan en deelnemen aan het gesprek.Met al dat tellen gaat mij dat niet lukken.Maar het is een plaatje
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 08:29
schitterend en verslavend om te doen
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns