Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 152153154155156 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 16:57
wist je dat ik dan al een andere vraag heb klaarstaan? Hoe steek je die dan in zodat ze blijven zitten met de leeskant naar beneden en voor het verre gedeelte vanboven? of staat er een tekentje op zodat je weet wat lezen is en wat verzien.?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 12:26
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik niet eens wist dat er dubbelfocuslenzen bestaan?
        dat de lente er gaat aankomen en dat je dan alles heel kleurig moet kunnen zien.
  Jaha, je kijkt er van op, niet ? LOL Ik dacht ook dat deze een zwaartepunt zouden hebben, maar dit schijnt weer anders te werken
Het is de manier waarop ze geslepen zijn dat voor het goede zicht zorgt en de brillenmeneer riep dus je kunt meerdere beelden gaan zien.
Dûh, denk ik dan - en als ik ga lezen moet ik tegen mezelf zeggen, we gaan nu lezen, dan schijnt het beter te werken. Dubbel dûh.
Maar na een jaar sukkelen met bril en zonder lenzen, moet ik nu weer aan de lenzen wennen - gister dacht ik oh my goodness,
maar vandaag gaat het al een stuk beter.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 19:15
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 18:01
Die zijn er ook eindelijk achter : Heel Holland haakt (en breit).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 17:49
Ik vandaag op TV zag dat ze nu ook bij de V&D wol gaan verkopen.Wink
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 15:21
Wist je dat het hier vandaag al heel mooi weer is? Dat mijn man eigenlijk vandaag vrij zou hebben om buiten te klussen maar is gaan werken omdat de voorspellingen slecht waren. Jammer, want hij had vandaag heel wat kunnen doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 15:17
wist je dat ik niet eens wist dat er dubbelfocuslenzen bestaan?
        dat de lente er gaat aankomen en dat je dan alles heel kleurig moet kunnen zien.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 12:55
Ik ben net naar de brilmeneer geweest en heb dus nieuwe lenzen deze keer inclusief dichtbij. Alles is nu enorm fel en kleurig, maar
ik ben ook een beetje onpasselijk - je schijnt er even aan te moeten wennen - aan dat leesgedeelte.
Ik ben heel benieuwd, nu eerst een paar dagen proefdraaien en dan volgende week de definitieve meting - ik scheen toch nog
wat meer leessterkte nodig te hebben - ach ach ach wat een ellende Geek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 19:07
Anders haalde ik begin april mijn zomergoed van zolder en gingen de warme kleren naar boven.

Lang geleden ging ik met zulk weer op de kamer van grote zus en mij zitten en speelden we met de 3 jongste buurmeisjes en kleine zus en broer Monopoly of we lazen alle aanwezige Donald Duckies, Asterixen en Suske en Wiskes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 15:07
Ik de verwarming al een graadje hoger heb gezet? Pffffffffffffff bijna april dames
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 14:06
Ik het heerlijk vind, met een haakwerkje op de bank terwijl de regen tegen de ramen tikt.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 12:50
grrrrrr...............zo herkenbaar ,nu 5 jaar,mijn moeder is 80 jaar en heeft soms nog opvliegers?????
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 12:13
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik bedoel geen echte opvliegers, hoewel ik niet weet wanneer die voorgoed verdwenen zijn, ik bedoel melancholieke buien. Waarom ben ik hier, waar doe ik het voor, wat is het nut, dat soort gedachten. Die ik vroeger in ee PMS dagen had. OP zulke dagen keek ik naar een mus en kreeg tranen in de ogen om d teerheid en onveiligheid van het diertje, terwijl ik op andere dagen stond te lachen om dat brutale beestje.


Die opvliegers kunnen jaren duren ben nu al 10 jaar bezig soms een paar maanden niks aan de hand en dan komt het in volle hevigheid weer terug Confused
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 08:27
Het gaat ineens over, Bep, dan lust je niet meer de hele zak, alleen een handje. Overigens heeft Kellogs, die van de ontbijtgranen, ook chips met minder kale rieën, ze liggen bij de andere zoute snacks.

Vorig jaar hadden ze een actie, dat je met drie actiecodes een gratis zomertas kon krijgen. Ik heb dat gedaan en kreeg hem in november. Dus voorlopig wachten tot ik hem ga gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 22:17
wist je dat ik op die jamahoba heb gekeken en dat ik na het recept ineens getver riep?
Die lijkt wel levensecht hoor Janne Marie. Dat je daar geduld voor hebt vind ik dus bewonderenswaardig. En die halskettingen die volgen zijn gewoonweg schitterend.


en wist je dat ik bloem benijd dat zij maar een paar stukjes chips eet per maand. Ik wou dat ik dat ook kon.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 18:23
1 x in de maand heb ik nog altijd zin in chips. maar een paar stukjes dan is het over. dat dat zegt genoeg
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 16:16
O, dat bedoel je. Ja, herkenbaar. Ik snap soms zelf niet waarom ik een bepaalde emotie op dat moment voel.

wist je trouwens dat ik mijn blog toch weer heb opgestart, hihi. Heb hem gelijk een andere naam gegeven, jamahoba.blogspot.com. omdat het meer is dan alleen kralenwerk. Nu staan er wat kralendingetjes en een recept op. 

Mijn bestanden zijn nog steeds een grote puinhoop. Ik zou het uitzoeken, maar als ik dat doe dan kom ik weer iets tegen waardoor ik ben afgeleid, of ik heb er opeens geen zin meer in.  Maar goed dat een harde schijf zo gewist kan worden als ik er niet meer ben. Stel je voor dat je al die bestanden op papier op zolder had liggen. Pff, dan moest mijn huis stukken groter zijn en dan zouden de kinderen wel erg veel werk hebben om alles weg te doen. Nu is het gewoon 'delete' en klaar.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 12:30
Ik bedoel geen echte opvliegers, hoewel ik niet weet wanneer die voorgoed verdwenen zijn, ik bedoel melancholieke buien. Waarom ben ik hier, waar doe ik het voor, wat is het nut, dat soort gedachten. Die ik vroeger in ee PMS dagen had. OP zulke dagen keek ik naar een mus en kreeg tranen in de ogen om d teerheid en onveiligheid van het diertje, terwijl ik op andere dagen stond te lachen om dat brutale beestje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 09:41
Niet alleen na de overgang, ook tijdens. Daar heb ik nl. ook last van en ik zit nog steeds behoorlijk in de overgang. Pff die opvliegers. Op aanraden van de huisarts ben ik Ymea gaan gebruiken en die halen er wel net het scherpe randje af, maar meer ook niet. Heb nog steeds opvliegers maar niet meer zo enorm heftig, en in iets mindere mate (of is het al van zichzelf aan het afbouwen, kan natuurlijk ook).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 17:23
Volgens mij zit er zelfs na de overgang nog iets van een cyclus, dat je geregeld last hebt van PMS of Weltschmerz, zoals de Duitsers dat zo mooi zeggen. Dan krijg je tranen in je ogen van dingen, die je normaal doen glimlachen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 152153154155156 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns