Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 154155156157158 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 12:02
Facebook is voor deze deken helemaal niet nodig hoor!
Er zijn daar zoals gewoonlijk natuurlijk wel weer groepen aangemaakt, maar de patronen zijn via de Stylecraft Yarns site elke maand te downloaden en de maakster begeleid het geheel ook via haar blog.
Hier kun je er meer van zien:
Er komt ook een nederlandse vertaling, maar ik weet niet of die alleen beschikbaar voor niet klanten van Yla Lifestyle die de vertaling mag maken.
Groetjes, Jannie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 11:39
Ik heb geen facebook maar voel mij nu wel een heel héél klein beetje verplicht (niet veel hoor) om een account aan te maken omdat daar dus al die calls zich afspelen. Niet om direct aan die cal mee te doen maar gewoon om die patroontjes voor het geval dat ik toch goesting krijg om die te maken. Och we zullen wel zien zei de blinde en nam toen het wijs besluit om het toch maar niet te doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 10:05
Misschien zitten de verdwenen hobbydozen allemaal op facebook. Ik kan daar niet uit de voeten, ik kan net aan mezelf en mijn familie vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 00:45
wel engeline, je moet op facebook zitten als eerste vereiste (wat ik dus heel spijtig vind. De laatste jaren speelt precies alles zich af op facebook)
http://cheriescrochet.blogspot.be/2015/03/lily-pond-cal.html
en hier staan linken in voor de nederlandstalige of de engelse versie.
Hij begint binnen een veertiental dagen pas.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 19:42
misschien een stomme vraag,heb nog nooit met zo iets meegedaan,maar is dat in het nederlands en kan ik ergens een afbeelding zien.?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 16:50
Ja, hij lijkt me verschrikkelijk mooi te worden, de kleuren ook, zo goed passend bij de vijver en zithoek. Ik heb hier zakken vol met garen liggen, maar dan wil ik wel de juiste kleuren gaan gebruiken, dus moet ik toch wel nieuw garen bestellen Embarrassed.



Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 16:45
Wist je Janne Marie dat je die in de maak is maar helemaal moet aftrekken dan en aan die nieuwe meedoen. Ik heb die juist gegoegeld en er zitten waterlelies bij. DOEN!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 16:37
- er een nieuwe Cal komt, de Lily pond CAL2015? Het zal een deken worden met bloemen granny's. Ik vind het zo verleidelijk, zal ik meedoen of niet? Hij zou wel mooi passen bij onze loungeset die dicht bij de vijver staat. Heerlijk zo'n deken op wat frissere avonden. Maar ja, ik heb al twee dekens gemaakt en er ligt er nog een in de maak (waarbij ik trouwens twijfel of ik die wel zal afmaken).
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 12:34
hahaha, leuk als je je eigen nog zo kan verheugen op je verjaardag!
minder natuurlijk voor diegenen die hij wakker gemaakt heeft!
veel plezier vandaag

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 10:27
Gefeliciteerd. Leuk zijn ze hè als ze er nog niet van kunnen slapen, geniet er van.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2015 om 10:26
wist je dat hij groot gelijk heeft, (maar een paar uurtjes later zou idd wel beter geweest zijn voor de dochter). Zo iets belangrijk moet gevierd worden met vlaggen en slingers.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2015 om 23:35
Mijn kleinzoon vandaag 8 jaar geworden is! FEEST.Vanacht om half 4 vroeg hij of hij al naar beneden mocht om te kijken of het wel versierd was!!! arme dochter.Maar versierd was het !!!!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2015 om 15:34
Het is hier zo grijs, het enige waar ik eigenlijk echt zin in heb is op de bank liggen boekje lezen, tukkie doen Unhappy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2015 om 12:59
Wist je dat je met een gestreepte badjas bezig was Geotje?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2015 om 10:32
De waterpokken zijn eindelijk de deur uit. Bedankt voor alle beterschapswensen!
Nu nog even een deadline voor mijn werk wegwerken en hopelijk kan ik vandaag na twee weken eindelijk weer eens handwerken. Weet al bijna niet meer waar ik eigenlijk mee bezig was...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2015 om 15:55
Beterschap, als ze het eenmaal gehad hebben ben je er (meestal) vanaf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2015 om 11:39
Beterschap met de kinderen, Geotje, jammer voor ze dat het net mooi weer is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2015 om 18:55
Ik iedere dag wel eventjes tijd vind om hier op het forum te kijken, maar dat er van handwerken niks terecht komt. Te druk met werk en gezin (kinderen met de waterpokken...). En van reageren er ook niet veel terecht komt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2015 om 09:23
Bij een bodempje koffie vroeg mijn vader altijd: "Is het eb?" Hij noemde dat een Haags bakje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2015 om 20:26
Wat Bep allemaal uitlegt is van toepassing voor Antwerpen.
Hier rond Gent zeggen we een "tasse kàffee" of een "zjatte kàffee" (een bodempje koffie)
En voor jas zeggen we hier "mijn veste". Een "dikke veste" voor de winter bvb.

Leuk die kleine taalverschillen. Kunnen soms voor grappige misverstanden zorgen.
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 154155156157158 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns