Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 156157158159160 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 13:33
Ik er weer ben
De laptop het niet deed omdat de oplader stuk was, ik een nieuwe besteld had maar bleek de verkeerde te zijn
We nu eindelijk de goede lader hebben!
Op het forum spieken toch een stuk fijner is met de laptop dan met de smartphone
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2015 om 13:16
Ik vandaag een vrije dag heb omdat mijn jonste zoon studiedag heeft?

Wij vanmorgen op zijn verzoek naar de kringloop zijn geweest?

Ik nu mijn mand met handwerkboeken en tijdschriften van zolder heb gehaald en met een kop koffie al mijn boeken door zit te bladeren, terwijl mijn zoon zijn tekenfilmkennis flink bijspijkert?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 14:47
Geeft niks
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2015 om 13:01
wist je dat ik tot de constatatie ben gekomen dat mijn achterkant toch verder weg ligt van mijn voorkant dan ik dacht?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 15:33
beppie ik snap je ff niet!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 15:27
een nummerke 5? (zie telkens weer in de koffiehoek)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 15:17
Een nummerke 5 ??? Wat is dat in vredesnaam ???
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 08:06
wist je dat ik daarjuist waarschijnlijk een nummerke 5 had?
Of ligt het echt aan mij? Ik begin er wel serieus aan gaan te twijfelen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2015 om 10:48
Oiei, ik zou een probleem hebben, wij koken op electrisch. BBQ is ook electrisch, dus die zou ik ook niet kunnen gebruiken. Jakkes, moet er niet aan denken, zouden we rauw vlees moeten eten. Och, dan ga ik wel even bij de buren koken, hihi.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2015 om 10:46
Uhm uhm, die heb ik standaard achter bij de deur hangen, voor als ik in het pikkedonker nog effe naar de schuur wil of de container aan
de weg zetten.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2015 om 10:43
ha nee die was ook dicht, volgens mij zat t halve dorp zonder! mn huisband, had nog ergens een gevalletje van t kamperen bij de hand, zo ene met een band om je hoofd! twee handen vrij en goed zicht in de pannen! moet er erg komisch uit gezien hebben!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2015 om 00:11
wist je dat ik het al voor mij zie zaklamp in de mond, ene hand in de soep om te voelen of ze al warm is en met de andere hand roeren in de groenten. Sjaans dat ge niet elektrisch kookt want de frituur heeft ook niks dan.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 21:47
de stroom hier in t dorp uitviel, koken bij zaklamp niet meevalt, we nu gelukkig weer stroom hebben.
en ben aan t leren rondbreien, continentaal en fair isle oftewel inbreien, mensen wat zit ik te hanneses met naald en draad!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 22:17

wist je dat ik je hier woensdagavond niet wil zien spieken omdat je dan tijd moet maken om te 'frummelen'
en misschien zelfs donderdagavond ook?
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 21:45
wist je dat...

... ik het momenteel druk heb met werken en de kleine
... mijn partner in het buitenland zit voor werk
... hij woensdag avond weer terug is en ik niet kan wachten
... we het weekend leuke dingen op de planning hebben
... ik volgende week weer mag werken
... er weinig tijd is om hier te spieken, laat staan om te frummelen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 22:21
goed idee!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 22:18
Dan kom je dus op Facebook terecht grapjassssssss .... Maar je kunt deze toch gebruiken    en dan de duim die ik nu ff niet kan oproepen maar een Like.knopke zou makkelijker zijn..leuk idee
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 19:05
als ik daarop klik gebeurt er bij niets?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 18:44
Wij hebben ook een Vindikleukknop, in een blauw balkje onderaan het topic.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 17:54
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat een oven met een digitaal display heel functioneel is?
de kleindochter (2j) gebruikt de opgelichte cijfers om de papfles voor de pop op te warmen door die voor de lichtjes te houden.
en de kleinzoon (20 maanden) die hier nu een week heeft gelogeerd omdat hij ziek was noemt de oven 'afblij'.
Wist je dat ik in feite veel 'afblij' en 'mannie' in huis heb? Ik verschoot er ook van.


En nu mis is zowaar de "vind ik leuk" knop van facebook...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 156157158159160 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns