Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 168169170171172 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 19:56
zo die zit goed verstopt!!!!!

was laatst bijna eigenaar van een kat geworden, t beestje was in mn fietstas gekropen en lag lekker te slapen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 16:19
 
Ik was mijn haarbal kwijt, gelukkig heb ik m gevonden voordat ik in paniek raakte - alhoewel rammelen met brokjes levert ook goede resultaten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 15:16
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

...Wel leef ik gevaarlijk, ik maak de spons de avond
van te voren gewoon met koude melk - tout NL gaat dan gillen dat je melk zuur kan worden.
Zou dat echt zo zijn ? Als je melk mengt met bloem, gist en suiker ? Soms heb je behoefte aan
een bioloog/chemicus. Gaan de gist kolonies niet voor ?


wist je dat ik mij dat dus niet zou aantrekken? als het zo zou zijn (zuur) dan zorgt het wel voor een heel goede darmtransit en ben je zeker dat ze niet ergens halverwege in quarantaine blijven hangen.

zuurdesem is toch ook 'zuur'
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 11:27
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik dat allemaal ontdekt heb door Magtelt hare uitleg in hartelijk welkom? Klik overal op en je kunt altijd terug, sommige dingen zijn nog een raadsel, zoals die chat en add to buddy list. wat daar de bedoelig van is heb ik nog niet ontdekt
Als je met meer in de chat room zit kun je met mekaar OH-en. Het ge-OH heeft denk ik geen definitief karakter.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 11:24
Originally posted by AnitaG AnitaG wrote:

Hahaha, Tolkamer is echt een plaatsje.
Iedereen leert dat de Rijn bij Lobith het land binnenkomt, maar het is dus Tolkamer. Wij wonen aan de Rijn.
Daar heeft mijn broer op school nog ruzie over gehad met een leraar en ik altijd maar denken dat hij zo braaf en stil was.
Back to Top
AnitaG View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2014
Locatie: Tolkamer
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnitaG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 11:10
Hahaha, Tolkamer is echt een plaatsje.
Iedereen leert dat de Rijn bij Lobith het land binnenkomt, maar het is dus Tolkamer. Wij wonen aan de Rijn.
Groet, Anita
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:51
wist je dat het soms heel gevaarlijk kan zijn om alleen die nieuwe berichten te lezen omdat je dan een antwoord kan geven die naast de kwestie is?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:45
Ik wacht nog op een [ROFL] smiley
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:44
wist je dat ik dat allemaal ontdekt heb door Magtelt hare uitleg in hartelijk welkom? Klik overal op en je kunt altijd terug, sommige dingen zijn nog een raadsel, zoals die chat en add to buddy list. wat daar de bedoelig van is heb ik nog niet ontdekt
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:40
wist je Bep,dat ik dat niet eens wist van die nieuwe berichten,Wist je Bep,dat ik jou ervoor bedank.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:38
wist je dat ik tolkamer heb gegoegeld en dat het effectief een plaats is?
ik zag tolkamer staan en ik dacht iemand die bij de douane of de belastingen werkt en dat als locatie heeft opgegeven
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:36
wist je dat je welkom bent, er bestaat een topic even voorstellen en een hartelijk welkom om te lezen.
wist je dat bovenaan, rechts je kunt klikken op nieuwe berichten en dat je dan de nieuwe berichten die die dag verschenen zijn (presies een gazet want daar verschijnen ook berichten in) op een scherm komen en als je dat aanklikt je direkt het nieuwe bericht ziet?
Back to Top
AnitaG View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2014
Locatie: Tolkamer
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnitaG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:33
Ik sinds vanaf vandaag bij het forum aangemeld ben.
ik sinds vorige maand deze site heb gevonden.
ik het jammer vind dat de nieuwe berichten niet bovenaan staan, maar misschien kan ik dat ergens instellen
ik een vest aan het breien ben. had jaaaaaren niet meer gebreid, maar niet verleerd
ik nu aan het werk ben, dus niet kan breien
Groet, Anita
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 10:21
Ik had er een kwastje met boter overheen geslakkerd
Ik ben nu net bep, ik zit driftig een staart te haken, ben alweer op toer 26, en ondertussen kijk ik eens op de doos.
Dat is trouwens een heel goed recept !!! Wel leef ik gevaarlijk, ik maak de spons de avond
van te voren gewoon met koude melk - tout NL gaat dan gillen dat je melk zuur kan worden.
Zou dat echt zo zijn ? Als je melk mengt met bloem, gist en suiker ? Soms heb je behoefte aan
een bioloog/chemicus. Gaan de gist kolonies niet voor ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 20:11
wist je dat ik daarjuist op een of ander blog een mooie foto heb gezien van 12 krenten/rozijnenbolletjes die gebakken zijn en nog op de ovenplaat liggen? zij zagen er heel smakelijk uit en glanzden ook mooi.
ik zou zeggen, proficiat aan de bakker.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 19:31
Misschien praten wij wel onduidelijk en jouw neef-ken niet ?
 
Ik ben bezig met Christel K's eekhoorn, in de vakantie fanatiek mee bezig geweest, na de vakantie er fanatiek niet mee bezig geweest en nu . . .
Nu vind ik de staart raar, de toer waar ik zou moeten zijn (volgens het briefje) komt niet overeen met het aantal steken, het aantal steken lijkt
nergens thuis te horen. Dus . . . uithalen, uithuilen en overnieuw beginnen en doorhalen, want het moet voor half november klaar zijn.
Gelukkig zijn het hoofd, lijf, pootjes en oren wel ok.
En dan moet er ook nog zo een ding bij gehaakt worden, de vrucht van een Quercus - seufz
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 14:39
wisten jullie dat ik eigenlijk nog een woordenboek zou moeten aanmaken nederlands-vlaams?
ik heb er zo al een van mijn neef(19) gemaakt; (is een persoon met een geestelijke beperking, want gehandicapte mag ook niet meer gezegd of geschreven worden);
wist je dat je het goed leest van mijn neef, want hij kan praten (nen godganse dag door, om horendul van te worden) maar hij heeft een eigen woordenschat en in het begin was het aan zijn broer vragen om als tolk op te treden. en soms is het lachen geblazen met zijn woordkeuze.
een greep (fonetisch opgeschreven) : cosjeno : crocque monsieur
cosjedan : crocque madam        tetsen : testen        poesjpap :soupappe(ventiel)      scandelleren : installeren potsemoets : proximus    nonnika : nokia en de laatst bijgekomen was balikoos:abrikoos en dat was voor iedereen een nieuw woord, ik had taartjes met abrikoos en appel gemaakt en hij vroeg of de balikoos lekker was en wij hoorden het in keulen donderen en met het aanwijzen ervan wisten we dus dat het abrikoos was dat hij bedoelde.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 08:26
goedzo! spannend,ben benieuwd naar het resultaat.veel succes!
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2014 om 23:40
Bedankt allemaal. Ik heb toch al de gewoonte om alles wat ik maak op de foto te gooien. Wat de lockmachine betreft, ik haal hem idd liever bij de naaimachine handel. Maar zag wel dat de lidl ook lockgaren verkoopt dan dat is dan wel weer interesant. Ik moet dinsdag weer bij de bieb zijn, kan dan gelijk even bij de lidl kijken voor het garen. Verder zijn lockmachines niet helemaal nieuw voor me, ik heb een jaar via de gemeente in een naaiatelier gewerkt. Daar heb ik kennis gemaakt met lockmachines, en hoewel ik ze zelfs aan het einde van het jaar nog steeds een beetje eng vond kan ik er dus wel al redelijk mee overweg. Al is elke machine natuurlijk wel weer wat anders, en waren dat de professionele babylocks.

Project wat voor nu op stapel staat is een broek, wordt voor mij de 2e keer dat ik een broek ga maken, en de eerste keer dat ik een broekpatroon moet gaan aanpassen. Ik had tijdens de vorige stoffencircus(niet die van afgelopen zondag) een hele mooie lichtbruin/zandkleurige ribfluweel met gouden vlinder opdruk gekocht, dat gaat nu dus een broek worden. Aanpassen van het patroon gaat voor mij nog wat moeilijk zijn in mijn eentje, maar kwam erachter dat er in de buurt een hobbycentrum zit dat ook naaicursussen aanbied. En dan maakt het niet uit of je nog nooit achter de naaimachine gezeten hebt, of dat je al wat meer gedaan hebt en dus alleen af en toe een tip nodig hebt. Dus binnenkort daar even langs om te gaan kijken, en dan kunnen zij me denk ik ook wel helpen met dat patroon.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2014 om 21:04
Ik kan me nog herinneren dat iemand een houten trap op het forum gezet had, waarom niet. Ik heb altijd nog eens naaien willen leren, vooral als er weer eens iets gerepareerd moet worden.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 168169170171172 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns