Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1234 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2014 om 11:14
Dat is het allerbelangrijkste Engeline, dat ze gezond zijn. Ik voel ze elke dag al bewegen in haar buikje.... zoooo lief. Leuke naam he... Sanne Wink
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2014 om 14:28
Oh wat zijn die mooi.
spannend voor je, zal duimen dat alles goed gaat.
word een drukke tijd voor je.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2014 om 14:31
Wat wen prachtig koppel zeg, wowwww...als DAT geen mooie kindjes worden weet ik het niet meer...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2014 om 15:41
Ohhhh schatig.... puppy's. Hopelijk komen ze allemaak gezond ter wereld :)

Wist je dat.....
- Ik afgelopen maandag en dinsdag niet op het forum geweest ben,maar ook   niet heb kunnen breien of haken
- dit omdat er bij ons een nieuwe schutting geplaatst is
- en deze geplaatst is omdat die van ons op de dag van kerstavond erbij is gaan liggen
- maar dat het er nu weer helemaal super uitziet
- ik aan het genieten ben van mijn vrije dagen, maar helaas zaterdag weer aan de bak mag
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 22:03
wist je dat...
-ik dit topic eigenlijk miste?
-ik dit dan maar terug in gang probeer te trappen.
-je een zak pandavulling van 1 kg. luchtdicht verpakt zeker niet doormidden moet proberen te snijden met een elektrisch mes.
-als je dat toch probeert je dan alleen het plastieken omhulsel doormidden hebt gekregen?
-en dat tengevolge van de luchttoevoer je ineens iets in de woonkamer hebt liggen ter grootte van een baal stro?
-je dan wel heel veel zakken kunt vullen om het dan proberen terug weg te bergen?

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 23:01
Ik zie het voor mij en zit te snikken van het lachen!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 23:20
Wist je dat...
 
Ik al een tijdje niet meer hier ben geweest door vakantie, nieuwe werk en alle drukte
Ik weer al m'n liggende brei en haakwerken wil oppakken en afmaken
Ik wel vaak kijk naar de gemaakte creaties
Er niets leuks op tv is
 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 23:43
Oeps.ik vond het wel leuk op tv vanavond.Op Canvas net Vera en een Deense krimi gekeken, ga nu een nieuw spalkje om mijn pink doen en lekker naar bed truste!!
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 23:58
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat...
-ik dit topic eigenlijk miste?
-ik dit dan maar terug in gang probeer te trappen.
-je een zak pandavulling van 1 kg. luchtdicht verpakt zeker niet doormidden moet proberen te snijden met een elektrisch mes.
-als je dat toch probeert je dan alleen het plastieken omhulsel doormidden hebt gekregen?
-en dat tengevolge van de luchttoevoer je ineens iets in de woonkamer hebt liggen ter grootte van een baal stro?
-je dan wel heel veel zakken kunt vullen om het dan proberen terug weg te bergen?


Hahaha, Bep, je bent een ware doe-het-zelver! LOL 
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 09:17
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat...
-ik dit topic eigenlijk miste?
-ik dit dan maar terug in gang probeer te trappen.
-je een zak pandavulling van 1 kg. luchtdicht verpakt zeker niet doormidden moet proberen te snijden met een elektrisch mes.
-als je dat toch probeert je dan alleen het plastieken omhulsel doormidden hebt gekregen?
-en dat tengevolge van de luchttoevoer je ineens iets in de woonkamer hebt liggen ter grootte van een baal stro?
-je dan wel heel veel zakken kunt vullen om het dan proberen terug weg te bergen?



Wat grappigLOL

Wist je dat...
-ik dit topic nog niet gelezen had?
-Heel blij ben hier terug bij hobbydoos te zijn?
-Heel erg blij ben met m'n 2 thuiswonende dochters?
- derde dochter niet snapt dat je een gezin kapot maakt als je zomaar verdwijnt en 3 weken niets laat weten en dan je een gelukkige verjaardag wenst?
-Mijn hondjes Picognito en Thulientje me elke morgen begroeten alsof het een eeuwigheid geleden was dat ze me nog gezien hebben?
-Ik een heel mooi deken aan het haken ben en bijna 4/10 ver ben?
- m'n meisjes die zalig vinden als het kouder word dat ze die dan gebruiken om zich warm te houden als ze tv kijken?
-Ik momenteel weer meer naar de wolletjes grijp dan naar de lapjes?
-Straks een grote lading pannekoeken zal bakken...
Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 10:45
wist je dat ik eigenlijk wel heel blij ben voor creananske omdat dochter drie niet alle banden heeft doorgesneden en toch aan haar mama denkt op haar verjaardag(dus andere dagen ook) en zelfs een gelukkige verjaardag wenst?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 11:45
wist je dat; ik t gebeuren van bep en de panda vulling helemaal voor me zie!
blij ben voor creanske, toch een levensteken cre!
t weer me al meters de keel uit hangt!! ik wil ...zomer!
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 12:01
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik eigenlijk wel heel blij ben voor creananske omdat dochter drie niet alle banden heeft doorgesneden en toch aan haar mama denkt op haar verjaardag(dus andere dagen ook) en zelfs een gelukkige verjaardag wenst?



Wist je dat ik dit eigenlijk ook ( een klein beetje) denk?( maar vreselijk teleurgesteld ben)
- Maar dat we een beetje in cirkels draaien daar we het nog steeds allemaal niet snappen?
- Dochterlief vind dat ons gezin niet kapot hoeft te zijn omdat zij niet meer thuis woont?
- En dat wij vinden dat het gaat om de manier waarop je dingen doet?
- 19 jaar hulpbehoevend zijn en dan spoorloos verdwijnen zonder medicatie en niets niemendal...

- Dat Perlefientje vorige week op haar werk een bakker opgebeld heeft( hier in buurt) en een bestelling geplaats had.
En zopas vroeg ik aan toverbloemenprinses waar haar zus was en ze wat langs haar neus weg antwoorde en ik nog steeds zo afwezig ben in m'n hoofd ( denken aan Ellemieke)en niet opmerkte dat ze m'n vraag ontwijkte.
En dat Perlefientje net thuisgekomen is van ( die ) bakker met 2 supermooie taarten...een aardbeientaart en een chocoladetaart met krieken.
En ze dan vertelde dat ik niet eens opmerkte dat ze haar jasje aandeed en vertrok...terwijl ik erop stond te kijken...
- En dat manlief mee in het complot zat?
- En dat ik zo blij ben dat we het ergens toch goed moeten gedaan hebben als je die 2 zusjes bezig ziet...
-


Groetjes Creananske

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 12:55
Wist je dat...

Ik nog steeds wel op het forum kijk....
Dat ik in mijn vakantie heel veel geklust heb in en om de boerderij....
Morgen weer aan het werk moet en het ook nog weer leuk vind...
De tweede week van mijn vakantie het heel veel geregend heeft en dus niet veel buiten heb kunnen schilderen, maar ook dat kwam weer goed uit want mijn oudste hond kreeg een beroerte...
Dit is de tweede en wederom een hele heftige, maar hij krabbelt weer goed op met de juiste zorg en medicatie....
Mijn sheltieteefje 2 weken terug is gedekt en ik hoop dat ze drachtig is zodat we weer een puppenmeisje aan kunnen houden...
Dat ik nog steeds elke dag haak en veels te laat naar bed ga daardoor....
Dat ons leven nooit saai is zo en dat ik het leven daardoor zo mooi vind....
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 13:22
Wist je dat als mijn broer op vakantie is in Duitsland en ze vragen hem 'was sagen sie' hij altijd antwoordt 'houten plankskes'
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 13:25
wist je dat ik al een week of langer van plan ben te tikken dat Bep
een 2e Magtelt is qua humor ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 18:33
wist je dat ik de mensen die aan zee wonen oproep om emmertjes koud water erin te kappen omdat ik juist heb gelezen dat de instabiele zomer komt door het te warme water in de noordzee
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 19:16
Wist je dat
-Ik klaar ben met het achterpand van mijn vest, draadjes weggewerkt en alles.
-Ik nu dus nog de voorpanden en mouwen moet haken.
-Het capeje alleen nog een rand moet krijgen.
-Ik zometeen lekker op de bank CSI ga kijken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 19:25
wist je dat ik hoop dat als amethyst in de zetel naar csi aan het zien is niet een randje rond het rugpand haakt
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 19:33
Wist je dat
-Datgene waar bep niet op hoopt, niet gaat gebeuren, omdat ik nog niet zover ben dat haken en tv kijken samen gaan. Hoogstens tijdens de reclame als ik toch niet op hoef te letten...
-Ik trouwens veel liever zit te haken in mijn bureaustoel dan op de bank.
-Ik heel blij ben dat mijn moeder nog een bol Fenna voor me heeft gevonden.
-Maar dat de 3 bollen die ik dus heb waarschijnlijk niet genoeg zijn.
-Dit omdat er al 1 hele bol in het rugpand verdwenen is...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns