Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 10:38
- Onze kat vanochtend al in de kattendraagmand lag voor het jaarlijkse bezoek aan de dierenarts ?
- Ook een kat zich kan vergissen, t mandje zag er comfortabel uit Big smile
- Hij/het goed heeft meegezongen in de auto, weer goedgekeurd is en blij dat ie weer thuis is LOL 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 13:14
Originally posted by engeline engeline wrote:

haha fijn zo'n apk tje.kan die er weer een jaartje tegen.Altijd fijn om de boel weer gezond mee naar huis te nemen.
Staat de dierenarts daar naar het hart te luisteren, dat klopt goed zegt hij. LOL 
Aan de pootafdrukken op de behandeltafel te zien zweette de haarbal peentjes.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:39
tjee,dat is een zware week geweest,voor jullie allebei.Zielig zo'n ziek meiske en zwaar voor oma.
Bezorgd en dat zijn dan lange dagen.Hopenlijk gaat het wel al beter met haar en jij moet jouw man maar vertellen dat je wel een lekkere massage verdient hebt.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:58
gelukkig,hopenlijk kun je het weekend lekker bijkomen en weer wat handwerken.,
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 22:29
nee ze heeft zyrtec gekregen, neusdruppels, siroxyl voor in de dag, voor 's avonds nog een andere hoestsiroop. en omdat ze vandaag nog koorts 38 had mocht ze eindelijk aan de antibiotica beginnen. een week dus goed ziek en dan toch nog aan de antibiotica.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 19:53
Koekjes is het begin van het herstel en kippensoep en haring (als ze daar ten minste niet allergisch voor is)
 
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 11:28
wist je dat, mn pols en elleboog pijnlijk zijn van t haken (tennisarm?)
wie heeft tips?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 11:59
niet meer gaan tennissen!!!!!!
een breiwerkje maken?
computeren?
of zoals ik een paar toeren haken, computeren, wat rondlopen en iets verzetten, terug een paar toeren haken, rap de afwas doen, computeren,
paar toeren haken, een boekske vastpakken en naar de prentjes kijken en een patroontje zoeken, niks naar uw goesting vinden, een paar toeren haken, op hobbydoos de links doorzoeken, opgeven, gezocht doorzoeken, terug een paar toeren haken, dan is het de hoogste tijd om aan het eten te denken, kijken op wat eten wij vandaag, rap nog een paar steken doen, iets bovenhalen en in de pot kwakken, een paar aardappels erbij en een stuk vlees in de pan gooien. op een kwartiertje alles binnenspelen. op de computer zien of er toch nog iets leuks te vinden is enz. enz. enz.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 11:14
hoi magtelt en bep,en lidwina,
smeerseltjes, ach ik en pijnstillers, das een vreemde verhouding, de helft werkt niet en de andere helft werkt maar voor de helft!als k is wat heb is t meteen de zwaarste dosering (na tig x terug te zijn geweest dat t nie helpt)
rust schijnt bij tennis ellebogen ook niet te helpen, breien net 5 toeren gedaan en t ging tintelen , ga vanmiddag maar naar de bieb, en waarschijnlijk nu eens tijd op al t gemaakte te fotograferen. pc gaat ook niet langer dan half uur.
dus dat word van alles wat en nog nix gedaan de komende tijd
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 11:27
oei bep , nu kan je iemands oog uitsteken zonder t te voelen!
denk zelf echt aan een tennis arm, gemene stekende plek in mn elleboog,
enne opereren gaat ik niet meer aan beginnen!!!!
ooit is van de trap gevlogen de orthopeed noemde t n pittige operatie, mensen lief wat een pijn, een bevalling is er nix bij!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 11:06
haha fijn zo'n apk tje.kan die er weer een jaartje tegen.Altijd fijn om de boel weer gezond mee naar huis te nemen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:34
wist je dat ik deze week geen haakpen heb aangeraakt
        dat dit kwam doordat ik deze week verpleegster heb moeten,
        nee willen spelen voor de zieke kleindochter met een zware
        allergische reactie op god weet wat.
        daarbovenop nog een keelontsteking, een zware slijmerige
        blafhoest waar ze soms bijna niet uitgeraakte en een
        oorontsteking erbovenop.
        dat ik woensdag oorlog met haar heb gevoerd omdat ze dus al
        drie dagen niets had gegeten en als er al eens 1 hapje van
        yoghurt binnenging dat er terug uitkam bij het hoesten
        dat we ook judo hebben gedaan omdat ik neusdruppels moest
        toedienen
        dat haar koorts maar niet zakte
        dat ze vandaag vroeg naar koeken en dat ik haar heb volgepropt
        met koeken en wafeltjes, zo blij dat ze uiteindelijk toch iets
        wou en kon eten
        dat ik nu steendood ben van al dat sporten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 21:54
zwaar van bezorgdheid ja. ze zag dus ineens vuurrood en dan heeft de onthaalmoeder mijn dochter opgebeld om te komen. ik dacht eerst dat ze rode hond of roodvonk had maar de kinderarts zei dus dat het een heel zware reactie was. En als ze niesde dan hingen de snottebellen tot onder haar kin te bengelen. En als ze achter koeken vragen en ze nog opeten ook dan zijn ze meestal rap genezen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 22:15
Oei dat klint ernstig. Geen ceterizine gekregen, dat helpt bij mij meestal wel (al word je daar erg slaperig van)?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 10:12
och wat een toestanden!
eten komt vanzelf meestal weer, als er maar gedronken word!! want uitdrogen gaat best wel snel!
beterschap voor t zieke meissie en rust voor t vermoeide meissie!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 10:35
Een goede, lekkere tip, het zou tegen heel veel helpen:

1 eetlepel honing mengen met 1/4 theelepel kaneel. Dit 2x per dag nemen.
Nu weet ik uit ervaring dat dit heerlijk is op een sneetje geroosterd brood. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 11:42
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

wist je dat, mn pols en elleboog pijnlijk zijn van t haken (tennisarm?)
wie heeft tips?
Een heel vervelende, die dokter waarschijnlijk ook zal zeggen: RUST.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 20:37
Wist je dat er smeerseltjes zijn met pijnstillers (Ibuprofen) er in verwerkt? Ik had laatst na gym spierpijn in mijn elleboog en ik heb even in de supermarkt op het schap van de zelfzorg gezocht. Ik had nog een elastisch enkelverbandje, dat ook prima om de elleboog paste. Binnen de dag was de pijn over.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 11:21
wist je dat ik mij afvroeg of je wel een tennisarm hebt?
wist je dat ik zelfs denk dat het komt omdat je een nekhernia hebt?
wist je dat ik dat nl ook heb en wel drie.
wist je dat ik uiteindelijk een tiental jaren terug ben geopereerd voor de ergste hernia en ze dus een titanium tussenwervelschijf hebben geplaatst en dat het tintelen en nijpen in de arm voorbij is.
wist je dat ik er te lang mee gelopen heb zodat ik geen gevoel meer heb in mijn wijsvinger
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12088
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 11:41
ik was er ook van overtuigd dat het aan mijn schouder lag dat daar ergens een zenuw gekneld zat die de signalen doorgaven van trekken met die spieren en loslaten en tintel tintel tintel. en ik maar schudden met die arm om het getintel en getrek weg te krijgen, maar na de mri bleek het dus wel degelijk in de nek te zitten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns