Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 101102103104105 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 22:28
Wat moedig van jou om dit stuk van je levensgeschiedenis hier neer te zetten, Creaans! Het eerste dat in mij opkwam was dat jij door je handwerk EN door de doelen die je daarmee steunt een waar voorbeeld bent voor mensen in een vergelijkbare situatie. Jij hebt door je doorzettingsvermogen een weg naar buiten weten te vinden. Dan is het jammer als mensen dat niet willen zien en alleen inhakken op het feit dat je "niks doet in je huis". Een oordeel geven over iemand waar je niet in staat bent je in te verplaatsen, is erg makkelijk gedaan. Leve internet! Ik hoop van harte dat jij daar een soort familiegevoel teruggekregen hebt en je gezamenlijke hobby kan delen. 

Hug   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 23:42
Proficiat lelie met je grote stap. (en tussen haakjes, je gaat niet bij je ouders weg, maar je gaat op eigen benen staan en gaat op bezoek gaan)

wist je creaans dat er heeeeeeeeel veeeeeeeel mensen zijn die jou als voorbeeld zouden moeten nemen. En als de anderen denken dat je beter iets in huis kunt doen wel laat ze denken, jij kent en hoort en voelt jouw lijf en dat is nog altijd de baas, hoezeer je ook anders zou willen. Want de baas tegenspreken heeft alleen een averechts effect.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 18:39
thian -creaans en alle anderen die t moeilijk hebben!
jammer dat er toch zo veel mensen zijn die oordelen/veroordelen over een ander!
ben nu zo ver dat ik kan denken jullie bekijken t allemaal maar! en toch....... steekt t een en ander natuurlijk zo nu en dan!
allemaal heel veel sterkte , denkbeeldige knuffels en lekker doorgaan met wat nog wel gaat en waar je lol in beleeftHug
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2016 om 18:51
fijn zoveel liefde op het forum

ik ben weer bedondert door OBIN ze doen aqlles om me te pesten, en er geen soepele overgang van te maken, heft stoed gebelt voor de rekening over te nemen zeggen ze tegende rabobank nog bewindvoeder te zijn 3 kwart maand zodat stoed niets kan, nu hebben ze het onder dwang toe gegeven, maar weer al het geld op mijn leefrekening gestort, en mij n hele inkomen staat er op, gelukkig durfde in niet alleen en is de woonbegeleider mee gegaan, die heb ik meteen mijn pas gegeven met de vraag of hij hem nam, dat heeft hij gedaan, ik stond te trillen, het geld is nu veilig morgen belt hij vroeg stoed die zoiets nooit zou doen.., ik ben zo blij dat hij er bij was, daarna ben ik in duisternis ik zag niets meer naar de dokter gegaan voor de griepprik en de apotheek voor tabletten toen trok het een beetje op en heb ik kattevoer en voer voor mij gehaald stampot boerenkool en een pot stoofpeertjes
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2016 om 11:53
Ans, jij hebt je man, je hebt ons en je hebt je jouw haken en breien en al jouw goede doelen. Laat je niet terneerdrukken door mensen
die niet zien of begrijpen hoe jij je voelt. Kop op hoor en ja stoom afblazen mag.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 20:22
Bedankt voor jullie reacties, het heeft me goed gedaan.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 20:46
ik vrijdag een leuke hanger met kralen en lint voor aan mijn rollator heb gemaakt zodat ik hem en anderen hem niet herkennen :)
er gaat nogal eens iemand met een verkeerde rollator naar huis ook met naam er op hoor, in de gauwigheid de nk ik zo van de taxi is er en... weg, en thuis kijken ze nog eens of de chauffeur zegt die is toch niet van u, ik moet het rustof aan doen dus heb minder haast, maar als ik mijn rolaator mooet beschrijven weet ik het niet meer, nu wel
er ziten rozen met groene kraaltjes aan en allemaal lintjes in een budeltje
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 21:03
Wat een goed idee! Handig om direct de goeie uit te zoeken als er meerdere geparkeerd staan. Maar ook geef je een eigen gezicht aan een dergelijk ondersteunend middel. Als je een nieuwe bril uit gaat zoeken, wil je ook iets zoeken dat jouw presentatie naar de buitenwereld iets extra's geeft.   
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 21:42
ja en iets leuks de vogeltjes zouden in de bus stuk gaan

ik ben nu 2 kettingen aan het rijgen voor vertikaal voor het raam
dat mag mooi schitteren
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2016 om 10:30
slim idee!
heb t met mn fiets regelmatig in de winkelstraat , had ik mn fiets nou mee?of staat ie nog bij de vorige winkel?
opgelost met een bloemenslinger aan mn mand!gevalletje sommige mensen leren t nooit!LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2016 om 12:46
Originally posted by thian thian wrote:

ik vrijdag een leuke hanger met kralen en lint voor aan mijn rollator heb gemaakt zodat ik hem en anderen hem niet herkennen :)



Ik hoop dat je het gemaakt hebt om hem juist wel herkenbaar te maken en makkelijk te vinden en een waarschuwing voor de anderen : Blijf er af!!!!
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2016 om 22:39
ja zeker er heft een keer een dementerende vrouw mijn rolator mee genomen, maar op de hare staat duidelijk haar naam, dus ik weet niet of het werkt, maar ik kan aan tonen dat dit de mijne is, mijn naam komt er ook nog aan
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2016 om 22:40
ik vandaag zo misselijk en duizelig ben en me afvraag of dat griep is ik heb donderdag een griepprik gehad en sindsdien ben ik niet lekker
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2016 om 09:57
Dat klinkt niet als griep.
Dementerenden hebben altijd moeite met het herkennen - je kunt misschien ook voor haar iets maken.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2016 om 13:06
dat doet de begeleidster met haar, fijn he' vroeger was ik de begeleidster
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2016 om 21:11
ik vandaag pipettjes tegen vlooien heb gekocht bij de dierenarts en de katjes voor het eerst alleen heb gedruppelt, en ze leven nog :)
het moet wel de hhhulp heeft 3 katten buiten lopen en doen er niets aan
dus heb ik grote kans op vlooien en wormen zegt de dierenarts assisitente
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 08:50
Nou jij niet, maar de katten wel, maar zelfs binnenkatten kunnen vlooien oplopen - voor wormen moeten ze echt buiten snacken.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 08:58
wormen eitjes ? kunnen mee naar binnen gelopen worden volgends de assistente, en ze is niet zo oplettend met haar kitten
en toen de kitten vllooien hadden een tijd geleden staken die mij ook hoor

maar iets leuks ik heb gisteravond na 17 jaar contact met mij tante gehad via facebook, plotselling stond ze vooraan bij vrienden en ik haar een vezoek voor vriendschap gedaan daar heft ze positief op gereageert,alles was verborgen zelfs het leven van haar broer/ mijn vader... ze wilde graag weten waarom ik uit het oog verloren was...
vanavond is ze er weer...
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 10:38

Dat heb ik meestal met de kippenvlooien, die zijn net een slag groter - maar ja het is waar bloed is bloed het maakt die vlooien weinig uit.

Ik hoop dat jouw tante jou snapt, dat ze kan begrijpen dat je volwassen bent en ook niet - dus ik hoop op een positieve ervaring.
Mijn moeder zat tussen mij en onze nicht in en het was heel leuk toen die nicht dacht ik ga gewoon naar de verjaardag van tante.
Mijn broer en ik kwamen die dag ook, ik kan het me nog levendig voor ogen krijgen, ik kwam binnen en hoorde haar stem en ik dacht
VERTROUWD, dat is eigen. En sinds die tijd hebben we contact - zo fijn.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2016 om 23:06
jakkes kippevlooien arme dieren de kippen dus he'

ja ik hoop ook op een positieve ervaring
maar ik moe mijn grenzen in de gaten houden
en op tijd naar bed, dus verder niet diep in de nacht..
en niet te beladen dingen op halen

ik heb een mooie lijn van kralen gemaakt die komt vertikaal voor het raam tussen de robustere, grote schelpen en houten slingers
en een dromenvanger

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 101102103104105 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.891 seconden.
Lang Yarns