Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 116117118119120 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 10:27
Gefeliciteerd met de kleinzoon.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 10:29
..... ik deze week heb gedroomd dat mijn volgende kleinkind een meisje is?
En dat ik toen ik deze week een vriendin aan de telefoon had het had over 'het zusje van Jerome' zonder dat ik het in de gaten had?
Vriendin vroeg: Oh...het is een meisje?
Nee, weet ik nog niet.
Confused
De 20 weken echo moet nog gebeuren.
Zo sterk kan een droom je beïnvloeden dus.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 10:36
hoe gek kan soms iets lopen hé?
nou afwachten dan maar
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 13:28
Wie weet heb je wel gelijk. Toen ik van de eerste zwanger was hoorde ik opeens (in mijn hoofd) een jongens stemmetje zeggen "hallo mama", en is wist gelijk dat ik een zoon zou krijgen. Wat nog waar was ook. Ik heb nu 3 zoons.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 15:17
50% kans, he?

LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2017 om 18:04
Oh spannend maar voorgevoel zegt meestal veel...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2017 om 10:36
Het is goed om een beetje spek op de bips te hebben, gisteravond even naar de schuur en de huisband zei ohwoh, dus ik dacht het dooit.
Bams, hij bedoelde tis spekglad. Maar alles is nog heel (het meisje, de camera) klein deukje in het ego en een beurse achterzijde. LOL
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2017 om 00:21
Ik heb het nog gezegd hé, dat spek is om uw spieren te beschermen.

Al een beetje terug uitgedeukt?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 13:17
Volgens mij was dat typisch zo'n geval dat je makkelijk iets breken kunt, ja teruggeveerd net als de camera die op mijn buik stuiterde (ook spek).
Het is eigenlijk echt heel komisch als ik nog 9 zou zijn zou ik me helemaal een deuk gelachen hebben, nu was ik een beetje stil.
Heb goed Arnica gesmeerd en nu voel ik der eigenlijk niks meer van Big smile
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 13:47
Fijn dat de Arnica geholpen heeft. Dat heet niet voor niks "valkruid". 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 13:57
Je hebt gelijk een bottentest gedaan .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 16:53
@Mutti, mijn moeder viel de laatste jaren zo veel - daar moest ik later aan denken. Het gaat zo snel, je loopt en meteen val je al.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 23:33
Auw! Al hoop ik stiekem wel op een witte, koude winter waarin we kunnen schaatsen 
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2017 om 23:38
en een elfsteden tocht plaatselijk zodat zoveel mogenlijk vogeltjes wel warme voetjes houden
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 10:14
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Auw! Al hoop ik stiekem wel op een witte, koude winter waarin we kunnen schaatsen 

Wit hoeft niet zonodig voor mij.
Koud, droog vriesweer mag wel.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 16:13
Ik hou ook erg van echte winterkou, van oostenwind strakblauwe luchten en een zonnetje. Ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op Tongue
Maar ze voorspellen alweer winterse buien, nachtvorst en dan overdag weer dooi - daar heb ik het niet zo op. Echt vriezen, daar hou ik van.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 16:34
Mijn man verwacht kennelijk ook sneeuw ,want hij heeft de sneeuwschuiver al klaar gezet en de zoutvoorraad nagekeken .

Ook was hij bezig de klimrozen wäarvan nog wat takken afhingen op te binden ,hij was bang dat ze anders door het gewicht van de sneeuw teveel door zouden gaan buigen .

Oh ja als je je glijijzers zoekt die heb ik in de kelderkast gelegd

Laat die sneeuw maarergens anders vallen wat mij betreft
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2017 om 17:45
Ik hield vroeger ook veel van harde wind of echte storm. Dan liep ik met mijn boodschappenkarretje en kreeg ik soms zo'n duw, dat ik vooruitschoot. Of ik kwam bijna niet vooruit tegen de wind in. Dan kwam ik met rode wangen thuis, helemaal fris en verwaaid. Wat smaakte de koffie of thee dan lekker! Zon en vorst bevalt me ook, sneeuw en gladheid totaal niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2017 om 19:43
Ik sluit me bij M aan, ik ben een winterkind.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2017 om 20:33
ik liet dan ook als enige graag de hond uit
en schaatsen heerlijk
en binnen lekker een kop hete chocolade melk
en bij de kachel zitten handwerken
ik hbe nu 27 cm gehaakt, een vogeltje klaar
en een nieuw haak pakketje bij de kruidvat weg;
een frans ezeltje, zo lief afgeprijst 1,25 euro
de beertjes hebben ze ook, weet ik ook waar ze vandaan komen :)

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 116117118119120 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns