Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 118119120121122 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 16:15
zo'n echt mini mini van een 3 cm groot denk ik.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 16:26
Daar gaat niet veel draad in wel veel gepietepeuter en daar gaan manuren in zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 16:27
Wisten jullie dat Action een folder voor het gezellig maken van je huis heeft met veel garens? Of ze afgeprijsd zijn, zag ik niet. De dikke garens zitten er ook bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 18:18
nee hoor niet afgeprijst wel een erg gezellige folder
bij de kruidvat hebben ze een pakketje voor een beetje van 15 cm
zelf nog maken voor 1,25 nu in de aanbieding ze waren 5 euro
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 10:20
Wist je dat ik aan een trui met kabels bezig ben ,wil het al jaren doen maar het ging nooit goed .nu ben ik met een vriendin samen begonnen En die heeft alles mooi uitgetekend en het lukt me ,wat ben ik fier op mezelf (maak nog wel fouten hoor)
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 10:31
Goezzo Pareltje!
Als je eenmaal door hebt is het niet zo heel moeilijk.
Maar ja.....dat is met alles zo he?
Als je eenmaal weet hoe het moet kan je het meestal.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 10:36
Succes Pareltje Smile

Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Als je eenmaal door hebt is het niet zo heel moeilijk.

Het ontwikkelen van inzicht in breiwerk en het leren tellen van je steken en toeren kost best tijd. Veel fouten maken, daar schijn je van te leren. Wink
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 11:25
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Het ontwikkelen van inzicht in breiwerk en het leren tellen van je steken en toeren kost best tijd. Veel fouten maken, daar schijn je van te leren. Wink
\\

Dat is helemaal waar.
En dan nog onthouden wáár en hóé je de fout hebt gemaakt....Confused
Dat lukte mij niet altijd, dus moest ik sommige fouten meerdere keren maken.Dead
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 11:47
Och, daar ben ik soms ook goed in hoor. Doe ik iets fout, haal het uit en doe diezelfde fout gewoon weer.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 15:25
Jullie zijn toch allemaal schatten,na mijn ziek zijn heb ik niet veel vertrouwen meer in mij zelf,maar het gaat steeds beter en nu ik hier terug bij de hobby doosjes ben die me super steunen voel ik me toch goed ,dat moest ik nu even kwijt se, hoop dat ik nog jaaaaaren mag hobbie doen samen met mijn doosjes hier
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2017 om 15:41
Uitdrukkingen als van je fouten leer je het meest en aldoende leert men zijn niet voor niets ontstaan .

Wel fijn dat je uitleg hebt van iemand .
Weet zeker dat het je zal lukken.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:32
Ik ben weer met iets nieuws bezig(waarom zijn er zoveel leuke dingen om te doen?). Ik had vorig jaar zo'n pakketje gehad van het kruidvat om eierwarmers mee te maken. Daar zat een kruissteek vlinder op. Nu zijn die af, en ben ik dus een iets groter patroon aan het borduren. Verder ben ik sinds ik vorig jaar zomer gestopt ben met nagelbijten ook vaker mijn nagels aan het lakken en daar weer op aan het stempelen. Nu dus in stijl met het koude weer, blauw lak met sneeuwvlokjes erop.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:49
Wat geweldig dat je kon stoppen. Mij is dat lang geleden ook gelukt door de duimen nog af te bijten en de rest te laten groeien en die te lakken. Daar staken de duimen dan zo lelijk tegen af, dat ik daarmee ook stopte. Het was best moeilijk.

Bedoel je dat je borduren als hobby er bij genomen hebt? Leuk. Ik ben geen held met tellen, ik begin er maar niet aan. Maar als er iets nieuws of iets ouds vergetens gelanceerd wordt over haken en breien, probeer ik dat altijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 23:27
stempel je je nagels zelf? Foto van de blauwe nagel met sneeuwvlok zou ik wel graag eens zien.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 09:05
ja dat lijkt me ook knap
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 11:16
Hé weten jullie dat mijn klein dochter 18 jaar word en vandaag een vat geeft samen met andere vriendinnen en ik daar zo van baal ,,want het is precies nog maar pas geleden dat ik naar haar dorpsfeest ging ,om maar te zeggen wat gaat de tijd toch snel he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 11:21
Gefeliciteerd Pareltje.
Ja het gaat giga snel he?
Mijn oudste is al bijna 17.

( geen idee wat een 'vat' is Question )
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 11:29
Haha een vat is gewoon een vat bier en dan mogen ze gratis drinken tot het leeg is hé ( die Belgen toch
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 12:05
Oh.. op die fiets...
Ik als Hollander zou dan wel een KLEIN vat kopen.
Wink
Ook al omdat ik een grote hekel heb dronkenschap.
Ikke <---puritein he?
Cool
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 12:50
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wat geweldig dat je kon stoppen. Mij is dat lang geleden ook gelukt door de duimen nog af te bijten en de rest te laten groeien en die te lakken. Daar staken de duimen dan zo lelijk tegen af, dat ik daarmee ook stopte. Het was best moeilijk.

Bedoel je dat je borduren als hobby er bij genomen hebt? Leuk. Ik ben geen held met tellen, ik begin er maar niet aan. Maar als er iets nieuws of iets ouds vergetens gelanceerd wordt over haken en breien, probeer ik dat altijd.

Het is mij uiteindelijk gelukt met bytex en blanke lak. Laagje blanke lak over de bytex zorgde ervoor dat de bytex niet overal aan/op kwam te zitten en ik het dus alleen opmerkte als ik echt doorbeet op de nagel. Verder heb ik een tube handcrème gekocht en ben begonnen met als ik wilde bijten dan mijn handen in te gaan smeren, werkte voor mij best goed.

Ja ik ben met mijn dyscalculie ook geen held met dingen tellen, ik raak met haken soms al de tel kwijt met het maken van lossen, maar dit gaat redelijk om de een of andere reden.

Foto voor de nieuwschierigen mijn nagels nu dus met sneeuwvlokjes:

er zijn wat randjes afgesleten maar dit zit er vanaf zondagavond op dus niet slecht. Maar ik denk dat ik het er snel af ga halen want rechterduim is een best groot stuk lak kwijt.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 118119120121122 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns