Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 135136137138139 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 08:54
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Mooie bollenvelden. Die kleuren zijn zo mooi als je er langs rijdt. Weet je dat ik dat vliegtuig eigenlijk niet herkend had? Ik dacht dat het een reflectie was van de zon vanwege de autoruit. 

jij hebt het goed gezien Kamilla het is een reflectie van de zon in de autoruit.
oant Sjen
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 20:10


Ik kwam dit tegen toen ik een andere site aan het bekijken was.
Er is in Gaderen dat is op de Veluwe, een zandsculpturen tentoonstelling.
Hier kan de foto's bekijken.

Voor degene die geen Facebook hebben kan je op hun site, foto's van vorige jaren zien, die van
dit jaar staan er nog niet op.

http://zandsculpturen.nl/

http://zandsculpturen.nl/fotos/

Helaas doet de PC niet wat ik wil, door er een aanklikregel van te maken, het lukt me nu niet meer.

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 20:22
heel leuk dankjewel Creaans .    In Sneek staan ook zandsculpturen.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 22:38
Ha Creaans, volgens mij ben jij hiermee geholpen en kan iedereen ervan genieten.


Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 08:22
Bedankt Kamilla. Ja de PC gaf steeds error aan en dan houd het op hé
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 09:43
Heel mooi ,het zijn echte kunstenaars,leuke uitstap om te doen nu het niet regend 👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2017 om 09:57
Ik was het al vanaf de winter van plan. Op de plaatselijke zender werd getoond hoe er aan gewerkt werd. Nu maar wachten op een zonnig warm dagje om te gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 15:51
Ik vanmorgen de eerste Gierzwaluw heb gezien.
dat is de laatste zomergast die binnen komt.
oant Sjen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 15:00
Zo mooi ,ik heb terug een haakwerkje genomen en ben streng ,een uurtje haken en straks ook een uurtje ,heb te veel pijn gehad🤕
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 18:42
Op de site van die mevrouw van de drain tasjes staan weer nieuwe foto's van tasjes,
die gemaakt zijn.

En ze heeft ook weer een interview gegeven aan de krant, het Brabantsdagblad-Den Bosch.

http://m.facebook.com/geertjan.galle/posts/1283083601790052

Ze heeft dit stukje er ook op geschreven, fijn dat er al zoveel vrouwen mee doen.

Actie is bekend bij het KWF
Deze care Bag wordt nu nog alleen in het JBZ in Den Bosch uitgedeeld.
Ze worden belangeloos en kostenloos gehaakt door nu inmiddels 61 vrouwen in het land.
We zouden graag in contact komen met andere ziekenhuizen die dit "cadeautje" ook zouden willen geven aan hun patiënten die borstkanker hebben.
Verder willen we graag in contact komen met bedrijven die gratis wol/ dikke katoen willen verstrekken voor dit doel


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 00:25
wist je dat het heel handig is als je één en dezelfde provider hebt voor telefonie, televisie, internet en gsm-abonnementen? Alles op 1 factuur, allemaal dezelfde vervaldatum, allemaal hetzelfde aanspreekpunt en allemaal online. Tot gisterenavond half twaalf dat ineens televisie uitvalt. Efkes wachten het zal seffens wel terug in gang schieten. Half één nog altijd nikske. Computer aanzetten om een mail te sturen. Geen internet ook niet. Door het raam kijken en aan de overkant zie ik wel televisieflitsen. Naar beneden gaan zien waar het kaske hangt, geen lichtjes. Raar. Dan valt mijn oog op de elektriciteitskast en de gevoelige verliesstroomschakelaar was gesprongen. Na veel geduw en getrek die eindelijk terug in gang gekregen. Naar boven en ja de televisie deed het weer. Internet gecheckt nog altijd niets. Pc een paar keren terug laten opstarten maar het bleef een oranje uitroepteken. De pc dan maar naar problemen laten zoeken en ik moest de modem efkes uit het stopcontact halen en er terug insteken. Helemaal naar boven een schab half uitladen om aan de stekker te kunnen en dat dan maar gedaan. Terug naar beneden nog altijd nikske.
Ja dan moet ik maar bellen. Telefoon zo dood als een pier. En dan begint het. Met gsm bellen maar naar welk nummer (is online te vinden dat dus niet werkte). Telefoonboek erbij maar ik wist eigenlijk niet waar ik moest zoeken. Dan maar gezocht naar papieren en uiteindelijk een heel oud boekske gevonden met een telefoonnummer, een 0800 nummer.
Ik bel ernaar en ik krijg een stem dat dat nummer al heel lang niet meer in gebruik is en ik krijg een ander nummer. Ondertussen was het al half twee 's nachts en bel ik het mij gegeven nummer. Krijgt ge heel de santenboetiek met openingsuren in vier verschillende talen en dan uiteindelijk dat ik het probleem kan melden en dat ze dat opnemen. Ik moest wel het klantennummer intoetsen dat links bovenaan op het factuur te vinden is. En dan denk ik ja, facturen staan online en online is kapot. Ik kon ook de optie kiezen gsm nummer intoetsen op mijn gsm die dus ook via hun loopt. Ik ken mijn gsmnummer niet dus die optie kon ook niet en tenslotte de optie 'het nummer van het vast toestel en sluiten met een hekje, opgelet wel het zonenummer ook intoetsen'. Ik toets dus het telefoonnummer in, twijfel of ik nu wel of niet op het hekje moest duwen en doe het dan toch maar. Ik luister terug en is die stem ondertussen al terug haar verschillende talen aan het herhalen. Heb dan maar ingehangen en ben gaan slapen. Vanmorgen eerste werk telefoon gecheckt en die deed het weer. Laptop opgezet, windows Messenger gestart en dat deed het ook terug. Dit ging dus veel vlotter dan dat ge overdag moet bellen en heel den uitleg doen. 's Nachts is het gewoon een nummerke intoetsen, klaar en alles wordt nagekeken.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 08:22
Wat een buikpijn-verhaal, Bep! Als bureaucratie en elektronica bij elkaar komen, moet je daar eigenlijk als handwerker uit de buurt blijven. 

Gisteren naar de tandarts geweest. Er was een klein stukje van mijn voortand afgesprongen. In een ommezientje gerepareerd... hoera. Het is precies 3 uur blijven zitten. Toen kwam het er al weer af. Kosten: 99 euro! Garantie? Ho maar.   
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 08:49
Erg he hoe wij als consument ,gebruikt, worden ,en dan die bedragen die we betalen dat is toch niet normaal en je staat met je rug tegen de muur want zij hebben altijd gelijk ik kan mij er zo boos in maken maar het lost niets op ...dus niets aan te doen,spijtig😔
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 10:47
Wat een verhaal Bep...Dat je toch maar tegenwoordig overal internet voor nodig hebt...
Nou ja voor handwerken dan weer niet perse maar ja online shoppen doen we allemaal waarschijnlijk wel eens...

Hier ook een nieuwe tv ontvanger besteld op zondag maandag nog geen bestel status terug te zien...
Maar eens bellen oh ja mevrouw komt waarschijnlijk met een dagje of 3...
Ik dacht dat de post tegenwoordig sneller was...
Bij de meeste winkels is het tegenwoordig zelfs smorgens besteld smiddags in huis...
Ach ja zal het wel niet snappen nu maar wachten tot het binnen is...
Als er vanavond niks op de mat ligt gaan we maar weer terug het bel hoekje in...
En dan vragen ze aan het einde van een gesprek we zien dat u nog geen mobiel abbonement bij ons hebt lopen wilt u overstappen...
Nee ik wil niet overstappen ben tevreden met wat ik heb en als dezelfde situatie voordoet bij ons als dat er bij jou voordeed Bep dan kan ik tenminste nog internetten op de telefoon en bellen...
En overstappen maakt niks beter dus ach we doen het er uiteindelijk maar mee...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 10:56
Wat en gedoe midden in de nacht.
Ik vind sowieso die keuze menu's een ramp.
Je moet zowat in steno opschrijven welke keus bij welk cijfertje hoort want je bent het spoor na 4 keuzes alweer bijster.

Maar met dergelijke ervaringen in het verleden (gelukkig overdag) heb ik telefoonnummers van deze instanties in mijn telefoonboekje staan.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 11:21
Wat een gedoe Bep .

Ik ben er achter dat je beter even kunt wachten .
Ziggo had weer eens wat geknutseld om de ontvangst te verbeteren en ja hoor de TV deed het 's avonds niet . Daar hadden we al een brief over gehad .
Gewacht tot de volgende morgen ,vroeg en in het weekend .
Gebeld . Ik kreeg een aardige dame aan de lijn dat wel . Ik moest dit ik moest dat .
Ben toen het onnozele oude dametje gaan spelen . Weet u dat er ook mensen zijn die een vaste lijn hebben dus niet draadloos en dat ik steeds van de ene kamer naar de andere moet lopen ??
Even stil "als u kijkt wat voor melding er op het scherm staat kan ik het ook vanaf hier doen ". Melding doorgegeven ,klantnr konden ze zien als ik mijn postcode doorgaf . Even geduld a.u.b. . Als u nu RTL ?aanzet moet hij het weer doen . En zo was het .

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 11:25
Kamilla ,

Ik zou hierover in gesprek gaan .
Mijn man had een stifttand die afgebroken was .
Tandarts heeft hem weer vastgezet ,ook hier binnen de kortst mogelijke tijd weer los .
Kon terugkomen en werd zonder kosten ,maar met verontschuldiging hersteld .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 11:50
Onze tandarts beweerde ooit, dat hij een inspanningsverplichting had. Dus hij hoeft het probleem niet op te lossen, als hij zijn best maar doet. Maar wie bepaalt dat? De cliënt of de tandarts?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 13:02
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Kamilla ,

Ik zou hierover in gesprek gaan .
Mijn man had een stifttand die afgebroken was .
Tandarts heeft hem weer vastgezet ,ook hier binnen de kortst mogelijke tijd weer los .
Kon terugkomen en werd zonder kosten ,maar met verontschuldiging hersteld .

Een uur geleden heb ik opgebeld en mocht direct terug komen. Hij heeft het inderdaad nu kosteloos gerepareerd. Hoorde ik pas toen ik klaar stond om af te rekenen. Wink De reparatie is zelfs op een uitgebreidere manier gemaakt zodat er minder druk op de voortanden ontstaat tijdens het kauwen. Ik heb vaker mislukte behandelingen moeten betalen. Al krijg je het terug van de verzekering, het is toch de cliënt en de gemeenschap die ervoor opdraait.

Deze keer ben ik dik tevreden.  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 13:58
Mooi toch .

Jij blij en de tandarts heeft er waarschijnlijk ook wat van geleerd .
Eerst kijken hoe de "beet "is .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 135136137138139 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.875 seconden.
Lang Yarns