Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 136137138139140 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 14:32
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Jij blij en de tandarts heeft er waarschijnlijk ook wat van geleerd . 
Eerst kijken hoe de "beet "is .

Toch lijkt me dat ik ook wat beter op moet passen: ik trek nog wel eens iets lekkers uit de tuin en knabbel dat ongewassen op inclusief zandkorrels. Die kunnen mij wel eens duur komen te staan als er makkelijker stukjes af zouden breken. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2017 om 17:09
Zand schuurt de maag én de tand LOL 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 14:20
Wist je dat je met die scharen van Ikea echt vanalles kunt doen? Ik gebruik ze althans voor van alles, als turnevies (schroevedraaier) om de stelen van de pannen terug vast te zetten, om het vijske van de radiator los te draaien en ze te kunnen ontluchten, om gaatjes in een doos te boren, om te knippen en ook als eeltverwijderaar. Wel moet ge dan oppassen dat de andere kant van uw geopende schaar niet ineens wegschiet de verkeerde kant op.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 14:54
*au*
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 15:23
Pfrr LOL dat is nou met recht eigen schuld diepe snee
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 15:44
Ja en je hebt nog geluk dat het niet zo diep is ,als vrouw kunnen wij toch alles en doen we ook alles he en op tijd een wond hoort erbij daar laten we ons niet door kleinkrijgen 😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 16:59
Door regelmatig een wondje op te lopen, vergroot je je weerstand tegen invloeden van buiten. Maar het is inderdaad verstandiger om beweging met je scharen en messen in de richting te laten gaan waar niets van jou meer te vinden is. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 18:18
wist je dat het al lang geleden was dat ik nog als een rund gebloed heb. Heb het daarjuist aan mijn man laten zien, en het is toch redelijk diep zei hij. Aan de ene voet snijden (meer schrapen), blijven haperen achter een dik stuk eelt, getrokken en steekwonde in het andere been.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 18:50
Er bestaat speciaal gereedschap voor dergelijke klusjes, bep.


Ik zocht op het woord en kwam bij google dus op een ware martelwerktuigenpagina:

http://www.google.nl/search?q=eeltschaaf&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwih9s7FtPzTAhXGB8AKHaN6C8QQ_AUICigB&biw=1331&bih=578#imgrc=_

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 18:58
ik heb er zo 2 maar die lagen boven en mijn voeten waren gezwollen en ik had ze in een badje koud water gestoken en dacht toen, goh, ik kan evengoed die eelt nu wegsnijden en de schaar lag in handbereik.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 20:05
Note to Bep, aleer een voetenbadje te nemen alle Ikea scharen buiten handbereik leggen LOL. Ah het is wel sneu voor je - heeft uwen
eega der wel een zoentje op gegeven ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2017 om 20:37
nee, want dan moet ik om een tetanusspuit denk ik want er zitten meer bacteriën in een mond dan dat er mensen op aarde leven en er moest er maar eens éneke aan zijn lippen blijven plakken hebben en dan nog een kwade. Ik ben bij de voorzichtige vrouw.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2017 om 10:59
Ja, dat zou een onaangename echtelijke verdeling worden van mond- en klauwzeer. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2017 om 12:49
Big smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2017 om 12:18
Wist je dat ik weer s een bolletje garen tekort kom? Dat heb ik nu altijd. Staat bij de Hobbydoos altijd het advies om 1 bol extra te nemen. Dat lees ik wel, maar vergeet steeds het dan ook te bestellen. En telkens weer moet ik dan aan het eind een extra bolletje bestellen. Nu heb ik dan ook maar weer een nieuw patroon en garen uitgekozen. Wat denk je, weer bij dit nieuwe garen dat extra bolletje vergeten te bestellen. Denk doe ik er nog snel bij, was ik te laat want het is al verstuurd zag ik in mijn mailbox. Nou ja, wie weet heb ik nu wel een keer genoeg aan het bestelde.

Wist je dat ik ook niet eens meer weet welk patroon ik ook alweer had uitgekozen? Nou ja dat zie ik dan wel weer.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2017 om 13:09
Dan is het een surprise wat je binnen krijgt...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2017 om 16:59
Haha ja dat was het zeker, een surprise. Felrose, oeps. En het patroon weet ik nog niet of ik die wel ga maken, daar twijfel ik nog over. Och moet toch eerst nog mijn witte vest afmaken.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 18:45

Vandaag is mijn bijdrage van knuffels, voor Hartendekens door iemand opgehaald, het zijn er 38 stuks, van alles wat.

We zijn met 3 vrouwen uit Heerhugowaard (vlakbij Alkmaar) en willen met elkaar een doos vullen en opsturen, we maken voor dezelfde club.

1 had contact opgenomen met mij, om te horen hoeveel ik had. Zij heeft 16 knuffels en 74 patchwork lapjes af. De 3e heeft nog niet veel patchwork lapjes.

Maar met elkaar een doos vol. Dus spannend.

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 18:53

Die mevrouw die het begonnen is met Care Bags te maken, heeft nu een leuke Aktie van Zeeman Benden-Leeuwen gekregen, ze hebben in de winkel een kliko staan voor wol donatie en kant, lint

en bandjes.

Ben benieuwd naar wat het op leverd.

 

Ze heeft kort terug ook een prijs gewonnen met een Aktie van een stoffenwinkel.

Die had een giveaway dat je kon opgeven voor welk goeddoel je dingen maakte en ze

kozen er dan 3 uit en die kregen een grote tas vol wol.

Daar is zij er 1 van, kan je lezen op haar facebook.

https://www.facebook.com/igallerovers/


Vind het leuk voor haar en ze deelt ook wol die ze krijgt, met anderen in haar omgeving,

ze woont in Brabant.


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2017 om 21:58
dat is handig dat je samen kunt opsturen, en zo leer je ook weer andere mensen kennen. Ik ben ook benieuwd naar die zeeman actie wat die gaat opleveren ( normaal gezien zou het een grote buit moeten worden vermits ge er al een bolleke wol hebt voor nog geen volle euro en de lintjes zullen wel goedkoper zijn en het is voor iets dat iedereen kan overkomen, man of vrouw)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 136137138139140 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns