Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 143144145146147 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 17:15
Gierige Belgen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2017 om 17:53
Ik ben in de rui, ik laat alle T-shirts met korte mouwen vallen. En ik laat de blouses met lange mouwen terug groeien in de kast.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 13:31
Pas maar op straks vallen je staartveren ook nog allemaal uit LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 14:43
Dat mijn kleinzoon die 8 wordt een sneeuw of schudbal wil hebben voor z,n verjaardag .

Moet iets stoers in staan b.v een astronaut .

Ben hier in de buurt alles afgelopen .

Is er een trouwe action of wibra bezoekster die weet of ze daar zoiets om deze tijd van het jaar verkopen ?
Het mag ook een ander soort winkel zijn .

Alvast bedankt

Het is voor mij niet om de hoek vandaar mijn
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 15:25
mutti, een potteke confituur kopen met een metalen deksel, een lepel en de confituur opeten, potteke uitwassen en afdrogen.
dan naar de winkel om glitters te kopen en een astronautfiguurke of iets anders stoers en uw lijmpistool bovenhalen en dan dit volgen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 15:51
Bedankt Bep .

Toch naar de action voor glitter ,en ze hebben vast ook wel een figuur anders ga ik daarvoor bij de kringloop kijken .


Net gisteren een potje bonen leeg gemaakt ,die moet dus even uit de glasbak opgevist lijm heb ik nog wel .

Zal voor de zekerheid het dekseltje meenemen ,om te kijken of het past .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 17:58
Bij Action hebben ze soms Star Wars figuurtjes. Dat zijn toch ook astronauten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2017 om 18:19
Machtelt ,ik heb geen idee .

Het is in ieder geval niet kinderachtig en dat was de opdracht .
We hebben voor morgen alvast een route bedacht waarbij we langs action en wibra komen .
Blokker gaat hier ook per 25 nov.dicht hoorde ik

We hebben wel OV ,maar dat is een sneldienst die nergens stopt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2017 om 11:47
Vanochtend ben ik wezen zwemmen op het vroege vogels tijdstip - over een parallelle dimensie gesproken LOL
Ik zag dat MG er weer was, mag ik even hallo roepen - hallo, leuk dat je er weer bent.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2017 om 16:19
Bep .

Dat jouw tip een schot in de roos was .
Astronaut bij de kringloop gehaald ,paste niet in bonen pot Inhoud van augurken pot doorgesneden, leeg gemaakt in bonen pot Lijm gezocht die in water hield . Glitter bij de action gehaald .Hele handel een nacht op z,n kop om te zien of het niet lekte

Resultaat een jongetje wat zo blij was ,dat z,n astronaut in de vensterbank moest staan .

Oma in achting gestegen .

Back to Top
Kathy* View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 September 2017
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2017 om 20:13
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Bep .

Dat jouw tip een schot in de roos was .
Astronaut bij de kringloop gehaald ,paste niet in bonen pot Inhoud van augurken pot doorgesneden, leeg gemaakt in bonen pot Lijm gezocht die in water hield . Glitter bij de action gehaald .Hele handel een nacht op z,n kop om te zien of het niet lekte

Resultaat een jongetje wat zo blij was ,dat z,n astronaut in de vensterbank moest staan .

Oma in achting gestegen .



Dat zijn de dingen die een mens blij kunnen maken he!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2017 om 11:20
@Mutti Oma's aan de top Thumbs Up
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2017 om 11:57
Mutti fijn dat het je gelukt is. En je kleinzoon er zo blij mee was.
Ja dan kan je dag niet meer stuk hé, geweldig.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2017 om 14:01
mutti, dankjewel voor het experiment. Kan ik er met een gerust hart aan beginnen. Heb je ook die glitters eerst laten zinken in een apart waterpotteke en de drijvers eraf geschept?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2017 om 15:42
Ja en nee Bep .

Toen ik ze erin deed bleef alles drijven .

Ik heb het toen weggezet en iedere keer als ik langsliep even geschud .

Na een paar uur waren de meeste gezonken . Er lag nog een filmpje op en dat heb ik met een stukje keukenpapier eraf gehaald . Als je het met een lepeltje doet krijg je de glitter er haast niet af denk ik ,want ik heb geroerd met een sate prikker en die bleef ook glitteren .
Misschien was mijn glitter te fijn ,ik had een doosje van de action met allemaal verschillende kleuren glitter erin . Net als die kruidenpotjes .

Je figuurtje wordt wel stukken groter in het glas . Ik had dus een stoere astronaut
Let wel op je kleren want anders worden dat "kerst "kleren .

Vroeger had ik buisjes met glitter ( goud en zilver ) en die was wat grover , maar die zag ik niet .
Ik heb zilver genomen want dat vond ik meer bij een astronaut passen .
dan wit /groen/rood en goud .

succes


Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2017 om 14:52
... ik dit een waanzinnig mooie badkamerkraan vind?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2017 om 15:39
Goh wat een leuk idee bep & mutti.
Dank!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 10:43
. . . wij vandaag een nieuwe koelkast zouden  krijgen, en de oude al buiten staat en de voorraad in koeltassen zit
. . . en dat ze net belden dat ze het apparaat niet op het depot binnen hebben gekregen en dat hij dus vandaag niet komt
 
ZUCHT
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 10:44
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

. . . wij vandaag een nieuwe koelkast zouden  krijgen, en de oude al buiten staat en de voorraad in koeltassen zit
. . . en dat ze net belden dat ze het apparaat niet op het depot binnen hebben gekregen en dat hij dus vandaag niet komt
 
ZUCHT

Ohhhh dát is erg!!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 11:05
Help, dat is afzien. Als het een diepvries geweest was, had je nog een groter probleem. Gelukkig is het nu geen warm zomerweer. Kan je je zuivel en eventueel vlees niet bij bevriende buren zolang in hun koelkast parkeren?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 143144145146147 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns