Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 144145146147148 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 13:05
Al het bevroren spul zit in de schuur in de vriezer, waar echt niets meer bij past. De huisband heeft bij zijn ouders de verjaarskoelkast opgehaald.
Die staat 1 à 2 keer per jaar aan om het bier koel te houden . . .
Maar wanneer komt de nieuwe koelkast nu wel . . . ??? Cry
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 17:13
Hoe erg dat is dat zonder koelkast ,kan me niet voorstellen ,hopelijk komt ze snel want alst zo warm blijft ......oei oei
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 20:35
Ik kreeg ook de factuur over de mail, er stond geen koelkast op . . . nou dan snap ik wel dat hij ook niet gekomen is.
En ze gingen me bellen . . . vandaag duurt nog 3,5 uur - zou het ?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2017 om 23:08
Ik zou dr niet voor wakker blijven
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2017 om 10:56
Ik baal echt gigantisch . . . ik vraag me nu af waarom ik zo vlot was met ontdooien van de boel, de koelvries stond zelfs al buiten . . . Confused
Ik ga het even verdringen. 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2017 om 23:29
Er springt een kikker door mijn kamer. Geen idee hoe je zo'n beest vangt. Hij is daarnet stiekem naar binnen gegaan toen ik iets buiten in de container ging gooien.

........

Zonder te vangen heb ik hem met een bezemsteel naar de geopende schuifdeur geleid. Helemaal gelukt! Dat slaapt toch wel iets rustiger.    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 08:49
Wij gebruikten daar een apart plastic doosje voor. Over de kikker zetten, dun kartonnetje schuiven, dan springt hij wel, omkeren en naar buiten brengen. Dat deed mijn man, ik gilde alleen maar als dat koude beest tegen mijn kuit opsprong. Als hij bijvoorbeeld door de kat in mijn slof was gedeponeerd. De katten die we nu hebben, zijn meer kijkers dan vangers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 10:50
Ik heb gister bij koelblauw maar een "zelfde" koelvriesapparaat besteld en als de vrachtwagen niet van de weg raakt komt ie vanmiddag
Van de jongens van de high service - low prices kreeg ik vandaag (!) een mail dat de koelkast pas in de week van 16 oktober binnenkomt.
Nou is dat niet zó 1975 ???
 
Ow nog een mailtje, ik krijg tussen 5 à 10 dagen mijn geld terug - jottem (over zó 1975 gesproken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 10:52
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Er springt een kikker door mijn kamer. Geen idee hoe je zo'n beest vangt. Hij is daarnet stiekem naar binnen gegaan toen ik iets buiten in de container ging gooien.
........
Zonder te vangen heb ik hem met een bezemsteel naar de geopende schuifdeur geleid. Helemaal gelukt! Dat slaapt toch wel iets rustiger.    
Een kikker of een pad, gewoon met een kartonnen doosje of met de handjes . . . LOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 15:38
Jullie beschrijving had ik ook bedacht en de spullen er al voor bij elkaar gezocht. Alleen ging mijn ongekuste prins onder het dressoir zitten. Toen was de afstand naar de schuifpui van de tuin nog maar een metertje. Wat kan zo'n beestje enorm springen!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 15:56
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Jullie beschrijving had ik ook bedacht en de spullen er al voor bij elkaar gezocht. Alleen ging mijn ongekuste prins onder het dressoir zitten. Toen was de afstand naar de schuifpui van de tuin nog maar een metertje. Wat kan zo'n beestje enorm springen!
Een kikker in het nauw . . .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 15:57
Tussen 15u30 en 18u30 zou hij komen, hij = de nieuwe koelvries. om 14u kwam er een vrachtwagentje voorrijden.
Hij staat op zijn plek, is gepoetst en staat nu af te koelen Thumbs Up
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 16:58
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Er springt een kikker door mijn kamer. Geen idee hoe je zo'n beest vangt. 


Zoiets had ik een paar jaar geleden met een sperwer. Ben lekker aan het thuiswerken, naast de open schuifpui, vliegt er opeens iets grijs langs mijn hoofd. Ik schrok, maar dacht eerst aan een duif, zie ik daar aan de andere kant van de kamer dat er een sperwer tegen het achterraam was aangevlogen. Nog enigszins versuft... Ik had het hart niet een foto van het beest te maken, dacht alleen maar dat dat ding naar buiten moest voordat hij weer helemaal bij zijn positieven was... Gelukkig kan er aan de andere kant van de kamer ook nog een raampje open, met behulp van een dikke handdoek soortement van naar dat raam geschoven en toen kwam hij net weer een beetje bij en vloog hij gelukkig vrijwillig weg...
(en toch baal ik ervan dat ik er niet een foto van genomen heb...)
Bewaren
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2017 om 22:16
Het idee om een foto te maken, komt altijd pas veel later. In het vorige huis kwam er nog wel eens een vogel door de schoorsteen via de kachelpijp naar beneden. Er zat niks anders op dan de gaskachel te demonteren en de vogel (meestal een jonge merel of een spreeuw) uit de kachelpijp te bevrijden. Die vloog dan ook meteen de kamer in. Toch loop ik makkelijker op een vogel af om die vast te pakken en naar buiten te brengen dan een kikker.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2017 om 08:22
He gezellig een dier in huis ,zolang het maar geen spin is 🤔
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2017 om 10:29
Wij hadden dat vroeger vaak in de badcel, dan hoorde je fladder fladder en dan moest mijn vader die bloemvormige stop uit het plafond halen
en dan vloog er zo'n totaal overstuur vogeltje door de badcel, die dan door zo'n klein langwerpig hoog raampje eruit moest. Ga er maar aan staan.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 17:37
Morgen gaat een doos met 29 mutsen voor chemo patiënten weg, die me man naar een vrouw kan brengen hier in onze woonplaats. En zij brengt het naar de contactdame in Alkmaar, voor het ziekenhuis Alkmaar en Den Helder.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 08:26
Creaans goed werk weer...
Daar heb ik echt bewondering voor...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2017 om 19:14
Ik ga sinds 3 weken naar een breicafé, het is heel gezellig en een ieder neemt zijn eigen handwerk mee.
Had een muts mee genomen waar ik mee bezig was de 1e keer en die vonden ze leuk worden
Ik vertelde dat ik voor Fighting Canser de mutsen maak.
De Leidster van het groepje vroeg er verder naar en ik vertelde er over.
Het sprak haar heel erg aan en ook de anderen vonden het een goed doel.
De 2e keer vertelde ik over de Care Bags en liet er ook een paar zien.
Had ook een soort folder gemaakt, over de goede doelen waar ik voor maak, had er 3 bij me om rond te laten gaan, maar iedereen wilde er wel 1, dus werd er gekopiërd, ze gingen kijken op de sites.

Gisteren was mijn verbazing groot, kreeg van een vrouw 3 mutsen die ze gemaakt had en ging ze wol zoeken in de restenzak om ook Care Bags te gaan maken.
Een paar anderen zijn ook al met mutsen bezig, ik vind dit heel bijzonder en leuk.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2017 om 20:04
Zow! Dat zal voldoening geven, een inspiratiebron te zijn voor anderen.
Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 144145146147148 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns