Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 102103104105106 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 11:18
Dat ik hier met tranen in mijn ogen zit van alle nare verhalen die ik lees. Sterkte Thian en Creaans. Geweldig hoe positief jullie uiteindelijk nog in het leven staan.

Nu even lachen. Thuis hadden wij een boerderij. In de tuin stond een kippenhok, eigenlijk meer een mooi houten huisje. Dit was voor de mesthaantjes. Alle haantjes waren geslacht, kippenhok dus leeg. Mijn nichtjes waren te logeren, erg leuk voor mij, want ik had alleen 2 broers. Wij bedachten dat het leuk zou zijn om een nachtjes in dat mooie huisje te slapen. Mijn vader zei dat dat niet kon, er zouden vast kippenvlooien in zitten. Ik, eigenwijsje , zei dat we het wel goed zouden schoonmaken. Wij een hele dag flink gepoetst, het was blinkend schoon en geen vlo te zien. Beddengoed erin en wij naar bed. Natuurlijk eerst gekkigheid uithalen. Toen mijn ouders naar bed gingen kwamen ze nog even kijken. Ze zouden de achterdeur open laten voor het geval we naar de wc moesten. Licht uit. Toen begon het spel, kriebel, kriebel, overal. Licht aan kijken, kleine bewegende zwarte vlekjes overal. Luizen dus. Dooddrukken en licht weer uit. We hebben het niet lang vol gehouden. Matrassen naar binnen gesleept en in het achterste stuk van de gang geslapen!!! 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2016 om 21:51
het contact met mijn tante gaat goed, zo blij
en ze begrijpt wat er met me aan de hand is
ze gaat denken hoe en wat ze opa en oma gaat vertellen
ik hbe haar geschreven dat ze ook voor zichzelf moet zorgen en
het ook iemand anders moet vertellen voor haar zelf
tis immers niet niets, ze is zo begrijpend
en ik heb haar ook geschreven dat het goed met me gaat
geen medelijden te hebben, dat ik hulp heb die me daarbij helpt
dat ik knutsel haak en brei, en schilder, de katjes heb
en de kinderboerderij etc..
maar dat ik van die dingen gelukkig wordt   

maar daqn moet ik niet zoals vandaag als ik boodschappen ga doen half 3,
de deur zonder sleutel mee te nemen, je voelt hem al aankomen he',
achter me dicht trek en buiten denk de sleutels, ook die van mijn fiets
had ik een fiets had ik eerst boodschappen gedaan
en dan me druk gemaakt over de sleutels, maar goed, zo zat het niet,

bij tom gebelt, buurman, kregen geen goed nr want op de anjerhof liggen sleuutels van me, naar het zorghotel gelopen, daar werd prima voor me gezorgd alleas geregelt, is de zelfde organisatie
de sleutels waren spoorloos....oei

er is een sleutelmaker geregelt,de eerste had niet het juiste gereedschap, en dacht het wel even te fixen, niet dus
een half uur later de collega er van met kratten vol spullen
en een boor en stevige hamer heft even heel het gebouw op zijn kop gezet er kwamen steeds meer mensen kijken er kwam vuur af zijn boormachine zijn vrouw of vriendin in bontjas was er ook bij en zei het ook, maar uiteindelijk ,na wat fitness training, was de deur open
zette hij er een slot op enwas het kwart 7 toen ze weg gingen

zegt een buurvrouw waarom heb je de woningbouw niet gebelt nooit aan gedacht, geen second, maar ze heeft de sleutel en de volgende keer ga ik het eerst naar haar en haar man....

de katten snel gerust gesteld en lekkers gegeven
en boodschappen gedaan, heel veel rare dingen maar ik heb zelfs 4 liter melk voor mij alleen dat wordt door drinken en veel katte snoepjes en chocolade veel chocolade en ik weet niet allemaal wat, cake dat ook
en ben zo moe this gekomen eukkig geen pindakaas das ook zoiets dat ik dan koop en niet lust oh ook veel fruit das wel lekker

mij deur wordt komen de week nog afgewerkt er moeten nog platen enzo op en hendels endat soort dingen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 09:00
Thian, het is handig om je huissleutel 's morgens aan het lusje van je broek te hangen met zo'n musketonhaakje. Dat deed een buurvrouw van ons, die altijd alle ramen open had staan. Als ze dan de buitendeur uit liep, viel die achter haar dicht en dan kon ze zó weer naar binnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 11:55
sleutels, zijn van die dingen, altijd weg!
gelukkig is t nog opgelost thian!
alleen komt er nog een rekening? das flink balen !
gelukkig kon je wel naar binnen met die zeik regen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 13:19
Thian dat is nu echt iets wat mij ook zou kunnen overkomen. Deur dicht trekken en de sleutel ligt binnen. Gelukkig is het weer goed gekomen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 15:34
Omdat ik van beide buren de sleutel heb, weet ik precies hoe vaak het hen gebeurt dat ze de sleutel vergeten... dan komen ze hun eigen sleutel bij mij even lenen. Het probleem komt vooral voor als je lopend weggaat. Ik heb zowel een combinatie van fietssleutel met voordeur sleutels als een combinatie met de autosleutels. Dus dan kan het mij niet gebeuren. 

Vorige jaar overkwam het mij dat ik DACHT dat ik de sleutel in mijn jas gestopt had toen ik 's avonds laat de container nog even aan de straat wilde zetten. Hellup, geen sleutel in mijn jaszak... Manlief sliep al en was niet uit bed te bellen. Gelukkig was er nog een overbuurman die zijn hond uitliet en een lange uitschuifbare snoeischaar uit zijn schuur ging halen om tegen het slaapkamerraam te bonken. Ja, hoor, manlief werd wakker en kwam de voordeur openmaken. Toen ik me ging uitkleden om te gaan slapen, voelde ik iets hards in mijn broekzak... Precies, de sleutel die ik toch bij me had. Embarrassed     

Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:13
ohhhh kamilla ..... das erg, hoe heb je het verteld?

ik heb geen broeken met bandjes zelf broeken zonder zakken erg he
ja en ik haal ze bij "de buurvrouw" in delft gratis dus ik heb niet te klagen, twee verschillende setjes is goed
en nu ligt er een sleutel bij de buren ook fijn

het meest stomme is dat ik de wooningbouw niet nog gebelt heb
ja er zal een rekening komen hij moest zijn uren bij houden
nou ja dat kan er ook nog wel bij das al zo,n grote schuld

en ik krijg de huismeester wat een streng woord nog over me heen zeiden ze want de deur is aardig beschadigd het ziet er uit of ik het huis uit gezet ben.. of dat er ingebroken is en dan heft de woonbegeleiding ook de tv niet opgehaald die staat ook nog naast de deur, ik hoor de ze al praten toen ik binnnen kon, een buurman nam het voor me op, lief!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:35
Originally posted by thian thian wrote:

ohhhh kamilla ..... das erg, hoe heb je het verteld?

Een week later heb ik het manlief verteld. De overbuurman niet... 

Sterkte met de reactie van de huismeester en met de extra onkosten.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:46
ik laat het over me heen komen hij mag de amjerhof of de woonbegeleiding bellen...
en ik hbe zoveel schuld daar kan dit ook nog wel bij

ik hbe de anjerhof gebelt om ze te bedanken dat vonden ze leuk, fijn he'
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 19:48
hoe reageerde je man?
ja mischien wel verstandig niet de buurman..
alhoewel mischien kon ie er om lachen...
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:31
Originally posted by thian thian wrote:

hoe reageerde je man?
ja mischien wel verstandig niet de buurman..
alhoewel mischien kon ie er om lachen...

De reactie na een week was dat hij toch wel erg moest lachen. Op de avond zelf keek hij aanzienlijk minder vrolijk toen hij uit bed gebonkt werd. LOL 
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 22:10
daar moet ik erg om lachen, dat komt ik je familie geschiedenis!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 23:56
wist je dat ik al 10 vogeltjes in een doosje heb
en met 3 tegelijk bezig ben...

en mijn 2 tantes heel positief en lief lijken te zijn...
na jaren geen contact willen ze graag contact
en ik erg blij ben maar mijn leven niet op zijn koo kan llaten zetten en mijn genzen ook moet bewaken, en de voetjes op de vloer moet houden
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 23:59
hmm anders vergeet ik de sleutel :)

en ik heb een mand met kleinigheidtjes in gepakt voor moeilijke dagen met dingen die afleiden een poppetje een bolletje wol een kleurboekje, lieve poppesokjes, en noem maar op er zat ook chocola in maar drie maal raden waar die is gebleven...., ik moet de nieuwe dingen even inpakken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 18:46
bij de hema hebben ze grote maat ondergoed online in de aanbieding
broekje voor 2 euro, en nu had ik plotseling 20 euro meer in mijn portemonnee als verwacht, ik dacht een 5 je maar had 20 euro
maar waar dat mis is gegaan?? geen idee dus;
heb ik bij de hema 10 onderbroeken besteld, en ik kreeg even later een berichtje dat het pakketje klaar lag..

eerst een voeten bankje naar tom (buurman) gebracht ik had er 2 en hij kan veel gebruiken, en was er blij mee, echt fijn

en toen kwam de woonbegeleiding en zijn door de stort regen naar de hema gegaan de broekjes zijn goed van maat en in de winkel betaal je gewoon 8,- euro, heb ik even mazzel, zo blij mee het was zo hard nodig
alle oude kunnen in de prullebak, ja ik heb er al 1 aan :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 19:01
Fijn dat je mazzel had. Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 19:02
Nee niet in de prullenbak - in de kledingcontainer, vodden mag tegenwoordig ook weer in de kledingcontainer.
Hier wordt altijd gegrapt dat ze met de huidige maat onderbroek de fiets niet kunnen poetsen met de afgedankte exemplaren Wink
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 23:27
nou met mijn maat wel hoor

vandaag lekker bezig geweest in de kinderboerderij, daarna zo moe dat ik in slaap ben gevallen :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 20:15
Wij de Sint Maarten aanloop ontweken hebben en chic zijn gaan dineren.
Bij Ikea.
Is zooooo dicht bij huis, we kunnen het lopen (dat doe ik soms ook)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 21:23
Hier precies 2 kindjes aan de deur gehad hebben van 4 en 2 jaar denk ik .Ze wonen hier nog maar net ,dus hebben we maar gelijk kennis gemaakt met de ouders .
Ze wonen in het huis waar mijn man geboren is .

.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 102103104105106 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns