Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 117118119120121 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2017 om 22:48
Hier (Tukkerland) nog geen vlokje te bekennen... (bergt sneeuwpoponderdelen weer op)
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2017 om 22:54
hier alleen maar regen en een leuk msical festival op tv
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 09:22
Op het gazon kan ik de sneeuwvlokjes tellen ,aan de voorkant alleen maar nat ..

Even wachten tot het droog is en dan mag het voor mij gaan vriezen .
Zon en blauwe lucht ,heerlijk .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 09:24
Er lag sneeuw, maar het is aan het dooien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 09:54
Hier sneeuwde het net nog. Maar het is te warm het smelt gelijk als het de grond raakt. Het is hier achter het huis nu een vieze natte kliederbende.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 10:06
Sneeuw, een cm of twee denk ik, maar het dooit . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 10:21
Een half uur geleden reed de strooiwagen over het woonerf. Meteen viel er een dik sneeuwgordijn. Zodra de wagen was doorgereden, minderde het om vervolgens te stoppen. Ik denk dat de sneeuwbui de strooiwagen stalkt.

Het is volgens een online boekenfolder de maand van de spiritualiteit. Ik zag een boek getiteld HUH, een gids voor omdenken. De pessimist vindt het glas halfleeg, de optimist halfvol. Mijn vraag is dan: Gaat het om levertraan of een wijntje? Maar een omdenker vraagt: Waar is de kraan?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 10:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

    . De pessimist vindt het glas halfleeg, de optimist halfvol. Mijn vraag is dan: Gaat het om levertraan of een wijntje?


Groots! Clap
Even nadenken...inderdaad.  LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 11:12
Daar is geen spirituele speld tussen te krijgen Magtelt !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 12:54
Ik me al een tijdje ergerde aan de Avrobode . Al jarenlang een abonnement ,en altijd maar die korting voor nieuwe abonnees .
Toen het eerste nr ook nog eens niet in de bus viel ,was dat voor mij de druppel ....
Gelijk achter de PC en opgezegd. Nu opende ik vanmorgen mijn mail en raad eens . Ze vonden het zo jammer dat ik opgezegd had en kreeg een aanbod voor 37 euro .
De aanbieding die anders nieuwe abonnees krijgen .
Weer wat geleerd ,gewoon jaarlijks op tijd opzeggen en profiteren van de korting .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2017 om 15:08
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Weer wat geleerd ,gewoon jaarlijks op tijd opzeggen en profiteren van de korting .

Klopt! Trouw wordt niet meer van nature beloond. Voor de ongetrouwen wordt veel meer moeite gedaan.   
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2017 om 14:14
Zuur niet ?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2017 om 22:25
En... voor diegenen die me een dag gemist hebben... De sneeuw is gekomen, zekers vijf centimeter. Helemaal happy, voor welgeteld een kwartier, toen ik me eerst bedacht dat mijn auto in de garage onder het huis stond en om het ding naar boven te rijden het zeer gewenst was eerst de oprit schoon te scheppen en die gedachte amper afgeschud hebbend ontdekte ik dat er meerdere boomtoppen de sneeuw niet overleefd hadden.
Drie toppen, twee gigantische takken.
En dan hangen er nog twee toppen aan een draadje, waarvan er één met pech op het hok van mijn twee kleine grasmaaiertjes kan vallen.... Heb overwogen het hok te verplaatsen, maar dan zitten ze minder beschut tegen weer en wind...
Blijven hopen dat het goed gaat en de top ernaast gaat vallen.

Daarnaast, na het werk en het sjouwen van bomen naar de straatkant, uiteraard wel genoten van de heerlijke sneeuw!
(en dan sneeuwde het net ook nog even een half uurtje...., love it)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2017 om 15:11
Jaha @C4th, een eigen huis, eigen boompjes en je schaapjes op het droge - een hele verantwoordelijkheid.
Met dit weer, vragen we elkaar altijd - staat het water van de kippen binnen.
Oja, de kippen zijn nu na maanden eindelijk weer aan de leg, juist nu - terwijl je anders zou verwachten.
 
Oja @C4th . . . de sneeuwpoponderdelen weer tevoorschijn gehaald ??? Foto in mijn creaties ??? Hier smelt de sneeuw steeds weer weg Confused
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2017 om 15:39
C4th.

Moest je niet zagen en kloven ??
Hier brandt de houtkachel iedere avond .
Sneeuw ligt er niet meer en de buiten thermometer geeft 6 graden .
In de vijver liggen soort bruissteentjes om een wak te houden .
Vanmorgen hoorde ik bij vroege vogels dat er Nijlganzen met pulletjes waren gezien ,en een wildzwijn met pasgeboren biggetjes .

Het kan vriezen of het kan dooien lijkt het deze week te worden
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2017 om 16:52
C4th toch niet van den uilenboom?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2017 om 18:09
Hier in N-H bij ons lag een klein laagje sneeuw, de volgende dag was het weg.
Gisteren hagel, sneeuwbuien en een hele poos de zon.
De forsitia heeft gele knoppen en 1 bloemetje.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2017 om 21:31
Nee Bep, niet van de uilenboom. Hoewel die ook niet meer één van de gezondsten is, daar gaat de tuinman volgend voorjaar nog eens goed naar kijken, hoe we die weer wat blijer kunnen maken.

Sneeuwpoponderdelen waren al gebruikt, konijnen hadden zich al tegoed gedaan aan de wortel, mijn moeder had de knopen nodig en mijn zusje is weggevlogen op de bezem...

Wel mooi plaatje gemaakt in het bos vlak bij huis (gekscherend altijd mijn achtertuin genoemd).
Oh en IW1463: technisch gezien is het niet mijn huis, ik woon bij mijn ouders onder één dak om hen mee te helpen. Mijn vader heeft een spierziekte en kan gewoon steeds minder dingen waar zijn benen voor nodig zijn. Dit slaat ook dusdanig op zijn humeur dat ik er ook nog als morele steun ben voor mijn moeder (de vaker aangehaalde Chef Smoel).



Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 16:07
wist je dat ik me afvraag hoeveel meter draad er in zo'n klein minibeertje bv. gaat.
'k Heb gezien dat er te koop worden aangeboden en dat ze daar 40 euro voor vragen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2017 om 16:11
wat voor een mini beertje Bep?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 117118119120121 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns