Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 119120121122123 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 13:09
Fraai hoor.
Ik krijg het niet voor elkaar nagellak langer dan 1 dag netjes te houden.
Dus ik lak zelden.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 16:01
Inderdaad fraai om te zien. Maar nog beter is de afschaffing van het afbijten geweest. Thumbs Up Natuurlijk hangt het van je bezigheden en je beroep af hoe lang je nagellak mooi kan houden. Met breien lukt dat beter dan met onkruid wieden...  
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2017 om 23:03
dat is schoon Amethyst. En zijn dat dan van die stickertjes die je erop plakt en dan nog een laag lak? En zonder hulp van anderen erop gekregen, dat alleen vind ik al knap. Ik gebruik ook geen nagellak gewoon omdat ik het niet kan nagels lakken, zelfs bij een ander niet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 09:27
Heel mooi geworden. Ik gebruik alleen een soort basis plus beschermlak, gewoon doorzichtig, want het lukt mij ook niet om lak er netjes op te krijgen. Dan zit het aan vingertoppen, het watje, waarmee ik dat wil verwijderen, pluisjes op de lak, butsjes enz enz.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariekeM View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2017
Locatie: Deurne
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariekeM Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 09:42
Mooi, zeg! Ik hou de lak op de nagels van mijn handen nooit lang heel, dus ik doe vrijwel nooit meer een poging. Als ik wat kan, dan zijn het teennagels; blijft een stuk langer mooi 😊
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 12:02
Mooie nagels. Nee het is ook niets voor mij, gaat er zo snel af, heb al verschillende soorten lak geprobeerd.

Wist je dat ik het breien van mijn vest zo zat ben (maar ik ga door, wil deze keer niet weer iets onaf weg leggen). Ontdekte ik net dat ik een voorpand te kort heb gemaakt, dat is de straf als je het snel af wilt hebben hihi. Nee, ga wel door en maak dat pand ook wel langer, maar kan niet zeggen dat het mijn mooiste vest ooit gaat worden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 12:06
Originally posted by JMB JMB wrote:

Ontdekte ik net dat ik een voorpand te kort heb gemaakt, dat is de straf als je het snel af wilt hebben hihi. 

Help, dat is nou echt een reden om eens flink op je vingers te gaan zitten bijten. Succes met de herstelwerkzaamheden van het vest. 
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 14:14
Oh ik doe wel graag nagels lakken maar wel met dat speciale spul. Dat blijft redelijk lang zitten hoor, zeker langer dan 1 dag hihi...
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 16:29
Originally posted by bep bep wrote:

dat is schoon Amethyst. En zijn dat dan van die stickertjes die je erop plakt en dan nog een laag lak? En zonder hulp van anderen erop gekregen, dat alleen vind ik al knap. Ik gebruik ook geen nagellak gewoon omdat ik het niet kan nagels lakken, zelfs bij een ander niet.
Bedankt iedereen!
 
Nee geen stickers als heb je die inderdaad ook, wat ik gebruik zijn kleine metalen plaatjes met de tekeningen erin gegraveerd. Plaatje op een stukje keukenpapier, speciale lak op de afbeelding die je wilt gebruiken(het kan ook met gewone lak als je een wat dikkere heb maar ik heb tot nu toe alleen de speciale gebruikt). vervolgens schraap je de lak er weer af zodat het alleen nog in de groeven van de tekening zit. Dan heb ik een plastic ding met een siliconen kussentje erin, die rol je over het plaatje heen zodat de tekening nu dus op het kussentje zit en dat rol je dan weer over je nagel.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 16:50
Wist je dat ik aan een nieuw project ben begonnen: een kapstok maken!
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 18:17
de nagels zijn me te hpoog gegrepen erg kunstig

leuk die kapstok
ik wil twee houten ronde krukjes om haken met groene garen, als wol voor mijn plaid op is... dan kan ik niet zo snel door haken, het lijkt me mooi, ik zie het over al inde3 winkels en queeenie schuift niet , heft ze door op der gat naast de Kruk, ze wordt oud.. lekker houvast.. de garen heb ik al.. :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2017 om 18:23
wist je dat ze schaatsen hier op de ijsbaan
voor het eerst dat ik het zie
het is wel een beetje kapot het ijs
maar als ze vegen en weeg onder water zetten en het vriest
kunnen ze er morgen weer plezier hebben
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 11:14
Ik viel dinsdag even helemaal stil, ze belden dat ze plek hebben voor mijn moeder hier in het verpleegtehuis, of we dat nog steeds wilden ?
Kort antwoord - Ja. Daarna bijna de hele dag bellend en regelend doorgebracht en gister nog die en die bellen en vandaag een gesprek.
En morgen . . . morgen is het al zover.
 
Ik hoop toch zo dat ze het hier naar haar zin krijgt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 11:17
Ik hoop van harte dat dat zo is .
Het zal jullie een hoop rust geven en je moeder hopelijk ook .
Dat is voor iedereen gunstig .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 11:39
Altijd maar dat heen en weer jagen en jezelf opsplitsen - zo vermoeiend. Als ze hier is, dan kan ik zelfs kruipend bij haar op bezoek.
Als ik boodschappen doe, kan ik even bij haar langs fietsen of haar als wandeldoel nemen.
En dan ben ik bij haar op bezoek en hoef ik niets anders. Als ik naar haar huis ga, ga ik dus opruimen en hoef ik niet steeds te denken dat
ik ook nog bij haar langs moet/wil.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 11:56
dat is een grote verandering, dat zal wel wennen zijn, veel sterkte!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 12:01
Jezelf te moeten opsplitsen is inderdaad geen leefwijze die je lang kan handhaven. Hopelijk gaat het in deze nieuwe situatie voor alle partijen beter. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 12:09
maar uw moeder gaat dat daar plezant vinden. Ze zal denken, eindelijk terug.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 16:33
Ooooh LW, wat een mirakel....wat een opluchting voor je ... hoop dat je blijft losbranden hoor ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2017 om 18:07
de rekening van mijn provider is betaald..gelukkig ik krijg weer telefoon..
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 119120121122123 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns