Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 122123124125126 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2017 om 23:24
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Als ik diep in mijn hart kijk zou het me verbaast hebben ( en verdrietig) als dochter had gezegd: ok we gaan. 

Precies, dat is nou juist het verschil tussen liefde en onverschilligheid om het met de woorden van jouw onderschrift te zeggen. 
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2017 om 23:33
wat verschrikkelijk fijn dat ze bij je was
dat moet toch een steun zijn geweest,
behalve alleen om te blijven
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 10:10
Oh ja Thian, ik was heel blij dat ze er was!
En ik had haar nog zo beloofd dat ze geen bloed hoefden te prikken bij mij, kan ze niet zo goed tegen. LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 20:17
wist je dat ik vanaf nu een sous-chef heb? Ik heb beneden een voorraadkast met suiker, zout, blikken, glazen bokalen, soorten bloem kortom met etenswaren die lang goed blijven (overgeërfd van mijn moeder want het moest eens oorlog worden). 2 keer per jaar maak ik die kast leeg en bezie alles en orden het terug. Mijn man vond het gisteren nodig om een handje toe te steken. Heel de kast uitgeruimd en alles in zijn logisch denken gerangschikt : klontjes suiker tussen de tomatenpuree en maïzena en naast de maïzena de ketchup en een kast verder staat dan bloem en suiker en een pot mayonnaise. Kortom ik vind niks meer terug. Maar ik begin zijn logica gaan te zien, alles volgens grootte gerangschikt.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 20:21
Oh Bep, wat een gillerrrrrrrrr .....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 20:32
Oh Beb dit is zo herkenbaar .
Ook ik heb een voorraadkast met overlevings spul en wasmiddelen Ook van mijn moeder geleerd als er weer oorlog komt ,of weer een watersnood.

Niet bepaald georganiseerd,maar ik weet of liever wist alles blindelings te vinden .

Mijn man verveelde zich zeker of weet ik wat er met hem aan de hand was,maar hij heeft alles een andere plaats gegeven,toen ik er een middag niet was.

Ik zoek me nu een ongeluk ,ik moet wel toegeven dat het er netter uitziet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 20:37
dat is waar het ziet er netter uit, maar ik heb toch liever mijn logica die ik ook al jaren blindelings kon nemen of iemand er om sturen als ik aan het koken of bakken was en die was dan in een wip terug. Ik zal mij nu op voorhand moeten organiseren en roepen wat ik nodig denk te gaan hebben.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2017 om 20:42
leuk, gezellig die hulpen :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2017 om 13:08
Ik weck, dus ik heb een kelder met potten - daar moet echt niemand gaan schuiven, dan wordt ik heel ongelukkig. Ik kon laatst al iets niet vinden
en wie had dat verplaatst ? Juist, ikke zelf Geek
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2017 om 13:53
Wist je dat ik gisteren met het schapenkussen ben begonnen. Was al met de derde rij bobbels bezig, maar bleek 1 steek kwijt te zijn. Nu heb ik alles maar weer uitgehaald en begin ik weer opnieuw.

Ik breide op 5 korte naalden (20 cm), vond dat toch niet zo handig, dus straks ga ik maar opnieuw aan de slag met een rondbreinaald.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2017 om 17:56
veel succes
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2017 om 09:54
Dank je. Ik had al wat meer  toeren gebreid maar kwam weer niet goed uit. Daarom weer opnieuw begonnen. Is er iets op tv dat ik echt wil volgen, dan leg ik het werk in het vervolg maar even aan de kant.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2017 om 11:19
Originally posted by JMB JMB wrote:

.... Daarom weer opnieuw begonnen.

Ook ik ben weer eens streng geweest voor mezelf! Angry De mouw die afgekomen is van mijn nieuwe te breien regenboogkleurtjestrui wordt straks UITGETROKKEN !!! Misschien dat ik de manchet kan laten staan en van daaruit weer verder. De mouw zoals die nu is, zal wel passen, maar is niet wijd genoeg in de stijl van de panden. Kortom te iel. Dus Rrrrrrtsssjj.....     
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2017 om 19:04
Groot gelijk Kamilla, ander is het zonde van al je werk.

Ben vandaag weer wat gaan breien en warempel ik heb de slag te pakken, snel afkloppen. Het is eigenlijk zo simpel, maar je moet wel opletten, en de plaats van de stekenmarkeerders leest heel nauw. Ik gebruik trouwens geen markeerders, want die vallen er bij mij steeds af. Ik gebruik draadjes van een andere kleur dan het werk. Werkt veel beter.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 12:26
wist je dat hersenen zich heel vlug vermenigvuldigen? Ik dacht zaterdag dat ik het laatste restje toch had uitgesnut. Zondag niks meer te bespeuren en wachtte alleen op het laatste restje longen dat ik nog moest uithoesten. Vandaag blijk ik terug te veel hersenen te hebben, dus daar gaan we weer.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 14:11
Beterschap, Bep! Ik wist niet dat snottebellen daadwerkelijk hersencellen bevatten. In dat geval zou het IQ eenvoudig te verhogen zijn: proost Beer ... Sick 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 15:20
Originally posted by JMB JMB wrote:

Groot gelijk Kamilla, ander is het zonde van al je werk.

Ben vandaag weer wat gaan breien en warempel ik heb de slag te pakken, snel afkloppen. Het is eigenlijk zo simpel, maar je moet wel opletten, en de plaats van de stekenmarkeerders leest heel nauw. Ik gebruik trouwens geen markeerders, want die vallen er bij mij steeds af. Ik gebruik draadjes van een andere kleur dan het werk. Werkt veel beter.


Ik gebruik ook nooit markeerders, gewoon een draadje meeleiden op het punt waar de markering nodig is vind ik ook veel handiger.
Mocht er een punt zijn die alleen op DIE plek gemarkeerd moet worden dan gebruik ik eeb veiligheidspeld.

Bep, niet te veel hersencellen verliezen hoor, je hebt er toch wel een páár nodig.
Beterschap
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 19:32
betreschap hoor, raak mar niet te veel 'hersenen' kwijt

wist je dat ik heen nieuw boekje heb waar zowel magere hein gehaakt kan worden als allerlei lekkers al als gebak en muffins maar ook en voodoo -popje, vleermuisjes en een inkvisje en vreselijk veel meer, heel leuk
de allerleukste haakfiguurtjes heet het en het heeft een kartonnen kaft
van lantaarn.. een lichtpuntje dus
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 23:23
beterschap wensen is niet nodig hoor, er zullen over een paar weken (en waarschijnlijk zijn er al) wel meer hersen- en longloze mensen rondlopen.

wist je dat ik vannamiddag een was heb buitengehangen en dat die een paar uur later al droog was? Kwam door de wind.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 23:27
Ohhh en dan ruikt de was zo lekker


(Maar dat zal jij niet echt merken nu, vrees ik)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 122123124125126 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.954 seconden.
Lang Yarns