Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 123124125126127 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 23:31
de hulp haar gezin had ook de griep en ze voelde zich ook niet erg lekker, zeffs het kindje van bijna 2 zielig he'
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2017 om 23:34
hoi er zijn lammetje nu moet het lente worden
nu worden ze in de sneeuw geboren das zielig
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 23:10
ik krijg ws een gratis bureau het moet alleen 'even' op gehaald worden
via marktplaats.. de woonbegleider helpt er wel mee maar mag zelf niet tillen.
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 10:50
... ik gisteren even snel met mijn lief naar Ikea was om een lampje te kopen?
....ik daar kussens zag voor € 1.49 per stuk?
....die vulling uitermate geschikt is voor het vullen van de amigurumi's ?
....dat die mooie vulling behoorlijk prijzig is?
....dat ik 10 van die kussens kocht?
....dat ik later dacht dat het wel érg goedkoop was?
....was er zoveel voordeel voor een lid van de Ikeafamilie?
....dat ze bij de kassa samen met mij hebben geteld dat het er echt tien waren?
....dat er toch maar 1 kussen op de bon staat?
....dat ik dus 9 kussens gratis heb?
....dat ik denk: moet ik niet terug om alsnog te betalen?
....dat mijn dochter vindt dat ik dan een troela/muts ben?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 11:58
:') Ik ben laatst ook zo de deur uit gelopen bij Ikea met iets wat ik niet  betaald had perongeluk (had het in mijn stoffen tasje gestopt omdat het te zwaar was om te dragen)

Ben toch nog terug gegaan om het te betalen.. Maar ik was nog in de lift haha
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 12:29
Ja maar.....ik hád ze laten zien, alle tien.
En de kassier heeft kennelijk 1 i.p.v. 10 ingevoerd. Geek
Had ik het meteen in de gaten gehad dan had ik het echt wel gezegd.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 12:38
Er zijn altijd grenzen, je hebt ze allemaal laten zien - je dacht ook dat je ze allemaal betaald had. Als je een troela wilt zijn dan zou ik ze
bellen, want om nou alleen naar de Ike-ja af te reizen om 9 kussens te betalen, die je al thuis hebt . . . en zie maar wat ze dan zeggen.
En als je je erg schuldig voelt, maar niet naar Ikea terug wilt - doneer het dan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 14:41
wist je dat dat idd een dilemma is. Maaaaar hoe dikwijls hebben ze u niet teveel aangerekend dat ge het pas hebt gezien als ge al thuis waart (niet alleen Ikea, maar het is eender welke winkel?) En zijn zij dan komen aanbellen om geld terug te geven?
één keer heb ik geweten dat een winkel zijn fout rechtzette. Ik kreeg een week later een telefoontje van een dienst van de makro met de vraag wat ik allemaal gekocht had daar. Begint maar na te denken en ik begin gaan op te noemen en ineens zei hij en van groenten en fruit wat hebt ge daarvan gekocht? Ik had dus van alle groenten en fruit gekocht en begin dus op te noemen, champignons, sojascheuten, peekes, prei en sluimererwtjes. En dat was het codewoord, want de code van de sluimererwtjes was verkeerd en die rekende op de rekening een koksmes aan. Geld heb ik niet terug gekregen maar wel een tegoedbon.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 16:41
....dat ik helemaal in het reine ben met mezelf en het zo zal laten?
Ik maak al die beesten en beestjes voor een project van de kerk.
Ik bekostig dat geheel zelf.
En nu zie ik het als een soort van zegen en tegemoetkoming in de kosten.
De winkelketen zal er geen bakkie koffie minder om uitdelen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 17:15
mooi Lao-tse de manier waarop ze zo goedkoop kunnen zijn is vaak ook niet zo mooi..., werk maar fijn voor het goede doel

ik hbe het bureau gekregen en het staat al hier
aan gezien ik een nieuwe wekker nodig heb
staat de tekentafel op marktplaats
er zit een kastje aan dat ga ik er af slopen
en het blad ga ik met witte folie bekleden
en dan ziet ie er als nieuw uit
de hoogte is perfect en zit heerlijk
ik hbe ze al bedankt
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2017 om 23:20
het kastje is er af en de kauwgum ook :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 10:35
Mooi Thian,
Al heb ik niet zo goed door wat de wekker met het bureau of met de tekentafel te maken heeft. Smile

Maar ik ben blij met alles wat jou blij maakt.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 17:00
Je kunt in plaats van een nieuwe wekker ook je telefoon als wekker instellen, dan kun je je tekentafel houden . . . als je dat al wilt
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 17:20
wat lief van je tsao-tse

ik wordt niet wakker van mijn telefoon en van de huidige wekkers ook niet echt ik blijf een was houden en in mijn dromen verstrikt

de vorige keer hebben we geprobeert welke het hardste klonk in de winkel en die heb ik genomen, maar queenie ging er altijd op zitten en toen deden de knopjes het niet meer ze verzette hem ook, die is dus stuk en weg

de tekentafel heb ik geen ruimte voor in mijn huisje
het bureau is al in gebruik en veel fijner

de tekentafel moet dus geld voor een nieuwe harde wekker opleveren dat zou althans mooi zijn :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 17:44
Er bestaan ook wekkers voor doven en slechthorenden met een trilplaat onder je kussen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 19:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Er bestaan ook wekkers voor doven en slechthorenden met een trilplaat onder je kussen.

Weet ik alles van.
Die trillen onder je kussen, maar er gaat ook een erg fel licht knipperen.
Werkt heel goed.
Maar ja....Thian heeft geen liggende gelden (alleen rollende) en ze zijn best prijzig, die wekkers.
Mijn man kreeg hem vergoed, maar dat zal Thian niet lukken vrees ik.
Misschien ergens 2e hands op de kop te tikken?
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 19:20
ik heb het door gegeven aan de woonbegeleiding, wie weet
nu gaan ze me op dinsdag en vrijdag wakker bellen

wie weet of de kruidvat nog iets leuks heft
ik hbe een kado bon gehad erg lief ik heb al gezocht op wekkers
ik moets wat leuks voor mezelf kopen, zo kom ik nog eens ergens :)
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 19:46
Ik was pas in Bennekom in het museum en daar lieten ze zo'n klein draaiorgeltje horen - hoorde je amper tot de man hem op een kistje
zette. Dat kistje werkt dan als klankkast en versterkt het geluid - misschien heb je ergens in huis iets dat daar geschikt voor is en dan leg
je tijdelijk je telefoon erop. Een wijnkistje, een sigarenkistje, ik weet niet of een metalen blik ook goed werkt, maar het proberen waard.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 19:56
alleen plastic en karton als ik het zo na ga maar ik hou het in gedachten dank je wel, een ouderwetse bellenwekker kon ik niet vinden,
die in een bord met knikkers moet ook herrie maken...

de vorige keer dat ik in de kruidvat was hadden ze zulke leuke pakketten met bolletjes garen voor amigurumi stond er op dat kon ik toen niet betalen maar dat zou ik nu mooi van die bon kunnen doen
als ze het nog hebben..
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2017 om 20:08
bij sjaalgaren vind ik het laatste bolltje het leukste voor de vogeltjes
voor 1,50 reklame anders 2,99 kijken of ze dat hebben
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 123124125126127 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.608 seconden.
Lang Yarns