Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 131132133134135 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 17:31
Mijn oude mobieltje geeft soms ineens een piep, zonder dat hij aan staat. Dan laad ik hem maar weer eens op of ik geef hem nieuwe belminuten. Of het daar aan ligt, weet ik niet eens, maar dan zwijgt hij een paar maanden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 19:33
Dank voor jullie berichten. Sjef Smoel vindt het nog steeds een raar idee, maar de neuroloog was heel stellig dat ze gewoon alles weer mocht doen wat ze altijd deed.
En op 14 juli moet ze nog even bij hem langskomen, dat wilde de neuroloog toch wel even hebben.

Ach, ik was het blijst met het feit dat ze een hersenfilmpje gemaakt hebben en dat daarmee direct een bloeding of een tia uitgesloten waren.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 21:15
Je kunt over je eigen uitslag nog wel bellen, de neuroloog zal wel begrijpen dat je daar niet veel van hebt meegekregen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 22:12
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Mijn oude mobieltje geeft soms ineens een piep, zonder dat hij aan staat. Dan laad ik hem maar weer eens op of ik geef hem nieuwe belminuten. Of het daar aan ligt, weet ik niet eens, maar dan zwijgt hij een paar maanden.


Misschien probeert iemand je uit het hiernamaals te bellen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2017 om 22:39
Dank Magtelt, dat is eigenlijk geen gek idee.

@Haarlemmertje: Dat is een mooie gedachte!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2017 om 10:11
Toen mijn moeder pas dood was, ging ik naar zolder om tegen haar te praten. Ik verwachtte geen antwoord, maar het luchtte op.

Maar als een vreemde ineens tegen me zei, dat er een vrouw achter me stond, hoewel er niemand te zien was, had ik de neiging met zout te gooien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2017 om 14:27
Wist je dat ik blij ben. Mijn zoon is weer heel in Nederland aangekomen :)
Hij landde op vliegveld Eindhoven. Daar liepen aardig wat douane beambten en militairen met mitrailleur (of zo) en al. Ze leken niet relaxed, echt alert. Buiten stonden een paar om een grote tas of koffer, denk die te doorzoeken. Een ging de ruimte in waar mijn zoon uit zou moeten komen, kwam er daarna weer uit en liep snel naar buiten. Pff was blij dat we met zoon en al weer in te auto zaten terug naar huis. 
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2017 om 14:35
JMB....Wat een wereld leven we in op het moment, hé....waar is de gezelligheid? Ik ben blij voor jou dat je zoon weer veilig thuis is...hoewel veilig...hoe veilig zijn we nog in Nederland?

Magtelt,....met zout gooien....ik ken dit gebruik niet. Zit hier een gedachte achter?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2017 om 08:23
Als je zout morst moet je het over je schouder naar achteren gooien. Ik weet niet meer of het de linker of rechter is, maar daar staat dan een duivel. Doe je het niet dan krijg je ruzie. Met suiker hoeft dat niet, dat schijnt iets positiefs te zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2017 om 11:08
Magtelt,

Nu snap ik je effe niet...Je moeder was pas overleden en als iemand zei dat er een vrouw achter je staat wil jij met zout gooien omdat je denkt dat het de duivel is!

Ik denk juist dat het je moeder is!

Ik geloof in God. Om ons heen speelt zich een geestenwereld af waar wij met onze menselijke brein de signalen niet van kunnen oppikken ( sommige mensen hebben die gave wel)

Vergelijk het met mieren...die kunnen met hun mierenbrein niet oppikken dat wij er zijn en dat er metro's rijden en vliegtuigen vliegen. Zij ervaren dat niet omdat hun brein daartoe ( door God) niet is uitgerust.

Datzelfde systeem geldt ook voor ons mensen met betrekking tot de geestenwereld om ons heen. God wil niet dat wij daarmee contact leggen. Maar het is er wel...gelukkig! En met zout of suiker kun je hierop geen enkele invloed uitoefenen.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2017 om 11:41
Ik geloof niet dat er geesten hier op aarde zijn, ik denk dat ze ergens anders zijn. Ik praatte ook meer tegen mezelf, dan dat ik dacht dat mijn moeder luisterde. Het waren dingen die ik niet bij een ander kwijt kon. En liever ook niet in een dagboek schreef.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2017 om 22:40
Wist je dat het mij niet gaat lukken om de jurk op tijd af te krijgen voor de bruiloft.. 
Ik hem dan maar ga bewaren voor de promotie uitreiking van mijn zus of zwager (of allebei LOL )

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 00:35
Als je de jurk gaat bewaren voor een andere gelegenheid, neem ik aan dat je niet de bruid bent die in een wit gewaad had willen verschijnen op de grote dag. Jammer als je planning niet uitkomt.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 09:53
Hij is vast wel af voor het feest van hun éénjarig huwelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 16:11
wist je Lelie dat je dan ook 2 paar nieuwe schoenen en handtassen nodig hebt?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 17:23
.... ik vandaag een recept aan het klaarmaken was en dat ik ineens zag wat er helemaal bovenaan stond?
Van******@zeelandnet.nl
Aan *****@chello.nl
Verzonden maandag 25 maart 2002   15:09
Onderwerp: ovenschotel

...... ik die ***** al jaren niet meer gesproken heb, ik misschien wel 15 jaar niet...
......ik brutaalweg een testmail naar dat adres gestuurd heb, dacht dat die niet zou aan komen, adres verander of zo..
Maar NEE...verrassing...ik kreeg antwoord!
Net weer een mailtje teruggestuurd... wie weet gaat het oude contact weer opbloeien.




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 17:32
wist je dat als het zelfs maar efkes is dat dat dan mooi meegenomen is. Herinneringen ophalen en elkaar op de hoogte stellen van toen tot nu.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 20:36
Ik zit a la Bep een bol katoen te ontwarren, heb al 4 uiteindes gevonden, de rest is 1 grote smurrie Unhappy en der ligt nog zo'n bol . . .
Nichtje meldt vrolijk "je bent al langer dan een halfuur bezig". Fijn, waarvan akte.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2017 om 22:19
Veel moed lw. Gelukkig had ik nooit 4 uiteindes.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2017 om 11:14
Van mij ook succes gewenst, LW! Ik heb ooit een ogenschijnlijk nieuwe bol wol geprobeerd te ontwarren waar waarschijnlijk een kind met een schaar doorheen had zitten knippen. Gevolg: ontelbare "uiteindjes". De draden waren gemiddeld 1½ meter... Hopelijk blijft het voor jou bij 4 uiteindjes.   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 131132133134135 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns