Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 160161162163164 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:07
Lida, blijkbaar net als met fietsen: je verleert het nooit! Wat een ellende, zo'n wortelkanaalbehandeling, brrr.....  
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:12
Wist je dat ...

- ik een gratis hulp in de huishouding heb? 
- hij ontzettend zijn best doet?
- hij heel goed kan ramen lappen?
- hij dagelijks mijn glazen salontafeltje schoonmaakt?
- hij geregeld de leren bank met een natte lap afneemt?
- hij me de stofzuiger uit handen neemt als ik die pak?
- hij de was voor me afhaalt?
- hij me ook in de tuin helpt?
...
- 'hij' mijn Duitse Dog is, die al het bovenstaande niet mag omdat hij me van de wal in de sloot helpt?

Heb ik mijn tafeltje schoon, dan gaat hij er met zijn tong overheen. Ik kan bijna niet meer door de ruiten kijken, hoewel ik ze elke week probeer te zemen. Hij vindt het heerlijk om de bank af te likken. Hij zet de tanden in mijn stofzuigerslang en rukt de was van de lijn als die buiten te drogen hangt, en graaft diepe gaten in de tuin...

Maar ook dat ...
- hij het hier ontzettend naar zijn zin heeft?
- ik, ondanks zijn ondeugende streken, toch van hem houd?

- ik nu weer gauw naar buiten moet, om te kijken wat hij op dit moment weer aan het uitspoken is?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:40
Jaha zo'n dog waar je tot de heupen in staat - tsja er zit niets anders op dan opvoeden. LOL
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:53
Haha, ik was nét op tijd. Meneer was begonnen met het 'snoeien' van de eikenboom... 't Kereltje doet enorm zijn best, maar het wordt gewoon niet gewaardeerd, hihi. Ben alléén maar aan het opvoeden (daarom ook weinig tijd over om te handwerken, want hij is dól op een bolletje wol en breipennen...), en zelfs na twee puppycursussen presteerde hij het nog om te zakken voor zijn puppycertificaat, ook de trainers konden niets met hem beginnen, en een grote trainingsschool heeft aangegeven dat we hem gerust een paar weken of een maand kunnen brengen, maar dat ze, gezien zijn karakter, al bij voorbaat zeggen dat het resultaat waarschijnlijk heel teleurstellend zal zijn. Dit is onze vijfde hond. Tegen de vorige Duitse Dog hoefde ik maar te fluisteren of te wijzen en commando's werden opgevolgd, maar deze heeft wel een héél sterke eigen wil.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:57



Mijn dochter heeft er ook ene. Een hele lieve. Ge moogt alleen niet zeggen dat hij nen dikke vriend is want dan springt hij met z'n voorpoten op uw schouders.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 20:16


Succes met je huishoudelijke hulp. Gezakt voor de puppycursus... geweldig. Jij hebt temminste iets bijzonders in huis gehaald!
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 20:20
Eh, Kamilla... ik durf het bijna niet te zeggen... Hij komt uit België :)  
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 21:39
Ha-ha...

Misschien doet wat Vlaamse bijles van Bep wonderen bij de opvoeding?
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 09:02
Ja, goed idee! Dus als je nog een keer tijd over hebt, Bep?
Haha, onze dog was al een 'tweedehandsje'; ik begrijp waarom de vorige eigenaar hem heeft weggedaan. Maar .... langzaam maar zeker gaat het tóch steeds beter. In het begin sloopte hij écht alles wat hij te pakken kreeg, zelfs buiten onze jacuzzi, maar ons het liefst. Hij bijt ons niet meer, dat is een hele overwinning, en hij is nu tegenover ons zelfs vriendelijk en likt ons af in plaats van dat hij bijt, dus daar zijn we al héél blij mee! Komt wel goed, met onvoorwaardelijke liefde en veel geduld! :) En dat heb ik wel.

Op de een of andere manier heb ik iets met dieren en zij met mij. Gisteravond wilden we gaan slapen, onze (aanloop)kat was nog buiten, dus ik deed de voordeur open en riep haar. Lamp in de hal uit, want ook muggen, wespen en dat soort ellendelingen zijn gék op mij... Kat kwam naar binnen schieten, kreeg een kattensnoepje, miauwde... en dat klonk wel raar. Lamp aan... haha, was het een vreemde kat! Die van ons was nergens te zien. Dit diertje kreeg ik dus niet naar buiten. Heb dus maar een paar brokjes in een bakje gedaan, en het beestje viel erop aan alsof hij in geen week iets te eten had gehad. O, o, wij wonen in het buitengebied, ik vrees dat weer iemand het diertje heeft gedumpt... Even in de gaten houden en vragen of hij van de buren is (we hebben maar aan één kant buren, verder niemand in de buurt), en zo niet... dan hebben we er wéér een huisdier bij. Die kiezen om de een of andere reden ons altijd uit. Vanochtend heb ik hem (of haar?) nog niet gezien, dus misschien is hij naar de buren vertrokken.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 18:37
Wist je dat het het jaar van de hond is, dus het komt vast goed met de dog. En bijten is heel moeilijk af te leren, dus dat is een enorme
overwinning Thumbs Up
Ik luister 's ochtends naar Gerard Ekdom en die laat dan heel vaak Martin Gaus horen - "niet likken" roept Martin Gaus dan.
Ik vind het ook zo knap dat honden op die rare klikkers reageren - het is maar goed dat ik geen hond ben
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 11:36
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik had al een tijdje (uhm 3 kwart jaar) kiespijn

Zo lang doorlopen met kiespijn! Zou ik niet kunnen.
Ik hoop dat het snel beter gaat.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 16:06
Voelt al een stuk beter over een paar weken hopelijk een definitieve vulling Tongue
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 18:01
Dat ik Lao-tse al een poosje mis op het forum of verbeeld ik me dat ?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 18:04
Dat klopt. Ik loop regelmatig aan haar te denken. Misschien zijn er ontwikkelingen in de verhuizing?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 18:42
Ik hoop dat dat het is ,dan zou het fijn zijn dat ze afwezig is .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 18:45
Het was me opgevallen dat alleen pareltje nu de goedendag foto's plaatst, maar ik had 1 en 1 nog niet bij elkaar opgeteld
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2018 om 09:51
Er was vanmorgen weer een plaatje van L .
Hoe blij kun je daarmee zijn !
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2018 om 10:33
Wist je dat ik drie dagen poezenoppas ben ,mijn zoon heeft 4 main coon poezen ,heel lieve maar heel grote met een bos haren ,ik doe daar een versleten jogging aan want ik borstel ze graag ,het zijn echt schatjes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2018 om 10:36
     Dit is er een, ze noemt Melchior dan is er nog Orfelia en Pippelonia en Izzy ,dat is de moeite he en ze zijn dol op mijn haakwerk😁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2018 om 12:56
Wat schitterend! Ik vind dit zo'n mooi ras, maar je moet ze inderdaad wel borstelen, dat vinden ze volgens mij ook nog lekker. Wij hebben een lapjespoes, die heeft jaren geleden besloten dat ze bij ons wilde wonen, haha. Die vindt het, ondanks haar leeftijd (ze is 11), ook geweldig om met draadjes te spelen. Niet alleen bolletjes wol, maar mijn man kan de veters van zijn schoenen vaak niet strikken, daar moet zij dan mee spelen, haha. Ze is mooi, maar lang niet zo mooi als Melchior! Hopelijk kunnen ze nog heel lang van jouw haakwerk genieten!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 160161162163164 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.783 seconden.
Lang Yarns