Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4142434445 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2015 om 23:00
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Voor Marileen
 
Onderkant zoals het patroon
 
Zijkant eigen ontwerp. Ziet er zo wel gek uit haha!
 

Ooooooooooooooooohhhh......Lelie!!!! 
in 1 woord: SCHITTEREND! 
Hoe krijg je het voor elkaar!!! 

Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2015 om 23:14
wist je dat ik gisteren op de paardemolen heb gezeten?
        dat ik de gemiddelde leeftijd drastisch (met 225%) naar boven heb gehaald toen?
        dat ik wel het fatsoen had om niet naar de flosj te grijpen zodat ik nog eens een keer gratis mocht?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2015 om 23:21
Wist je dat ik
   Draaimolens ook leuk vind Bep :)
   Jullie bedank voor de reacties op mijn foto's
   eigenlijk moet slapen
   weer 100 ideeen heb om te maken
   maar ga slapen
 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2015 om 09:14
.........mijn zoon en ik gisteren helemaal in een deuk lagen van het lachen , omdat mijn
(elektrische) rolstoel alleen nog maar achteruit reed 
Maar het probleem is inmiddels opgelost.....de monteur is 's middags
nog geweest. Wat een service ......het was zondag! 
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2015 om 09:37
Goh, zo zou een mens er nog een stijve nek aan overhouden.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2015 om 11:08
ai bep gaat in de draaimolen en marileen verbeterd t record achteruitrijden!
waar gaat t naar toe in de wereld!
wist je dat; t spinnen als een tierelier gaat, nog iets te dik naar mn zin, maar tis te breien op nld 4.5. een halve texelaar gekaard en nu bezig met n gemeleerd schaap te kaarden en zit een mooie witte, denk ook texelaar uit te peuteren, want met al te vieze dingen gaat t kaarden niet,
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2015 om 13:40
wist je breienmaar, dat je iemand zou moeten optrommelen om een fotoshoot te maken van (juist van het schaap tot op de mens)?
                    dat ik dus heel benieuwd ben naar een eindprodukt van een schaap.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2015 om 20:38
Heb me voor het eten vermaakt met uitzoeken van restjes katoen in allerlei kleuren
Nu heb ik kleurige zip-zakken
Was daardoor wel de spätzle uit het oog verloren (beetje klef geraakt Embarrassed), maar de huisband klaagde niet Big smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2015 om 20:09

Heb sinds lange tijd eindelijk weer wat boeken ter verkoop op MP geplaatst (kasten puilden uit), maar nou lijkt mijn kont wel enorm gegroeid

te zijn want ik krijg allemaal reclame voor bikini's voor dames met een maatje meer Confused - Hoe kan dat nou ?
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2015 om 07:25
Ik zou niet mopperen, die bikini's nemen minder ruimte in in je kast

Maar raar is het wel!

Ik heb mijn auto al vol voor de kringloop voor Roemenië. Ik heb de opruimwoede. Er zitten ook 2 bigshoppers vol boeken bij.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2015 om 11:04
Mijn dreambird vordert gestaag, heb nu 8 veren
Heb de standaard brei fout gemaakt en niet genoeg wol van de basiskleur Unhappy
Dus het wordt 16 à 17 veren of een knieval met een bol wol uit een ander kleurbad.
Of een andere kleur in het midden kan ook.
Uithalen ? Nee nee nee !!! (Of misschien ook wel)
Ik ga maar eens plaatjes googelen van dreambirds.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 11:03
Oei, jammer dat je te weinig hebt. Maar, hij is best groot, dus hij kan wel met minder veren worden gemaakt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 11:14
Ik vond de grootte tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvallen, maar dat is ook afhankelijk van het garen dat je gebruikt.
Het project ligt nu even stil
 
Iets totaal anders . . .
- ik heb gisteren 10 eieren gekocht Exclamation
 
- ik heb ze met potlood gemarkeerd Geek
 
- nu moeten we 21 dagen wachten Ermm
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 17:37
tot iemand ze gaat schilderen? Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 18:09
Tot er kuikens uit komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 20:48
Broedmachine of een broedse kloek?
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2015 om 21:00
Ik koop meestal ééndagskuikens die we dan onder de broedse kip zetten.
We kiezen dan voor hennetjes, dan kunnen ze allemaal blijven.

Maar eerst moet het afzonderlijk hok hersteld worden. Het heeft een nieuwe bodemplaat nodig.
Grx
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2015 om 17:41
Aha, tsja wij eten de hanen altijd op. De huisband vind het slachten geen leuk werk en we hopen dus op meer hennen dan hanen.
Maar met eieren weet je het nooit. Ik vind de kippen tot nu toe ook redelijk onhandig en dom.
Ik ben broedse krielen gewend en die zijn altijd heel voorzichtig met de eieren, nu liggen ze onder kippen en die zijn ronduit lomp.
Dom ---> ze springen niet in het juiste hok terug als ik ze 's ochtends uitgelaten heb. Dus dan moet ik ze verplaatsen naar het juiste nest - pfrr.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2015 om 19:44
Hopelijk lukt het en heb je binnenkort kuikens. Nog 20 dagen te gaan Wink
Grx
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2015 om 20:04
Wij hebben eens de helft van de eieren onder een broedse hen gelegd en de andere helft in de broedmachine. Er kwamen evenveel kuikens uit, maar de kuikens bij de hen gingen dood terwijl degene die we met de hand opfokten keurig groot werden. De hen poepte alles onder en schoffelde dat voor voor de kuikens zodat ze veel meer viezigheid binnenkregen.
Bij de kalkoenen idem. De kuikens die de hen zelf uitgebroed had zijn één voor één verdwenen. De broedmachine kuikens zijn er nog.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4142434445 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns