Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 16:57
Lost de suiker niet gewoon koud op in de azijn? Bij mij wel in citroensap.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 19:56
Ja wel als het een beetje is, maar 50 gram is 2,5 eetlepel. En het is denk ik daarna ook makkelijker met de sambal. Is dat niet wat voor Ton ?
Voor bij de piep-ploing Indische maaltijden ?
Sambal, dan gloei je zo lekker van binnen (ik gloei nu nog na - misschien net als engeline hihi)
Ooit een indo hele scheppen in zijn wan tan soep zien kwakken, je moest er van gaan zweten dan was het pas goed LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 20:08
Originally posted by engeline engeline wrote:

wist je dat ik nu de komkommer in het sambalsausje al in koelkast heb staan.
Ik dadelijk pasta met zalmroomsous eet en ook de komkommer bij ga eten. en o Lelie,lekker warme chocomelk


en Engeline? is het te doen die komkommer met dat sausje?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 20:23
Heerlijk! ik heb er ook maar 1 lepel sambal ingedaan,wat een makkelijk en heerlijk receptje,bedankt lw
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 21:16
sjaans dat ik dat hier nog eens tegoei lees, want ik zou er al 2 eetlepels sambal (oelek?) ingedaan hebben
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 22:21
ik heb er ook geen eetlepel ingedaan maar een koffielepel(groter dan een theelepel) ik vind pittig lekker,maar ik hoef geen vlam te vatten haha
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 11:09
Originally posted by bep bep wrote:

sjaans dat ik dat hier nog eens tegoei lees, want ik zou er al 2 eetlepels sambal (oelek?) ingedaan hebben
Moeten we de brandweer al verwittigen ? Je mag de sambal nemen, die jou het beste aanstaat.
Ik heb het zelf eigenlijk nooit in huis, maar heb laatst het kuipje "sambal bij ?" dat mijn schoonmoeder van de chinees had gescoord.
En zoals Engeline schreef een theelepeltje, niet een eetlepel.Dead goe lezen is een kunst, niet ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 11:27
ja maar ik volg eigenlijk nooit een recept tot in de puntjes.
ofwel heb ik dit niet in huis en vervang ik het op goed geluk door iets anders, of ik heb te royaal gemeten en gestrooid, of ik doe het busje aan de verkeerde kant open, of het deksel vliegt eraf en bijna de hele inhoud valt in het gerecht.

zo heb ik eens spaghettisaus gemaakt en veels te royaal met de verse chillipepers geweest, pitjes en al erin want het mocht best 'pittig' zijn. Gevolg mijn dochter betrouwt het niet meer als ik spaghettisaus maak.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 00:11
wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 10:40
Oeps! heel herkenbaar Bep!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 13:18
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 13:28
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Anders nog een goed advies lw1463??????LOL
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 14:45
Wist je dat:
-Mijn vestje aardig opschiet, de voorpanden zitten al aan het achterpand.
-Ik nu dus nog de mouwen moet gaan haken.
- Het geheel er nu wel een beetje gaar uitziet, met twee loshangende voorpandjes...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 16:52
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Anders nog een goed advies lw1463??????LOL
Als je gewoon brei of haaknaalden vast houdt . . . kun je ook geen chocolade reep naar binnen werken LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 17:04
Dat is inderdaad het beste advies sinds jaren lw1463!!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 17:13
wist je dat het juist dan is dat er zo maar ineens een heel blok (geen reep) chocolade in mijn mond verdwijnt?
breekt zo makkelijk af en is dan vlug in de mond verdwenen. en voor ik het weet is heel het blok (200gram) op.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:04
wist je dat ik dit meer heb met een doos camebert..?
Als die zo lekker is dat ik er steeds een stukje van afsnijd met het idee van nog eentje en dan ...
En plots kijk ik naar het papiertje weg is het hele goedje.

Eens keek ik zelfs es om me heen met het idee dat er iemand geholpen had.

Zoete dingen...daar ga je me niet snel mee verleiden maar soms met de raarste dingen...
Plots zin krijgen in een blik champignons, of een camebert of aardappelen die aan de kook zijn en dus nog aan de rauwe kant zijn maar al warm zijn...
In een potje met een toefje zout...
Of 's avonds bij tv een hard gekookt eitje ( a la Columbo ) LOL


Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 20:18
wist je dat ik de camembert van la rustique het beste vind? Smaakt goed af en stinkt nog heerlijk ook.
wist je dat ik denk dat creananske stiekem zwanger is? zo met die eigenaardige goestingskes
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 23:08
borrelnootjes.... Duyvis Provencale....
Mmmmmmmm......
Alhoewel ik misschien niet direct die kilozak had moeten aanschaffen....
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 23:17
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik de camembert van la rustique het beste vind? Smaakt goed af en stinkt nog heerlijk ook.
wist je dat ik denk dat creananske stiekem zwanger is? zo met die eigenaardige goestingskes


Help, alsjeblieft niet.Shocked
Lange tijd zou ik gezegd hebben...laat maar komen maar nu toch niet meer hoor.Wacko

Maar inderdaad rare goestjes...en 'k heb er nog hoor...
Heb jullie nog een beetje gespaard...
's avonds een blik opgewarmde witte bonen in tomatensaus eten bij de tv...zou er m'n leven voor geven...Shocked
Zoet ben ik niet...behalve een pot deeg maken en dan niets bakken maar de pot lekker gezellig uitlepelen...jammie!!!!!
HahahahaWink
Groetjes Creananske

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns