Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 6667686970 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 11:53
wist je dat ik juist in de krant op de pc volgende titel las :
      chocolade die niet smelt
Ik dacht wat hebt ge daar nu aan, chocolade MOET smelten in de mond (en soms al in uw vingers, dan kunt ge die zo lekker aflikken).
Doe ik het artikel open blijkt het te gaan over dat ze de smelttemperatuur op 38° hebben kunnen brengen, 4° meer dan gewoonlijk.

Mijn conclusie : Dus nu kan je ook chocolade voor zieke koortsige mensen kopen. Komt er toch een stukje in de mond ipv alles in de hand.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:54
weten jullie waar een lintmeter voor dient?
ik nu wel door de kleindochter. Om touwtje te springen. Bompa zit voor haar op de grond en als hij de lintmeter met 2 handen over haar gooit, springt zij.

En daardoor zijn de mouwen altijd te lang die ik brei. De lintmeter is een ongeveermeter geworden
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:21


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2016 om 19:24
Wist je dat....

Ik moest googlen om te weten wat een debardeurke is?

(had het ook aan Bep kunnen vragen...maar googlen is ook leuk om te doen.)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2016 om 19:55
Van Bep leer je allemaal goe woorde, se LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2016 om 21:47
wist je dat ik vandaag van mijn hart een steen heb gemaakt?
        dat ik de manden strijk van vorig jaar eindelijk heb weggewerkt
        dat ik dan ineens ook de herstellingen heb gedaan zoals kapotte zakken in de jeansen proberen dicht te maken, terug knopen aanzetten
        dat ik bij 1 jeans de zakopening ineens maar heb dichtgenaaid omdat er niet veel overschoot van het binnenste van de zak.
        dat ik benieuwd ben wanneer ik reklamaties ga krijgen hierover
       
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2016 om 22:30
Wist je dat,ik net terug ben van de eerste LOL MET WOL van dit jaar,
het volle bak was,25 vrouwen en natuurlijk Basil!Heerlijk! leuke avond gehad.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2016 om 23:09
Leuk om jullie belevenissen te lezen. Big smile

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 14:13
Wij hebben besloten dat de bijkeuken dit jaar een nieuwe saus krijgt
De kat wel erg stil was en dat het een retourtje dierenarts werd omdat internet zei bloedneus --> dierenarts. 2 prikken in de donder.
Dag later was hij weer wat meer zichzelf en werd het geen portretfoto maar een antibiotica kuur.
Twee keer per dag een potje worstelen om de pil erin te krijgen
Ik naar de kringloop wilde, maar dat als ik zo naar buiten kijk het fietsen erheen niet onder het kopje ontspanning valt.
 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 14:54
Wist je dat...

Ik niet wist dat mijn manier van breien continentaal breien heet?

Ik doe het al 30 jaar zo, heb het eens geleerd van een vriendin en vind het véél makkelijker, sneller en minder belastend voor de schouders.

Vaag dat ik hier die term leerde en vandaag pas op ging zoeken wat
continentaal breien nou eigenlijk was.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 17:39
Wist je dat ik een slijmbeursontsteking in mijn schouder heb en nu helemaal niet kan handwerken. Snik
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 17:53
Beterschap! Als handwerkster voel je je echt gehandicapt als je niet vooruit kan. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 18:19
Originally posted by Geotje Geotje wrote:

Wist je dat ik een slijmbeursontsteking in mijn schouder heb en nu helemaal niet kan handwerken. Snik
Ooh, wat erg. Beterschap en vooral sterkte.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 18:36
Originally posted by Geotje Geotje wrote:

Wist je dat ik een slijmbeursontsteking in mijn schouder heb en nu helemaal niet kan handwerken. Snik

Dat was dus precies de reden dat ik continentaal breien heb geleerd.
Juist vanwege die ontstekingen.

Sterkte hoor!!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 18:52
Geotje :
Beterschap 
Geniet van elke dag
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 19:22
het handwerken zelf idd snik, maaaaarrrr je kan nog wel patroontjes zoeken voor als het genezen is.
En juist daarom zou een mens wat in elkaarnaaiendingen moeten laten liggen voor als er zo iets voorvalt.

In ieder geval : goed verzorgen en je zal wel vlug merken wanneer het weer kan.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 20:29
ook van mij beterschap.wat een ellende niet haken.brrrrr
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 20:33
Oh, wat lief van jullie allemaal. Bedankt. Ik ga gewoon extra meegenieten hier op het forum van al jullie mooi creaties!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 20:57
Niet te snel weer beginnen: het is nu afzien omdat je even niet kunt haken maar als je te vroeg weer begint kan het chronisch worden en dan ben je nog verder van huis
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 08:11
Daar ben ik het mee eens. Beterschap en veel rusten, tot de dokter zegt dat je weer mag handwerken. En dan niet overdrijven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 6667686970 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns