Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 6768697071 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 11:14
Maar ze zeggen ook altijd dat je wel in beweging moet blijven als je zoiets hebt, je mag alleen niet volcontinu als een gekke erop
vliegen. Ik zou iedere dag gewoon 5 minuutjes proberen met de eierwekker ernaast.
Back to Top
Griet1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2015
Locatie: Dessel
Status: Offline
Points: 35
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Griet1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 12:33
- ik nog nooit had gehoord van continentaal breien
- ik dat toch ook eens wil proberen, heb al een hele tijd last van mijn schouders
- ik gisteren mijn gebreide vest te drogen heb gelegd en net de poes betrapt  heb dat ze erop lag te slapen (en maar kroelen met de pootjes, grrr...)
- ik over enkele minuten een lekkere chocoladetaart uit de oven ga halen

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2016 om 14:49
Originally posted by Griet1 Griet1 wrote:

- ik gisteren mijn gebreide vest te drogen heb gelegd en net de poes betrapt  heb dat ze erop lag te slapen (en maar kroelen met de pootjes, grrr...)
Zo herkenbaar, de kleine apen.
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 11:48
Er bij de action hobbybox in de aanbieding is om je spullen in te doen voor 4euro
Geniet van elke dag
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 13:38
wist je dat je wel moet oppassen als je daar wol in doet, door die gaatjes kunnen de motten er in.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 17:46
wist je dat ik gistermiddag rond een uur of 4 lekker zat te haken op de bank er opeens 3 pony's!!! voorbij komen lopen?
Wij een half uur aan het vangen waren en bang waren dat ze onze vijver in zouden lopen.
Ze eindelijk bij onze stal op de paddock stonden.
Mijn man rond is gaan rijden,dochter het op fb had gezet.
De eigenaar toch snel gevonden en gebeld was.
Ze tegen 18.00 uur de pony's kwamen ophalen en vroegen...waor staon ze?
Ze de pony's pakte en zonder wat te zeggen(bv bedankt?) wwer verdwenen.
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 17:51
Beb:
ja dat klopt  ik heb er namelijk een vuilenszak ik gemaakt 

Engeline:
wist je dat ik dat heel onbeschoft vind van die mensen ze moeten blij zijn dat jullie hun hebben benaderd
Geniet van elke dag
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 19:01
Originally posted by faith faith wrote:

Beb:
ja dat klopt  ik heb er namelijk een vuilenszak ik gemaakt 

Engeline:
wist je dat ik dat heel onbeschoft vind van die mensen ze moeten blij zijn dat jullie hun hebben benaderd

ja,dat  vonden wij eigenlijk ook wel.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 19:06
Weet je soms ben je zo overstuur, boos of beschaamd (hek van de ponywei niet goed dichtgedaan) dat je even je goede manieren vergeet.
Of dat hoop ik in ieder geval maar.
@Engeline, het jaar is nog jong en al weer een goede daad gedaan, niet dan ?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 20:05
Ik mijn haakboekjes gepakt heb om er gewoon even lekker in te bladeren. Ik nu van de kinderen een hele waslijst heb gekregen van dingen die ik voor ze moet (ze zijn nog erg klein vriendelijk vragen lukt nog niet altijd...) maken. Ik vandaag stiekem een paar steekjes gehaakt heb, maar voorlopig nog niet aan iets nieuws ga beginnen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 20:39
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Weet je soms ben je zo overstuur, boos of beschaamd (hek van de ponywei niet goed dichtgedaan) dat je even je goede manieren vergeet.
Of dat hoop ik in ieder geval maar.
@Engeline, het jaar is nog jong en al weer een goede daad gedaan, niet dan ?
haha. dat is zo.en het voelde ook goed om die beestjes veilig achter het hek te hebben,achter ons ligt een 80km weg,ik moet er niet aan denken dat......
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2016 om 19:21
Ik maar begonnen ben met het in elkaar zetten van een helicopter waarvan ik al meer dan een jaar de meeste onderdelen al klaar heb
Ik nu alleen nog twee staanders moet haken en erop vastzetten.
Dat mijn zoontje (2jaar) toen hij naar bed moest net zolang gekrijst heeft totdat hij de helicopter, zonder staanders, mee naar bed mocht nemen. En deze nu op zijn kussen naast hem ligt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2016 om 21:16
wist je geotje dat die helicopter dan perfect is zo. Niet iedereen heeft een helicopter zonder staanders.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 11:57
wist je dat;ik t helemaal voor me zag!
een boer (letterlijk) die zn paard op kwam halen en daarna een krijsende peuter!
dat er een groot verschil zit in vuile texelaar schaap spinnen, stoffige alpaca of mooi gekaarde marino wol! geen schort voor, geen schapenlucht in huis en een heel mooi dun, gelijkmatig draadje!
t gaat de sjaal van wieke van keulen worden, ooit! want eerst spinnen dan verven dan breien, zal wel een breiwerkje voor de zomer worden!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 12:47
wist je dat ik mij hier al een paar uur zit dood te ergeren aan die youtubefilmpjes?
Kunnen die nu nooit ineens to the point komen ipv eerst wat zitten te zeveren en over de naald(-en) te wrijven en de draad twintig keer door hun vingers te halen?
wist je dat ik nog altijd niet gevonden heb wat ik zocht? Maar ik geef niet op.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 13:26
Maar Beppeke,wa zoekte gij dan, kunnne wij JOU nou eens helpen met zoeken??.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 13:39
Wist je dat ik vandaag  zelf een breipatroon heb gemaakt voor de Minecraft deken voor me zoon 
Geniet van elke dag
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 13:49
wist je dat ik daar heel benieuwd naar ben en dat ik hoop die binnenkort bij 'mijn creaties' te zien maar dan wel die van u hé.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 14:53
Wist je dat je You tube filmpjes kunt verder draaien met de rode streep onderaan het beeld? Met de muis. Zo kun je al dat begingezever overslaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 16:07
ja dat wist ik, maar ik heb vandaag, ik denk voor het eerst in mijn leven, zo'n dag dat ik beter niet mens erger je niet speel.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 6768697071 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns