Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 7071727374 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 20:32
wist je dat ik mij hier zit af te vragen of de kleermot en de pelsmot, die verzot zijn op wol, ook hun eitjes leggen op levende schapen?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 20:34
Wist je dat ik dat een boeiende vraag vind?
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2016 om 11:05
jeetje das een goeie vraag!
denk t niet want een schaap heeft heel veel lanoline= vet in zn vacht en of een mot dat lekker vindt?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2016 om 13:44
Wist je dat het niet slim is om je cookies uit te zetten?
Moest ik opnieuw inloggen, wat niet echt soepeltjes verliep (ik sta op automatisch inloggen)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2016 om 15:20
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik mij hier zit af te vragen of de kleermot en de pelsmot, die verzot zijn op wol, ook hun eitjes leggen op levende schapen?
Te koud
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2016 om 15:31
Wist je dat ik mijn naaimachine kwijt was en die net terug heb gevonden. Wist je dat ik daar blij van werd, maar nu minder blij ben want door het zoeken (achter een schot op zolder) heb ik flinke pijn in de rug gekregen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2016 om 09:51
Wist je dat ik nog steeds niet verder naar de machine heb gekeken. Maar dat ik net nog wel even wat wol van zolder uit zakken heb gehaald en in een grote plastic bak heb gedaan. En het er warm van kreeg, ik heb nog veel te veel garen liggen. Als ik weer iets maak dan moet ik het haast wel van  dat garen maken (heb nog meer tassen met garen liggen). Maar tja dan kies ik zeker weer een patroon waar al dat garen niet geschikt voor is, of de verkeerde kleur heeft Embarrassed
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2016 om 14:18
wist je dat dat zo herkenbaar is.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2016 om 12:27
wist je dat mijn dag, wat zeg ik mijn week, mijn jaar niet meer stuk kan?
dat ik zojuist weer de zoveelste verkoper aan de lijn had met een prachtige actie
dat ik die madam heb laten uitspreken en de vragen waarheidsgetrouw heb beantwoord
dat zij vroeg of we de krant lazen
dat ik toen heb geantwoord ja, ik digitaal en mijn man neemt de krant mee naar het werk
dat zij vroeg of we daar een abonnement op hadden dat ik beantwoord heb met ja
dat zij moest weten of we dat al lang hadden : ja
of we daar al eens een flinke korting of een ander geschenk bij gekregen hadden : ja
welke digitale kranten ik lees : heb er 4 opgenoemd en gezegd dat ik daar alleen de koppen van lees
of ik al gemerkt had dat als ik toch een artikel wou lezen dat het maar voor 30% beschikbaar was : ja, maar dat vind ik niet erg
dat zij toen een paar keren eeuh heeft moeten zeggen vooraleer ze een nieuwe vraag kon bedenken omdat dat ze nog altijd niet tot het punt was gekomen om een abonnement te kunnen aansmeren?
of wij ook nog andere tijdschriften lezen : nee, alleen nog boeken
en dat zij toen zei dat dat niet aan haar was besteed, boeken lezen omdat als ze aan hoofdstuk 3 was ze al niet meer wist wat er in hoofdstuk 1 stond en dat ze het maar houdt bij boeken voor kinderen. Dat kon ze nog volgen.
Dat ze toen als afsluitzin heeft gezegd, oké mevrouw ik noteer dat hier allemaal en nog een fijne dag verder.

Dat zij zich nu waarschijnlijk zit af te vragen hoe het komt dat zij niet heeft kunnen vragen of we een abonnement wilden met de gratis laptop en tablet.(weet ik van de digitale reclame)




Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2016 om 14:25
LOL Wat een prachtverhaal. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2016 om 14:31
Bep....

 


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2016 om 14:59
haha,vorige week had mijn dochter de telefoon bij mij opgenomen,zat op het toilet( ja .dat moet ook).

Vraag ze aan die man,kan ik wat doorgeven? Nee .zegt die man,het goede nieuws wil graag zelf vertellen....Mijn dochter geeft de telefoon aan mij en zegt zachtjes,een meneer van de lotto.wilt jou het goede nieuws zelfs vertellen,Nou,ik kreeg het meteen warm,,,,,,, Nou ik kon 50% korting krijgen als ik 2e lot zou kopen????????????????????????????grrrrr. Nee .meneer Doei meneer!!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2016 om 15:36
wist je engeline dat het een heeeeel groooooooot geluk was dat je toen op dat moment al op het toilet zat? Ik persoonlijk zou in mijn broek sch**ten als de lotto belt met goed nieuws. En ik wist niet dat ze bij de lotto ook solden deden. Ze denken misschien dat de mensen dat ook goed nieuws vinden terwijl het alleen voor hun goed nieuws is als er iemand in trapt.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 09:45
Wist je dat ik zelf aan de andere kant van die telefoon heb gezeten? Ik belde naar particulieren om te proberen een afspraak te maken voor alarmsystemen. Vond het op een gegeven moment best leuk om te doen, je spreekt enorm veel mensen. Maar ik was nooit moeilijk, merkte ik dat iemand geen interesse had dan sloot ik het gesprek af en hing op. Vond het zonde van mijn tijd om door te blijven drammen. Maar ja, ik had daar ook de leiding over de andere dames. Denk dat bij veel van die bedrijven je wel moet doordrammen. Later heb ik alleen naar bedrijven gebeld, voor boekhoudprogramma's. Dat vond ik dan wel weer leuker om te doen. Maar na een paar jaar was ik het goed zat en heb ander werk aangevraagd. Maar helaas was ik er (zelfs zonder zo opdringerig te zijn) heel goed in en wilden ze me dit werk graag laten doen. Tja, tot ik (misschien deels door dat werk?) ziek werd en nu niet meer kan werken.

Dus, er zijn twee kanten aan zo'n gesprek, de ander moet het waarschijnlijk wel doen, om geld te verdienen. Maar het blijft wel een rot baan. En lastig als ze je bellen. Hier bellen ze trouwens niet meer heen, heb me aangemeld bij het 'belmeniet' register. Als het weer begint, die telefoontjes, dan meld ik me daar weer opnieuw aan. Enne, ik sta niet in het telefoonboek, dat scheelt ook wel denk ik.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 09:56
Als ik een onbekende aan de lijn krijg, die me goedenmorgen wenst en dan meteen zijn verkooppraatje begint, zeg ik direct dat ik in het belmeniet register sta. Vaak hebben ze dan de smoes dat je lid bent van hun kluppie,of dat je je telefoonnummer hebt opgegeven. Terwijl ik dat nooit doe op formulieren, hoogstens in een winkel waar ik iets bestel. Dan zeg ik maar Leuk, dat u me belt en goedendag, en hang ik op. Ze bellen geen twee keer, meestal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 10:17
Je registratie kun je gewoon verlengen, ze sturen een mail (mailmeniet Wink of liever wel) als je registratie op zijn einde loopt
Ik ga geloof ik even verlengen . . . want ik heb een mail
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 12:53
vanochtend weer gebeld nu door Hello Fresh.de 3e keer in 2 dagen.Ik leg die mevrouw uit dat ik geen zin heb in het gesprek en dat het 3e keer is.O,hier staat dat er 1 x niet opnomen werd en de 2e x de verbinding  verbroken werd..Jammer ,dat het niet genoteerd was,maar hoe belangrijk ik gezond eten vond? ik: nu doet u het weer,goedemorgen klik.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 14:43
Ik vind het wel grappig als ze naar mijnman vragen.
(voor hen die het niet weten of vergeten zijn, hij is doof vanaf zijn geboorte.)
Ik zeg dan dat hij niet aan de telefoon kan komen.
Zonder te vragen waarom dat niet kan, vragen ze vaak of ze een andere keer dan mogen bellen.
Ja, hoor, prima.
En dan na 3 of 4 x opnieuw bellen, vragen ze uiteindelijk wanneer het dan wel schikt.
Zeg ik: nooit.
Waarom dan niet.
Omdat mijn man doof is en derhalve aan de telefoon niet aanspreekbaar is.
Oh.... (vaak even stilte) kunnen we het dan met u behandelen.
Zeg ik: Nee, goedemiddag.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 14:45
Ook een keer op de vraag waarom mijn man niet aan de telefoon kon komen dat ik antwoord gaf:
Hij is doof.
Was de reactie: oh, dat spijt mij.
Vraag ik: is het uw schuld dan?

(soms ben ik een beetje melig)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2016 om 19:03
Ben niet aangemeld bij het register, maar we worden ook nooit gebeld. Gelukkig!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 7071727374 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns