Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 7172737475 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2016 om 12:04
wist je dat ik al een hele tijd denk dat de evenaar niet meer ligt waar hij hoort te liggen?
        dat dat in feite niet kan want de evenaar is een denkbeeldige lijn?
        dat ik er daarom van overtuigd ben dat de as waar de wereldbol aanhangt kapot is?
        dat het daardoor komt dat we nu al lente hebben en dat ze in Hongkong naar hun normen 'vries'temperaturen hebben van + 3 graden?
        dat het ook daarom is dat er nieuwe planeten worden ontdekt?
        dat de wetenschappers beter eerst mensen met gereedschap rond de aarde zouden sturen om het allemaal te repareren (dus een beetje terugkantelen en vastmaken) ipv naar mars en die toestanden.
        dat dan de potvissen niet massaal naar hier zouden komen zwemmen maar waar ze horen te zwemmen, ik weet ook niet welke kant op maar in ieder geval niet naar hier.
        dat dan iedereen terug zijn normaal weer krijgt en we terug echt kunnen kiezen waar we willen gaan zonnen of skieën, want nu zijn die plekken niet echt standvastig meer.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2016 om 15:22
Bep, hoe kom je erop. Je heb trouwens helemaal gelijk. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2016 om 15:46
Heb in de tuin winterwerk gedaan zonder dat mijn tenen er afgevroren zijn +13,8° C en alleen oppassen voor die gemene wind . . .
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2016 om 23:01
Dat ik vandaag toch de staanders van de helicopter heb gehaakt. Ik deze er morgen op ga zetten, als zoonlief tenminste zonder zijn kopter naar bed wil...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 12:43
wist je dat ik vandaag weer naar de flightradar zit te zien?
        dat ik nu ook ontdekt heb dat er een verticale speed wordt aangegeven?
        dat die gelukkig nog altijd op nul staat?
        dat als een vliegtuig in Phoenix een uur en een kwartier te laat vertrekt dat het dan niet zo is dat je een uur en een kwartier later thuis bent?
        dat het in dit geval 15 uur later thuis zijn is?
        dat de aansluiting in London om 15 uur gemist wordt (omdat ze niet mogen lopen denk ik) en het eerstvolgende vliegtuig dat nog vrij is morgenvroeg half zeven is?
     
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 14:38
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik vandaag weer naar de flightradar zit te zien?
        dat ik nu ook ontdekt heb dat er een verticale speed wordt aangegeven?
        dat die gelukkig nog altijd op nul staat?
        dat als een vliegtuig in Phoenix een uur en een kwartier te laat vertrekt dat het dan niet zo is dat je een uur en een kwartier later thuis bent?
        dat het in dit geval 15 uur later thuis zijn is?
        dat de aansluiting in London om 15 uur gemist wordt (omdat ze niet mogen lopen denk ik) en het eerstvolgende vliegtuig dat nog vrij is morgenvroeg half zeven is?
     

Volgens mij zie je ze vliegen Bep LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 14:42
Die Bep toch!! Hoe verzin je het toch allemaal. En al helemaal dat evenaar verhaal. Had ik op mijn telefoon zitten lezen en kon het daarna niet meer vinden om te zeggen dat ik het geweldig vond en nu weer vind.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 15:41
nikske verzonnen, pure realiteit
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 18:54
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik al een hele tijd denk dat de evenaar niet meer ligt waar hij hoort te liggen?


Wist je dat dat heel goed mogelijk is.
De aarde is al eens eerder verschoven, toen een heel stuk meer.
Naar het schijnt hebben onze Polen ooit ter hoogte van de evenaar gelegen. Wat direct het feit verklaard dat er op Antarctica bij boringen diep in de ijslaag plantenresten gevonden zijn.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 20:13
Is dat zo C4th? Nooit geweten. Ik weet wel dat hier in Limburg ooit een tropische klimaat is geweest. Ziet men aan de afdruk van planten op de steenkolen die diep in de grond zitten. Wel interessant allemaal.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 23:35
Wat C4th zegt klopt. En het gaat weer gebeuren, want de aarde is aan het 'ompolen'. D.W.Z. de noord- en de zuidpool zijn aan het opschuiven. Dat zul je hoogst waarschijnlijk wel op het nieuws gehoord hebben, want wereldwijd zijn de start/landingsbanen moeten hernummerd worden.
Wist je dat, als de ompoling vergenoeg draait, dat dan op een gegeven moment het magnetisch veld rond de aarde weg is, en al het leven op aarde dreigt uit te sterven daar de schadelijke straling van de zon, dan tot op de grond komt, en nietmeer door het aard magnetisch veld wordt afgeboben (poollichten). Gelukkig duurt het nog wel enkele millenia eer het zover is.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2016 om 11:36
oeps francis, mn eerste gedachte was; nog ff snel breien dan, nu t nog kan!
tot ik de geruststellende gedacht las dat t nog enkele millenia duurt!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2016 om 19:00
En zelfs dan is het nog de vraag of al het leven zal uitsterven.
Bij een vorig ompoling is ook niet al het leven op aarde ten einde gekomen.

(maar een paar miljard inwoners minder zou nog niet eens zo gek zijn voor de aarde zelf...)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2016 om 19:30
De kakkerlakken zullen alles wel weer overleven.

Wisten jullie dat de haak- en breiboeken bij V%D nu tussen de € 3 en 5 kosten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 11:08
......ik helemaal blij ben Big smileBig smileBig smile
M'n pc is gemaakt en doet het weer goed!!!!!!!!!!!!!!!!!! Big smileBig smileBig smileBig smile
Computers plaatjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 11:16
Ja ik merk het . . .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:24
....het mij een raadsel is waarom, als men toch maar ene keer hier is, men de moeite neemt om de geboortedag in te vullen.
Wacko
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:30
Voor de taart van Bep natuurlijk
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 23:01
Ach,,,die zielepieten hebben niet door dat ze daar echt wel wat postings voor moeten doen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 23:49
wist je dat ik, net zoals zovele anderen een serieuze snot- en borstvalling heb? (neusverkoudheid en borstverkoudheid)
        dat het donderdag toch wel erg moet geweest zijn?
        dat mijn man 's middags belde om te vragen hoe het ging?
        dat ik dus de telefoon opnam zoals gebruikelijk met de naam
        dat ik aan de andere kant een geaarzel hoorde en toen 'spreek ik met...?
        dat ik dus al een beetje kwaad was?
        dat hij dus dacht dat er een man de telefoon opgenomen had?
        dat mijn sexy hese stem dus geëvolueerd was naar een echte mannenstem?
        dat ik nu al terug een beetje een sexy stem heb?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 7172737475 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns