Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon kerstboom

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2013 om 19:45
Mooi patroon, heel erg bedankt.
Annemarie
Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2013 om 13:16
Mooi, daar zal ik binnenkort eens aanbeginnen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 11:59
he he dat was zoeken!
snapte mn overgeschreven patroon niet meer!
maar kan nu weer verder! wilde m ongeveer 6 x gaan haken,
voor de dierenhoeve/zorgboerderij, en m dan op de kerstmarkt verkopen.
is dat goed lidwina?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 12:19
Leuk. Van mij mag dat hoor. Je ziet wat er als eerste in mij opkwam. Ik voel mij zelfs vereerd. Succes. Als er ergens een onduidelijkheid staat wil je het dan even laten weten?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 13:23
Super kerstboompje, heb je een blog of iets dergelijks?
Hij is te leuk voor de kerst.

http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 13:39
Originally posted by By MG By MG wrote:

Super kerstboompje, heb je een blog of iets dergelijks?
Hij is te leuk voor de kerst.

Neen, ik heb geen blog. Moet ik op mijn ouwe dag dat ook nog gaan leren? Mijn man heeft mij net een smartphone "aangesmeerd". Daar ben ik nu meer aan het oefenen. Wat een gedoe met zo'n aaiding.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 13:46
ouwe dag, ouwe dag, me dunkt dat jij hipper bent in de werking met de pc en dan nu die smartphone dan ik. Wat zeggen jaartallen? alleen dat je meer taart hebt gegeten dan iemand met minder jaartallen achter zijn naam.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 15:06
Originally posted by bep bep wrote:

ouwe dag, ouwe dag, me dunkt dat jij hipper bent in de werking met de pc en dan nu die smartphone dan ik. Wat zeggen jaartallen? alleen dat je meer taart hebt gegeten dan iemand met minder jaartallen achter zijn naam.
 
Ha, ha, meer taart gegeten. Toen ik klein was werden verjaardagen echt niet gevierd. Dus die taarten heb ik gemist. En ik ben geen echte taarten liefhebber. Zo een paar. Miserable bv. Die laat ik niet staan. Of de Nederlanders weten wat dat is???
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 15:51
nee! vertel eens!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 15:53
Miserable is oorspronkelijk mislukt beslag .

Daar is dan alsnog iets lekkers van gemaakt . Geklopt eiwit en iets van amandelen . De vulling bestaat uit room ,en vers fruit maakt het compleet

Het is in ieder geval iets om je vingers bij af te likken .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 15:59
http://koken.vtm.be/de-keuken-van-sofie/recept/miserable

de miserable zonder bijzondere toevoeging. je kan er idd nog fruit tussen en op leggen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 16:04
Ik doe er echt geen fruit op. En inderdaad het is oorspronkelijk een mislukt gebak. Eiwit stijf kloppen met poedersuiker, dan amandelmeel en een beetje bloem erbij. Bakken. Vulling is bij mij een soort van botercrème met eierdooiers, room, witte chocolade, tia Maria en cointreau. Voor het eerst op deze manier jaren geleden gegeten in Oost-Duinkerke. Hier in Nederland bijna niet te krijgen. Helemaal blij toen ik het recept te pakken kreeg. Kun je daarbij ook nog heel goed invriezen.
Mijn recept is ongeveer zoals bij de link van Bep. En hij ziet er ook zo uit als hij klaar is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 17:16
Neen, ik heb geen blog. Moet ik op mijn ouwe dag dat ook nog gaan leren? Mijn man heeft mij net een smartphone "aangesmeerd". Daar ben ik nu meer aan het oefenen. Wat een gedoe met zo'n aaiding.

je bent nooit te oud om te leren. best leuk hoor zo een smartphone
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 17:52
Originally posted by bloem bloem wrote:

Neen, ik heb geen blog. Moet ik op mijn ouwe dag dat ook nog gaan leren? Mijn man heeft mij net een smartphone "aangesmeerd". Daar ben ik nu meer aan het oefenen. Wat een gedoe met zo'n aaiding.

je bent nooit te oud om te leren. best leuk hoor zo een smartphone
Natuurlijk je hebt gelijk. Het is best verslavend zo'n ding, dat merk ik nu al. Maar de lettertjes zijn zo klein!! Moet ze steeds groter maken en dan zit ik weer iets verkeerds te doen.LOL
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 19:16
klinkt heel erg lekker,ik ken wel koffiepunten die vroeger(misschien nog wel) bij de bakker gemaakt werden van restanten van koekjes en gebak.Voor 1 dubbeltje had je al een groot stuk,Heerlijk!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 19:36
miserabele taart, nog nooit van gehoord!
ach lidwina, had m aleens gemaakt voor mn eigen en wist nog dat ie niet te moeilijk was en met groots resultaat! maarre zat gisteren zo te ''oenen'', met mn papiertje, maar heb m toch letterlijk ovvergeschreven toen, dus ben maar opnieuw gaan haken en nu zijn er 2 bomen af, morgen aanelkaar haken en opvullen! want de mijne zitten bij de kerstspullen en die liggen ver weg gestopt en nog te vroeg om de hele''bende'' op te zoeken. dan ben ik zeker op tijd om een takje en houten dingetje te zoeken/maken.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 22:42
Wat een mooie kerstboom en een werk om alles op te typen. Dank je wel.
Back to Top
deesje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2014
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer deesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2014 om 10:54
Wat een leuk patroon is dit. Die ga ik zeker maken. Maar nu wil ik even weten met wat voor maat haaknaald u die gehaakt heeft en hoeveel garen je nodig hebt

groetjes Desire
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2014 om 11:23
Ik heb Catania gebruikt en denk dat ik met haaknaald 2,5 of 3 gehaakt heb. Het boompje is ongeveer 13 cm. Het stokje 11 cm. Het maakt niet uit welk garen je gebruikt en dikte naald. Hoe dikker het garen, hoe groter de boom.  
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
deesje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 November 2014
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer deesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2014 om 11:30
oke bedankt. ga ik hem snel een keer maken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns