Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help me 24 bollen wol winnen!

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 December 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help me 24 bollen wol winnen!
    Posted: 26 November 2013 om 10:51
Hallo allemaal! Smile
Zoals sommigen van jullie weten ontwerp ik haakpatronen. Nu doe ik mee aan een designwedstrijd van AmigurumiPatterns.net en als ik win, krijg ik 24 bollen Drops. Ja, dat zijn er heel heel veel! Ik zou echt een jaar lang geen wol meer hoeven kopen, hoe geweldig is dat?

Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien op mij zouden willen stemmen. Smile

De ontwerpen die ik ingezonden heb staan hieronder. Het thema van de wedstrijd was dieren met een beroep.




Stemmen kan op deze website: http://amigurumipatterns.net/designcontest/vote
( Het stemmen op de website is trouwens een beetje omslachtig, je moet eerst 5 ontwerpen kiezen, daarna kun je je stem pas bevestigen. )

Als tegenprestatie ga ik als ik win een superpakket met AL mijn haakpatronen (dit zijn er 161!) verloten onder iedereen die op mij gestemd heeft. :)
Als je gestemd hebt, zet je het dan in een berichtje hieronder? Zo weet ik of je uiteindelijk meeloot voor het superpakket of niet.

Alvast heel erg bedankt!! Big smile

Groetjes,
Joyce

PS: alle patronen die ik ooit heb gemaakt staan trouwens hier:
www.vliegendehollander.etsy.com

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 10:59
heb gestemd!!!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
madebyhome View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 13 April 2013
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer madebyhome Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:00
ik heb gestemd
 
 
liefs madebyhome

http://made-by-home.blogspot.nl/
http://www.etsy.com/nl/shop/HandmadeByChantal
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:01
Mijn stem heb je inmiddels. 
Vooral je kreeft vind ik heel erg leuk! Succes, ik hoop dat je wint.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:08
Ik heb ook gestemd op jouw ontwerpen (en ook op de kerstmuizen van mc jewelry, kon het mooi combineren zo). Je kreeft is echt heel cute.

Je maakt leuke patronen!
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:13
Hoi heb op je kreeft gestemd
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:13
Heb gestemd, veel succes
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 December 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:14
Dankjulliewel, allemaal! Smile

Stemmen kan trouwens nog t/m 30 november.
Back to Top
Lobke22 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 December 2012
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lobke22 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:15
Wauw, die van jou zijn wel verreweg de leukste! Lijkt me een hele eer om te maken! Ik heb in ieder geval ook gestemd :D
Back to Top
Ella View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Oktober 2013
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ella Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:23
Heb ook gestemd!!!   
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:24
gestemd, je maak mooie dingen hoor, echt heel leuk
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:27
Ook ik heb gestemd. Ik heb ook gelijk gekeken op je link met al je ontwerpen, maar die zijn echt ontzettend leuk en ook erg gevarieerd.
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:30
Ook gestemd!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:56
Ga ik ook onmiddellijk doen. De kreeft is super !
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:58
Heb ook gestemd
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 11:59
Ik stem nooit op iemand omdat ik die ken, maar op datgene wat ik ook het mooiste vind. Deze keer heb dat ook gedaan en ik vond die drie van jou het mooiste :-) Dus toch op jou creaties gestemd.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:08
ach iemand een keer helpen kan geen kwaad, het iemand gunnen ook niet, ze heeft mooie dingen gemaakt dus dat is prettig, maar al had ze oer lelijke dingen gemaakt had ik nog op haar gestemd, soms kan je iemand blij maken met een beetje hulp, misschien niet altijd correct maar ach wie zal het boeien
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:13
Ik heb ook gestemd, wat een mooie ontwerpen maak je.
Groet,

Yobsje
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:24
gestemd! De kreeft is geweldig!Clap
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 13:24
Ik heb op jou kreeft gestemd. gewoon omdat ik hem geweldig vind.
en ook op de kerstmuizen van mc jewelry
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns