Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloteneven iets heel anders: waterpokken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2008 om 09:32

Als je kinderen zich ziek voelen moet je natuurlijk thuis blijven, maar als ze zich goed voelen (geen koorts enzo) zou je best weg kunnen gaan. Maar ze kunnen dan natuurlijk in de loop van de dag zieker worden en als ze dan hagerig en huilerig worden is er ook niks aan. Maar als je dan gewoon naar huis kunt gaan dan is er geen probleem.

Maar je kinderen zullen wel ander aan kunnen steken, maar als de bultjes komen hebben ze hun besmettelijkste periode eigenlijk al gehad. Maar het vocht uit de blaasjes is ook besmettelijk. Ik weet niet hoe jou familie het vind om aangestoken te worden..........

odette
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2008 om 09:31
Als ze er niet ziek van zijn,zou ik lekker gaan,maar het kan zijn dat ze jeuk krijgen en dat is heel vervelend.Waterpokken is niet meer besmettelijk op het moment dat het uitbreekt,heb ik me laten vertellen door mijn kinderen.Als je gaat,veel plezier!
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2008 om 08:55

Ik weet het, niet de juiste plek maar sommigen van jullie hebben vast kinderen en kunnen me misschien wel advies geven.

Vannacht zijn bij mijn beide meisjes waterpokken uitgebroken, bij de baby veel erger dan bij Jennifer, die heeft er nog maar een paar. We zouden net vandaag met de hele familie naar Rotterdam met de pannenkoekenboot mee. Een leuk uitstapje dus.

Ik weet dat het een zeer besmettelijke ziekte is maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Van school houd ik Jennifer sowieso thuis maar wat moet ik nu met het uitstapje? Thuisblijven of niet?

Twijfel twijfel.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns