Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 28 November 2013
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wol
    Posted: 10 Januari 2014 om 21:04
Hallo allemaal,

Weet iemand waar ik het wol "caron simply soft" kan bestellen op internet waar ik gewoon met iDeal kan betalen?
Ik kom alleen maar op buitenlandse site 's uit waar ik een craditcard voor nodig heb. Of heeft iemand een ander alternatief voor deze wol.

Ik wil er namelijk baby laarsjes van maken
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2014 om 21:42
Woolly.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2014 om 10:07
Zeeman heeft gewone soft en supersoft, heel geschikt voor baby's. Wibra heeft op het ogenblik een harige soort acryl, het is vrij dun en lijkt op mohair plus nog veel andere soorten. Voordeelboekhandel, Hema, Action. Als je in de buurt van Apeldoorn woont de Beekbergse Wolhal. Euroland heeft een harige frietseltjeswol liggen, die je met een steviger garen kunt combineren, als je bontlaarsjes wilt maken. Ik zag oranje, blauw, groen en wit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 28 November 2013
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2014 om 23:32
Ik heb ooit wel wol gekocht bij de zeeman alleen dat haakte niet fijn elke keer gaan die draaitjes uit elkaar.
Ik haak nu vooral met Paris en Catania. Zal van de week eens gaan kijken bij de wibra.
Maar voor baby s is zachter natuurlijk fijner, dus dan ga ik het nogmaals moeten proberen.

Bedankt
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 09:35
Daisy, ook ik vind het niet prettig om met creditcard te betalen, daarom heb ik sinds kort een Paypal account zodat mijn bankgegevens verborgen blijven voor de website waar je besteld. 
Ik vind het erg fijn werken en de meeste sites waar je met creditcard kunt betalen accepteren ook Paypal betalingen.
Je geeft bij Paypal toestemming om betalingen van je bankrekening af te schrijven. Bij geschillen over de levering, dus wanneer je bestelling niet geleverd wordt ondanks dat je betaald hebt,  is de mogelijkheid om betalingen terug te krijgen via Paypal.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 11:16
Ik heb nooit problemen met Soft van de Zeeman. nietmet breien en niet met haken.
Ook ik heb sinds een half jaar een PayPal rekening en dat bevalt me prima
oant Sjen
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 28 November 2013
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 21:10
Okee bedankt ik zal ook een Paypal account aan gaan maken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns