Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nederlands haakpatroon teddy van mr. bean

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
margreet de ruiter View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Februari 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer margreet de ruiter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nederlands haakpatroon teddy van mr. bean
    Posted: 19 Februari 2014 om 20:36
Heeft iemand voor mij een nederlands patroon van Teddy van Mr. Bean. liefst haken maar ben al blij met een breipatroon.
Back to Top
margreet de ruiter View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Februari 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer margreet de ruiter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 20:37
Heeft iemand een haakpatroon van Maja de Bij?? graag in het nederlands
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 20:46
nederlands haakpatroon Maya de bij : http://made-by-home.blogspot.be/2013/07/haakpatroon-maja-de-bij.html 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 20:56
margreet, zou jij het topic voorstellen even willen lezen, nu val je hier binnen en vraag gelijk maar raak, op het moment denken alle nieuwe hier maar binnen te vallen en maar te roepen wat ze willen hebben, ik bedoel dit niet kattig maar het wordt een beetje vervelend, kijk even in dat topic en lees je zelf een beetje in hoe het hier gaat, en laat je niet afschrikken door mijn antwoord want dat is niet de bedoeling
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 22:27
Ach Rosaa, mensen mogen zich best realiseren dat we hier geen bibliotheek zijn. Google is ieders beste vriend en een beetje inlezen waar je terecht komt mag best :)
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 08:53
ik merk aan me zelf dat ik het vervelend begint te vinden, iedere keer vallen ze binnen en vragen van alles, ze kunnen dit forum vinden maar ze kunnen niet even lezen hoe iets werkt, ik snap wel dat zoiets nieuw is en ze nog niet weten hoe alles werkt, maar je komt toch niet zomaar bij iemand binnen lopen en zeg hallo ik wil dit en dat en dan ook nog graag in het nederlands, ze is in totaal 7 minuten op het forum geweest en verder geen moeite gedaan om zich ook maar even voor te stellen of wat maar ook, dus heel snel vragen en weer weg, ik snap dat niet, maar ja misschien moet ik daar mijn best niet meer voor doen en maar niet meer kijken naar de nieuwe tot ze bewezen hebben een echte hobbydoos te zijn
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 11:26
Is dit die beer? ik zie nu dat hij gehaakt moet zijn, misschien heb je er toch iets aan. Gartis patroon bij Drops
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 11:51
Als je je vraag stelt aan google dan kom je bij knuffels breien en haken mijn web Daar heeft ene Yvonne het patroon uit het eng naar het ned vertaald . Er zijn er twee dus ik denk een gehaakte en een gebreide .

Dit patroon is gratis te downloden
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 11:55
Ik heb ondertussen ook gegoogeld. Maar volgens mij is dat vertaalde patroon ook een gebreide beer. ik kan geen gehaakte vinden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 12:26
wat een leuke beer van drops design
heb ik meteen toegevoegd aan mijn favorieten

groet nia
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 12:57
Lida

Ik heb hem nu ook even opgezocht en kan ook alleen een gebreide vinden .

Omdat er twee stonden ging ik ervanuit dat de andere gehaakt was .
Eigenlijk wilde ik er ook alleen maar mee laten zien wat meneer google voor je kan doen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 13:37
Ik zou niet weten hoe dit verzoek ingewilligd kan worden ???
oant Sjen
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 13:57
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=10&lang=nl

misschien met deze?
ik hoop dat ie werkt

groet nia
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 14:05
http://www.hobbydoos.nl/patroon/2971/boekenlegger

of deze?

groet nia
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 14:18
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=13

nog één gevonden
nu stop ik er mee hoor

groet nia
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 09:52
Daarom....google is je beste vriend. Laat ze zelf er ook moeite voor doen!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 10:19
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns