Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schuine ajoursteek

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 08:55
Als je dan nu nog naar Even voorstellen gaat en jezelf voorstelt en dan het topic Welkom leest, kunnen jij en je breivriendin nog vaak genieten van ons forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 09:00
Fijn dat je even wat hebt laten horen en er op een andere manier ook uitgekomen bent.
Ik plaats mijn foto's via Photobucket. Je moet er een account aan maken. Anderen doen het met pinterest en dat lukt mij weer niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
EvyVB View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 Maart 2014
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EvyVB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 09:08
Zal ik zeker doen magtelt! 

En bedankt voor de tip Lida, zal zeker die photobucket eens bekijken! 

groetjes, 
Evy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 09:55
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

De Phildar steek heeft maar 2 samen en deze 3 samen. Ik ga hem echt niet proberen. Het is dat ik een vandaag wat lamlendig was. Verkoudheid of zo iets. Nergens zin in en dit was een mooie afleiding.
Die Phildar is identiek in de rest alleen de 1e naald was anders. Er zitten ook plaatjes bij - kan nu niet scannen en het is m precies.
Maar het maakt allemaal niet uit - zolang het er leuk uitziet en niet storend uit de pas gaat lopen is iedere oplossing goed.
Beterschap, doe een beetje rustig aan, want het wordt erg mooi weer de komende dagen.
Het is de bedoeling dat je dan lekker naar buiten kunt i.p.v. snuffend op bed of bank te liggen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 09:44
Volgens mij is het deze steek in het Phildar Breisteken boek, (tweekleurige steken, kabels, jacquard, graniet en ajoursteken)
Ik heb 2 verschillende delen, je ziet ze met enige regelmaat op MP
 
Back to Top
Knorretje57 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 April 2018
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knorretje57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2018 om 19:27
wenk superlol  we zijn inmiddels 4 jaar verder en 6 keer uithalen en overdoen van mij. en nu kan ik verder
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns