Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fennagaren

 Reageer Reageer Pagina  <1234 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 11:37
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

t haakt heerlijk weg, maar.................... een fout maken en uithalen is een drama!



Da's handig om te weten.
Bedankt voor de tip.
Zal wat worden, maak nogal eens fouten als beginner hihihi
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 11:20
t haakt heerlijk weg, maar.................... een fout maken en uithalen is een drama!
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 23:01
Nog een linkje naar Ravelry. Hier http://www.ravelry.com/projects/search#view=thumbs&yarn-link=wibra-fenna&page=1&sort=completed&query=cowl kun je zien wat voor soort kol andere mensen op Ravelry hebben gemaakt met Fenna. Zitten wel meer leuke steken tussen. 

En nu zal ik ophouden. Wink
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 22:48
Graag gedaan, Oepske. Als je eenmaal gaat kijken/zoeken op Ravelry, kun je zomaar dagenlang zoet zijn. Wink Ik haal de patronen voor de meeste dingen die ik maak hier vandaan, van dit forum, dankzij allerlei lieve mensen die zoeken en hier linkjes neerzetten, van Drops (ook een aanrader), van Ravelry of van de site van Jeanet van Blij dat ik Brei. Zij zet allerlei leuke dingen op haar blog, met regelmaat zijn het ook verwijzingen naar een patroon op Ravelry. Het zoekt alleen wat moeilijker dan op Ravelry natuurlijk omdat je daar allerlei criteria kunt invoeren: soort garen, moeilijkheidsgraad, type, naalden enz. Maar toch ook veel waardering voor Jeanet. Ik probeer ook een aantal maal per jaar wol bij haar te kopen, want alleen maar ideetjes meenemen en daar niets tegenover stellen, vind ik maar niks. 
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 22:25
Mooi patroon, en wat een keuze is er op Ravelry! Dankjewel Lidy.
Grx
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 21:09
Ik heb zelf kortgeleden de Honey Cowl gemaakt (ik geloof het meestgemaakte project op Ravelry): http://www.ravelry.com/patterns/library/honey-cowl . Een eenvoudige steek met een mooi effect. Hier kun je de verschillende kollen zien die er gemaakt zijn: http://www.ravelry.com/patterns/library/honey-cowl/people 
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 20:16
Ik zou graag een colsjaal in Fenna breien. 
Als afmetingen vond ik: lengte 70cm, breedte 30cm, gebreid op naalden 6.
Zijn er suggesties voor een mooi steekje?
Grx
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 22:38
Bij ons idem. :( weer een week inspanning, en hopen dat er wat bij de volgende levering zit.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 20:55
Helaas, bij ons haalden de bollen niet eens het schap.
En deze week hebben ze niet eens wat binnen gekregen.
Balen...
Groetjes, Jannie
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 16:57
Wat jammer, LW! Als ik jou was, zou ik de Wibra's in je buurt eerst even bellen. Dan rij je niet voor niks overal heen. Ik had de hoop dat het vanwege de vakantietijd wat minder snel zou gaan met de Fenna dit keer, maar 't vliegt weer overal de deur uit. 
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 16:40
8923 is dat kleurtje dat ik vermeld dat ik het meest prefereer...
Dus fel is ze zeker...Wink
T' is net een papagaaike...
Mooi,hoor...
Turqoise,geel,paars en roze...een beetje fluo van kleur...heel mooi!
( Zit door het verlopen zelfs een tikkeltje oranje in...)

Ja, stom dat ze er telkens maar zoveel indoen,he...
Terwijl het zo'n hype is...
Groetjes Creananske

Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 16:32
Ik ben vandaag ook nog terug geweest.
Helaas
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 16:31
Gisteren volop Fenna in Den Bosch, vandaag nog 1 bolletje bruin. Dus mijn missie voor een paar vriendinnen is niet geslaagd, had ik gisteren maar na moeten denken.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 16:19
Dus wel de felle kleurtjes :)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 15:25
Zet 'm op!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 15:21
Zoals ik al zei ik heb een logeetje en die wil vooral 1 ding, fietsen fietsen fietsen. Dus gister megatocht gemaakt, langs Wibra Euroland en Zman.
Alleen, de wibra had geen Fenna Cry, totaal teleurgesteld heb ik een paar bollen grijs-groene Bianca meegenomen als troost.
Nu eens kijken of er nog andere Wibra's hier in de buurt zijn . . . LOL
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 14:20
Graag gedaan!
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 14:11
Bedankt voor de link Lidy!
Dat ik daar nu niet zelf op gekomen ben om even op Ravelry te kijken
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 14:06
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2014 om 14:02
Helaas hier geen felle kleurtjes meer...

Maar, krijg net een kort berichtje van mijn moeder dat ze 10 bollen fenna 8923 voor me heeft gekocht. Weet alleen niet welke kleur dit is. Wie helpt me? En kan mijn nieuwsgierigheid bevredigen door me te vertellen welke kleur het is.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns