Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fennagaren

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 17:02
Originally posted by engeline engeline wrote:

Yep ,gebeld met Wibra Nijmegen en nu 20 bollen Fenna rijker! En het blije gevoel wat ik daarbij heb,zou een leek dat soms een verslaving noemen?
Je bent high Wink
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 17:05
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by engeline engeline wrote:

Yep ,gebeld met Wibra Nijmegen en nu 20 bollen Fenna rijker! En het blije gevoel wat ik daarbij heb,zou een leek dat soms een verslaving noemen?
Je bent high Wink


Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 17:28
Wat zijn we weer blij als een klein kind. Yeahhhhhhhh ook ik heb 15 bollen gescoord.πŸ‘πŸ‘πŸ‘ben maar gelijk begonnen met de Elise sjaal .
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 20:34
Komen er dan nog meer bollen binnen?
Ik kon vorige week nog 1 grijs/zwarte kunnen krijgen. Dat was alles .
Groetjes, Jannie
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 20:58
nee er zijn ,dacht ik 5 verschillende kleuren(ik heb er 4.)
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 16:41
Jullie hebben me helemaal aangestoken met het fennagaren. Ik kende het nog niet en was vorige week langs de wibra gegaan. Er lag toen maar 1 bolletje. Nog naar een ander filiaal geweest...helemaal niets. Maar dat ene bolletje...dat maakte al dat ik meer wilde. Vandaag weer de wibra bezocht. Eerste had niets, maar de tweede had zowaar gisteren een grote voorraad binnen gekregen en nu heb ik 4 verschillende kleuren en in totaal 22 bollen :schaam:....

Nu nog kijken hoe ik het vriendlief ga vertellen, want de garenkast zit helemaal vol...oeps. Maar oh, oh, oh, wat ben ik blij met m'n bolletjes. Erg he?!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 16:59
'k zou zeggen goed bewaren en pas als je een nieuwe lading op de kop hebt kunnen tikken dan degene gebruiken die je nu hebt gekocht.

kwestie van het goed gevoel te bewaren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 19:41
Ik vind het heel gewoon, hoor, gemiddeld 5 Γ‘ 6 bollen per kleur. Soms kom je dan nog tekort.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 20:59
Hier helemaal geen fenna garen in div winkels in div. Plaatsen
Geniet van het leven
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 21:55
op welke haaknaald haken jullie met de fenna?
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 22:06
Ik haak met de addi swing 4,5. De Elise sjaal .
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 09:03
Dit lijkt me een heel mooi draadje...Smile
Maar daar blijf ik maar verstandig ver vanaf...
Anders groeit de stapel hier nog...Wacko
En dat wil ik niet...het moet minderen,he Wink.
Dusse...ikke ga best een tijdje niet naar de Wibra...LOL

Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 09:10
Ik kon me laatst niet beheersen, maar gelukkig was het nog niet aangekomen. IK laat de Wibra ook maar even met rust. Afgelopen vrijdag toch weer 5 bol Bianca in lentekleurtjes meegenomen. Ik tel maar niet meer hoeveel rollende boxen stampvol garen ik op zolder heb staan. Eerst had ik het excuus dat ik een uitzichttoren met traptreden van die boxen moest bouwen voor onze kleine Ziggy, maar sinds die voorgoed te rusten is gelegd op zijn lievelingsplekje in de tuin, is er geen kat meer, die uit het zolderraam wil kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 09:12
veels te mooi! maar ik wil geen 5 elise sjaals.wat ik er dan wel van ga maken ?????,Maar hebben is hebben.Toen ik belde of ze het garen hadden binnen gekregen,vertelde ze dat ze extra veel besteld had.Ik in de auto gesprongen en naar Nijmegen gereden.Kon rustig aan doen,ze hadden genoeg.Daar had ze inderdaad wel alle kleuren ,maar van alles maar 1 verpakking!!! Ik heb nog meer dan de Wibraaaaa!!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 09:31

sjaans dat we toch met veel zijn die een grote voorraad hebben liggen.
Stel dat de acrylfabrikanten failliet gaan, dan zal de wolverdeling toch niet plat komen te liggen.
In feite is het niet hebben om te hebben maar uit voorzienigheid om de economie draaiende te kunnen houden.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 11:17
Juist Bep!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2014 om 11:51
Ik zou zeggen schaam je niet, maar geniet er van. Nu en tijdens het breien/haken !
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:39
Eindelijk ... heb ik ook wat Fenna te pakken gekregen. Waren wel meteen weer de laatste. 2 bollen van de ene kleur, 3 bollen van de andere. Ben er blij mee en heel benieuwd hoe het haakt/breit (en wat 't gaat worden Wink ). 



Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:39
Jemig, die zijn een beetje groot! Confused Ik zal ze aanpassen, dames! 
Back to Top
woollymammoth View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Februari 2013
Locatie: Coevorden
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer woollymammoth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 15:21
Hallo hallo, in Coevorden hebben ze nog 7 x Fenna kleur 85802, 7 x kleur 85811, 17 x kleur 85792 en nog 10 bollen Fenna grijs/zwart. Groetjes, Marina Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns