Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fennagaren

 Reageer Reageer Pagina  123 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fennagaren
    Posted: 03 Juli 2014 om 15:52
Ik heb een fijn bericht voor ons.vanaf volg.week donderdag is de fenna in de winkels
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 16:43
jottum joepie
ik wil deze graag kopen om een mooie kameleon mee te maken
dus moet ik volgende week weer eens heeeeeeel vervelend op de fiets stappen naar het volgende dorp bij ons om de hoek
hahaha echt niet vervelend
doe ik graag en zeker voor een paar bolletjes garen

groet nia
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 17:05
Ik heb al besteld en dan liggen ze het voor je weg.Se hebben 5 verschillende kleuren
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 17:24
o oké
ik had vorige week een andere vraag over garen en daar zieden ze we weten niet wat er binnen komt
dus ik ga maar gewoon kijken en ga het wel zien
wel fijn voor jou dat je het apart heb kunnen laten leggen
zodat je zeker weet dat je het kunt kopen

groet nia
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 18:13
Ik heb het hoofdkantoor gebeld en toen de winkel
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 20:02
Bedankt voor de info Betty, Als ik even tijd heb ga ik er langs, misschien kom ik je tegen Nia, haha.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 21:17
Dank je wel, Betty!

Nou, maar hopen dat ik er nu eens op tijd bij ben. Wink
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 21:20
oh wat errug!LOL als t goed is , is donderdag mn nieuwe elektrische fiets klaar, en die moet natuurlijk uitgetest worden!! met een ritje naar t volgende dorp(lees wibra)natuurlijk,alhoewel of ik na t zien van de rekening daar nog de moed voor heb?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 22:22
Ik zeg aldoor tegen mezelf: "Je gaat niet, je koopt niets" en gelukkig heb ik een etentje op de soos die dag, nou vrijdag zal het schap wel leeg zijn. Maar ik wens iedereen vette buit met de nieuwe Fenna.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 22:51
Sterk zijn hoor magtelt ha ha,die liggen volgende week bij jou in de bak gemêleerd op zolder
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 22:57
Ja de geest is willig, maar het bankpasje is zwak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2014 om 23:49
zou zo maar kinnen MG
dat we elkaar tegen komen

groet nia
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2014 om 14:09
Moet ik ook maar eens gaan kijken dab.
Bij Wibra toch :)
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2014 om 15:50
Het schijnt dus dat de Fenna garen vanaf maandag 7 juli weer verkrijgbaar is in de winkels. Het is dus net wanneer de vracht wordt geleverd. Dit meer ter informatie voor de mensen waar de bevoorrading op maandag, dinsdag of woensdag is😃😃 Las dit net op de facebooksite wibra zie hieronder bericht:


Wibra
38 min. ·
Vandaag hebben we officieel bericht ontvangen dat vanaf maandag 7 juli de fenna weer wordt aangeleverd!! Welke dag jou filiaal de wol binnen krijgt is verschillend. Vraag dus snel na wanneer jou filiaal vracht krijgt en zorg dat je er optijd bij bent!!
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2014 om 22:19
heel vreemd bericht.

Ben alvast even wezen vragen, maar ze wisten nergens van. Een tijdje geleden zijn de laatste dozen over alle filialen verdeeld met het uitdrukkelijke bericht er bij, dat dat echt de laatste waren.
Volgens de verkoopster zetten mensen wel vaker iets voor de lol op het www.   :( maar ik hou ze in de gaten
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2014 om 01:31
Het klopt wel hoor ik heb het hoofdkantoor gebeld en heb het in dewinkel zelfs al weg latten liggen
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2014 om 08:57
Ik ook hoor,ik kan het altijd weer terug geven.
Ze houden voor mij van iedere kleur 4 bollen apart,dan kan ik kiezen
Groetjes jenny
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2014 om 10:47
Er zijn 5 kleuren .Ik dacht de vorige x 4
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2014 om 21:32
Ik heb nog nooit met Fenna garen gewerkt. Blijkbaar is het heel mooi voor sjaals en omslagdoeken. 
Grx
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2014 om 22:25
Hebben jullie ook de wibra oepske?
Anders wil ik wel voor je kijken
Groetjes jenny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.454 seconden.
Lang Yarns