Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fennagaren

 Reageer Reageer Pagina  <1 8910
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2014 om 08:50
hoi Lisette afgelopen week hadden ze in dukenburg nog aardig wat van jouw kleur.Mochten ze 'm niet meer hebben,dan heb ik nog wel 1 bol voor je.Hoor het wel. gr
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2014 om 12:15
Originally posted by engeline engeline wrote:

hoi Lisette afgelopen week hadden ze in dukenburg nog aardig wat van jouw kleur.Mochten ze 'm niet meer hebben,dan heb ik nog wel 1 bol voor je.Hoor het wel. gr
Bedankt, maar het is niet nodig, mijn moeder heeft er nog 1 voor me kunnen vinden in Putten en heeft er dus een voor me meegenomen, nogmaals bedankt voor het aanbod!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2014 om 12:38
graag gedaan!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2014 om 16:35
Wat fijn toch dat de één de ander weer kan helpen
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 11:31
Ben toch ook nog even langs geweest.
En ja hoor.... Twee dozen vol met fenna.
Voor de zekerheid toch nog 2 bollen extra meegenomen van het verloop licht paars/ beige
En daar daarnaast nog 7 bollen knal roze/groen/ oranje en wat er nog niet meer bij zit aan kleurtjes.

Cool
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 8910

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.392 seconden.
Lang Yarns