Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fennagaren

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 12:11
Ik zeg niks, Marlene, als je ziet wat ik allemaal allenig voor de hep heb...Vraag maar aan de hobbydozen die op de hobbydoosdag bij me waren. Ik heb zelfs nog Fenna van de vorige keer en ik zat er op als oom Dagobert, ik wilde niets afstaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 12:12
Oh meis, heerlijk.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 12:21
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik zeg niks, Marlene, als je ziet wat ik allemaal allenig voor de hep heb...Vraag maar aan de hobbydozen die op de hobbydoosdag bij me waren. Ik heb zelfs nog Fenna van de vorige keer en ik zat er op als oom Dagobert, ik wilde niets afstaan.



Hahaha dat hebben we gemerkt ,nee hoor magtelt geintje
Groetjes jenny
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 14:29
Het was bij ons haast oorlog :( de verkoopster werd gewoon bedreigd, dat ze moest zorgen dat het er was. Er zou een klacht ingediend worden tegen haar, nou dan vraag ik je.....Wat kan zij er aan doen hoeveel er komt en wanneer. Bah, ik vond het heel vervelend voor haar. En dan heb je nog kans dat het de mensen zijn die normaal daar niet eens vaak komen. Anders ken je de verkoopsters, en ga je echt niet zo tekeer.

Maar ik ben wel blij dat ik de eerste was nadat de vracht binnen was gekomen :)
Ze hadden van elke kleur maar 1 zak.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 17:02
Zucht.... Niet te geloven
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 17:57
Originally posted by Ien Ien wrote:

Zucht.... Niet te geloven


Dat is toch niet normaal meer,daar moet dat hoofdkantoor iets aan doen vind ik.
Of ze moeten genoeg inkopen of gewoon 10 bollen per klant,heb je ook niet alle controle over,maar dat voorkomt wel dat er mensen zijn die 100 bollen reserveren.
Ik heb echt medelijden met die meiden.
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 17:59
Ik was hééél even in de stad, toch ook maar even in de Wibra. Er was nog geen Fenna binnen, ze werden gek van de telefoontjes. Wel lag er mooie Bianca in pastelkleuren, lag moet ik zeggen, die 6 bollen zitten nu in mijn tas in mijn hobbykamer. Ze hadden naast de fel oranje Saskia ook mooie perzikkleur, daar liggen nog twee bollen van in de winkel, de andere twee......

Euroland heeft fraaie gemêleerde Phildarkatoen, € 2,50 per bol. Ik ben zo vriendelijk geweest om die aan anderen over te laten, hoewel ik ze wel heel mooi vond, leuke kleuren. IK heb daar ook mijn plu laten staan, maar ik ben droog thuisgekomen. Toen ik al een uurtje binnen was, begon het te hozen en iemand gooie met hagelknikkers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 19:02
Ik heb dat garen nog nooit gezien maar als het zo populair is waarom maken ze er dan niet meer van? Voorkomt ontevreden klanten en bedreigd personeel?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 20:45
Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is of er al dames zijn die er nu iets mee aan het maken zijn. En zo ja, wat.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 21:50
ja, ik wil toch graag even zien hoe de kleuren zijn, en ben maar aan een omslagdoek begonnen.... tís nu niet zo warm, dus gaat prima.

gr cormout
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 23:04
Ik moet eerst 2 mini lalylala,s afmaken en ik ben net aan de rechte southbay sjaal begonnen met stonewash van scheepjes,en dan mag ik beginnen.
Groetjes jenny
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2014 om 13:28
Foei, wat hebben wij een vredevolle hobby - niet ? Het lijken de dwaze dagen wel.
Was donderdag in Amsterdam, maar jammergenoeg (of niet) geen wibra gezien, ik heb net op het kaartje gekeken en
gezien dat ik er 2 keer langsgereden ben LOL, nou ja geen man overboord.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2014 om 14:52
Ben net bij de wibra geweest.
Bij mij is de levering fenna nog niet eens binnen.

Heb wel 6 rollen bianca op de kop getikt.
Met een mooie doorloop kleur blauw/roze, oranje/bruin.
Nu nog verzinnen wat ik ervan ga maken.

Lastige vind ik dat als je een patroon hebt gevonden dat erbij staat wat je gebruiken moet. Zoveel %acryl en zoveel van wat anders. Maar of je daar van afwijken kunt. En met war.

Zo in to garen ben ik nog niet en vind dat dus best moeilijk.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2014 om 20:21
Ik moet eerst het hele pakket met cadeautjes voor mijn kleine nichtje afmaken (tas is al zo goed als af, moet alleen nog gevoerd worden, nu bezig met een etui en dan nog een portemonneetje) en dan ga ik beginnen aan een sjaal of een poncho met het fenna garen.
Ik ben aan het overwegen om ermee te gaan stokhaken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2014 om 22:32
Ik moest Zaterdag in Alphen aan de rijn zijn. en heb het adres van de Wibra via de tom tom gevonden jammer en was geen fenna garen
oant Sjen
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 00:17
Jammer bloem,ik hoop dat als de fenna in week 31 weer geleverd wordt,je het ook kan kopen
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 13:01
Ien, in een topic van jou vroeg ene Josanne of ze ook ander garen dan uit het patroon kan gebruiken. Ik heb daar antwoord op gegeven, misschien heb jij daar ook iets aan. De samenstelling is van belang voor koud/warm/kriebelig/zacht. De looplengte is een ander verhaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 16:42
Originally posted by bloem bloem wrote:

Ik moest Zaterdag in Alphen aan de rijn zijn. en heb het adres van de Wibra via de tom tom gevonden jammer en was geen fenna garen


Joh..... Je had bijna een bakkie kunnen komen doen :).
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 16:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ien, in een topic van jou vroeg ene Josanne of ze ook ander garen dan uit het patroon kan gebruiken. Ik heb daar antwoord op gegeven, misschien heb jij daar ook iets aan. De samenstelling is van belang voor koud/warm/kriebelig/zacht. De looplengte is een ander verhaal.


Top magtelt
.... Ga dat topic even opzoek. Dank je :)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 16:51
Yep ,gebeld met Wibra Nijmegen en nu 20 bollen Fenna rijker! En het blije gevoel wat ik daarbij heb,zou een leek dat soms een verslaving noemen?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns