Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

daarjuist fijn moppeke gelezen

 Reageer Reageer Pagina  123 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: daarjuist fijn moppeke gelezen
    Posted: 26 Juli 2014 om 08:57
Een koppel viert zijn 40ste huwelijksverjaardag. Hun kalmte is altijd een gespreksonderwerp geweest in het dorp. Men zei: "Welk vredig en verliefd koppel is dat toch?" Een lokale journalist beslist dus om een reportage te maken over het koppel, om zo het geheim van hun geluk te ontdekken. "Wel," legt de echtgenoot uit, "dit gaat terug tot onze huwelijksreis". "We bezochten de Grand Canyon en beslisten die op de rug van een ezel te doorkruisen. We waren nog niet zo ver gevorderd toen de ezel van mijn vrouw struikelde. Mijn vrouw zei op een rustige toon: "Eerste keer." Ze trok de ezel terug recht en we vervolgden onze weg. Na een korte afstand, struikelde de ezel opnieuw. Toen zei mijn vrouw op een kalme toon: "Tweede keer." Ze trok de ezel terug recht en we reisden verder. We waren nog geen halve mijl opgeschoten toen de ezel voor een derde keer struikelde. Toen trok mijn vrouw, nog steeds rustig, een revolver uit haar rugzak en schoot de ezel dood. Waarop ik me kwaad maakte en haar toeschreeuwde wat ik dacht van de manier waarop ze dat arme beest behandelde. Ze keek me in de ogen en antwoordde op kalme toon: "Eerste keer." ...Sindsdien zijn we gelukkig."
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 09:00
Amai,wat een dulle griet...LOL
Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 10:33
Dat is een heel leuke, Bep.

Een pasgetrouwd stel gaat bij de buren van 90 op bezoek, het is alles "Lieve schat, geef dat eens aan" en "Engeltje, krijg ik nog een glaasje?" Als de vrouw in de keuken is, vraagt de jonge buurvrouw of ze na al die jaren nog steeds zo verliefd zijn. "Welnee" is het antwoord van de man, "we zijn elkaars naam al 20 jaar geleden vergeten.".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 10:38
ook goed
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 10:48
Ah, dat is het dus...Lamp
Als manlief koffie uitschenkt vraag hij me altijd...
" koffie ? Boine "?
Voel me dan altijd een geliefd koffieboontje... Embarrassed maar eigenlijk is hij dus m'n naam vergeten LOL

Zal es vragen aan dochterlief want die had ook nog een goeie...Wink
Groetjes Creananske

Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 11:02
Een man en een vrouw zijn al jaren gelukkig getrouwd.
Wat de vrouw echter stoort is dat de man elke morgen bij het ontwaken een enorme wind laat.
Ze zegt dan telkens ...je zal er es je ingewanden uitknallen.
Waarop de man iedere keer zegt...laat me toch...dat is de natuur.

Rond de kerstperiode heeft de vrouw een kalkoen laten slachten en ontdoet ze die van darmen en ingewanden.
Plots krijgt ze een stout idee en moet ze wat glimlachen.
Ze doet alle ingewanden en darmen in een pot.
Snel gaat ze naar de slaapkamer , trekt haar man z'n broek wat naar beneden en legt het hele boeltje in z'n broek.
Glimlachend gaat ze terug verder werken in de keuken...
20 minuten later hoort ze het O zo gekende geluid van elke morgen..
En plots een schreeuw...waarna ze haar man naar de badkamer hoort lopen.
Een half uur later komt haar man  zichtbaar opgelucht naar beneden.
Met z'n hele broek in bloed...
Ondertussen ligt zij op de grond van het lachen en vraagt ze wat er gebeurd is.
Waarop haar man zegt..."je hebt gelijk schat"...
Ik had al m'n ingewanden eruit geknald...

MAAR MET 2 VINGERS EN VASELINE HEB IK ALLES ER WEER IN GEKREGEN!


Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 11:27
keigoe, tranen rollen over ons kaken hier.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 11:34
Mijn leesbriletje beslaat ervan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 11:36
WHAHAHAHAHA......!!!!!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 11:40
Twee vrouwen in gesprek: "Laatst kwam mijn man thuis met twee dozijn rode rozen, toen moest ik wel met de benen wijd". "Heb je dan geen vaas?"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 14:50
Geweldig zit hier te hikken van het lachen!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 09:54
In het café stond een oudstrijder op te scheppen. "Mijn betovergrootvader heeft tegen den Hollander gevochten in 1830, en mijn overgrootvader tegen den fransman in 1870 en mijn grootvader tegen de negers in Congo, en mijn vader tegen den Duits in 14-18, en ik ook tegen den Duits in 40 en mijn zoon tegen de communisten in Korea."

Antwoord 1 van de stamgasten : 'Ja, ik hoor het al, gij komt uit een familie die met niemand overeenkomt'.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 10:23
Hahaha, da's ook een goeie!Wink

Groetjes Creananske

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 10:57
Jef liep zo zat als een kanon door de nacht. Hij strompelde van lantaarnpaal tot lantaarnpaal. Aan een late voorbijganger vroeg hij: 'Meneer, zou je eens kunnen tellen hoeveel builen ik op mijn voorhoofd heb ?' 'Drie', antwoordde de voorbijganger. 'Bedankt', zei Jef 'nog twee lantaarns en ik ben thuis'
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 16:59
lachen!!!!!!!!!!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 19:48
"Papa ? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan ? "
"Wel mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag ? Luister goed !

Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een internetcafé.
Papa heeft in de toiletten van dat internetcafé een verbinding gemaakt met mama.
Op dat moment heeft mama een paar downloads gekregen
van de memorystick van papa.
Toen papa klaar was met het uploaden,
stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt.
Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten,
zaten we na negen maanden met een virus !!!"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 12:44
bij het opzoekgaan naar mijn vroegere creaties kwam ik mijn moppeke weer tegen.
Ik vind het nog altijd hilarisch.
Voor degene die het nog niet kenden hier is het :


Op een avond loopt Patrick zijn stamcafé binnen en zegt: “Wim, geef me snel een groot glas bier. Ik heb net ruzie gehad met het vrouwtje.”
“Oh ja”, zegt Wim. “En hoe verliep het deze keer?”
“Toen het voorbij was”, antwoordt Patrick, “kwam ze op handen en voeten bij me gekropen.”
“Echt waar ?”, zegt Wim, “dat is verrassend ! En wat zei ze?”
“Ze zei: “Kom onder dat bed vandaan, schijtluis !”
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 16:43
Whahahaha
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 18:26
 
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 18:33
Vant lachen verkeerde toets LOL
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns